X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
עוד לא מלאו חודשיים להפעלת מערך ההיסעים (שאטל) בבר-אילן וכבר אירעו 3 תאונות בהן היו מעורבים השאטלים. דובר האוניברסיטה מאשר: "אכן היו שלוש תאונות הוסקו מסקנות וקבענו תקנות ונהלים למניעת הישנותן"
▪  ▪  ▪
שירות ההיסעים באוניברסיטת בר-אילן [צילום: יח"צ]
התפרצות של נוסעים
הסיבה העיקרית לתאונות היא התפרצות של הנוסעים שיורדים מהמדרכה למפרץ החניה בתחנות של השאטל עוד לפני שהשאטל עוצר סופית

לא חלפו אף חודשיים מאז החלה אוניברסיטת בר-אילן להפעיל בשטחה מערך היסעים (שאטל), שכולל צי של כלי רכב חשמליים המסיעים בחינם את הסטודנטים (וגם אורחים) בתחומי הקמפוס, וכבר אירעו 3 תאונות בשטח האוניברסיטה בהן היו מעורבים כלי רכב אלה. ללא ספק "הספק" מכובד.
באחת התאונות נפגעה סטודנטית לאחר שגלגלי הרכב החשמלי עלו על רגלה והיא נזקקה לטיפול רפואי. נמסר כי רגלה גובסה אולם אין לי אישור רשמי על כך. סטודנטית נוספת נפגעה באותה תאונה באורח קל. נהג הרכב הפוגע .ע. (שמו שמור במערכת) סיפר לי כי התאונה אירעה כאשר הגיע ועצר בתחנה, ולדבריו הסטודנטיות הנפגעות לא שמרו מרחק מהרכב כאשר היה בנסיעה: "הסטודנטים רצים אל הרכב החשמלי כדי לתפוס מקום, והם לא נזהרים ולא מחכים עד שהרכב ייעצר", הוא אומר, אולם, כאמור, זו גרסתו של הנהג הפוגע וצריך גם לשמוע את גרסתן של הסטודנטיות. קצין הבטיחות של אוניברסיטת בר-אילן תיחקר את התאונה ומאחר שהוגשה תלונה למשטרה .ע., הנהג הפוגע, סיפר לי כי התבקש למסור עדות במשטרה.
בתאונה שנייה שאירעה בתחומי הקמפוס נפגעה באורח קל סטודנטית מ"מפגש" עם הרכב החשמלי. גם תאונה זו תוחקרה והועברה לידיעת קצין הבטיחות. בתאונה שלישית פגע הרכב החשמלי ברוכב אופניים באחד מרחובות האוניברסיטה לדברי דובר אוניברסיטת בר-אילן חיים זיסוביץ רוכב האופניים הועבר לבית חולים ולאחר טיפול שוחרר לביתו .
יהודה יוזלרי מבעלי חברת "זק יוזלרי" שמפעילה את מערך ההיסעים באוניברסיטת בר- אילן, מאשר בשיחה איתי דבר התרחשותם של שלוש התאונות, אולם הוא מציין כי הנזקים קטנים ומדובר ב"תאונות קטנות". "בעקבות התאונות, נקטנו, בשיתוף אוניברסיטת בר-אילן, בשורה של פעולות למען הגברת הבטיחות ולמען מניעת תאונות בעתיד", אומר יהודה יוזלרי.
דובר אוניברסיטת בר-אילן חיים זיסוביץ' מאשר כי בשבועות האחרונים אכן היו שלוש תאונות בתחומי האוניברסיטה בהן היו מעורבים שאטלים, וציין כי הסיבה העיקרית לתאונות היא התפרצות של הנוסעים שיורדים מהמדרכה למפרץ החניה בתחנות של השאטל עוד לפני שהשאטל עוצר סופית. בעקבות תאונות אלה, אומר לי חיים זיסוביץ', הוסקו מסקנות ונקבעו תקנות חדשות כדי למנוע הישנות התאונות. כך למשל, נוסעי השאטל לא יכנסו למפרץ החניה וימתינו במדרכה עד לבואו ועצירתו הסופית של השאטל. כן נקבעו תקנות חדשות לגבי רוכבי אופניים בתחומי האוניברסיטה. "אל תשכח", אומר לי זיסוביץ', "זו תקופה ראשונה להפעלת השאטלים ומטבע הדברים עלולים לקרות תקלות בתקופה זו".
נודע לי, כי הייתה תאונה נוספת בה פגע שאטל בתחומי אוניברסיטה ברכב רגיל באחד מרחובות האוניברסיטה וגרם לו נזק. דובר האוניברסיטה אומר כי לגבי מקרה ספציפי זה לא ידוע לו דבר.

תאריך:  25/12/2011   |   עודכן:  25/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חיים זיסוביץ
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה קורה במערך השאטלים של בר-אילן?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אתה טוען שראיינת אותי לכתבה?
Oferiko.com  |  17/01/12 17:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חגית ששר
אם יתגשם חזונו של הרב שמואל פפנהיים, החברה הסגורה של מאה-שערים תשתנה מהקצה אל הקצה. חרדים קיצונים ישרתו במשטרה, ילמדו רפואה, ואפילו ישלמו מסים. אבל שלא יהיו אשליות: האידיאולוגיה האנטי-ציונית תישאר שרירה וקיימת, גם אם הפרקטיקה לפעמים תנצח
עידן חגואל
עידן חגואל טס לקצה השני של העולם כדי לראיין באופן בלעדי את סנסציית תוכניות האירוח תפרחת. אבל אז הוא שבר את האף וחזר עם המון סימני שאלה וסימנים כחולים
אורון שמיר
כשהפיצוצים והאקשן בסרט נרגעים, צצים לפתע הגעגועים לבלש הבריטי מס' 1. למרבה המזל, השקט מגיח לעתים רחוקות
חגית כהן
הערוץ החרדי נחבט בין סודות טמירים למרק עוף. בין כך ובין כך, הוא יודע לרתק את הצופים בעבותות של סבבה
דוד חרמץ
הנכדים של ירון זהבי, מפקד חסמבה, ושל תמר הסגנית היו מתקשים להיות חלק מחבורה, סודית בהחלט או גלויה. הם גדלו לתוך תקופה אגואיסטית ומפונקת יותר, ערכית וסולידרית פחות, אפופה בפייסבוק ובסלולרי ובסמ"סים. חלום חייו של כתבנו היה להיות חלק מחבורת החסמבאים, שלכאורה לא נשאר ממנה דבר - אבל לפי הסוציולוג וההיסטוריון פרופ' עוז אלמוג, משהו בכל זאת עבר בתורשה מהדור ההוא לדור הזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il