1. פרסום בגוגל אדוורדס - אם אתם בעלי עסק (בכל גודל) שעכשיו מתחיל להיכנס לעולם האינטרנט, כנראה שזה המקום הנכון בשבילכם להתחיל. בהמשך, כאשר תצברו מעט ניסיון שיווק וקידום באינטרנט, בהחלט תגיעו לעוד פלטפורמות שיווק מעולות, אך כהתחלה, זה המקום המעולה בשבילכם.
הסיבה היא קלות התפעול - אתם שמים כרטיס אשראי, מעלים את תוכן המודעה הרצוי לכם ורבע שעה אחרי זה הפרסום שלכם כבר באוויר. זה אולי נשמע לכם פשוט מדי, אבל בדיוק ככה זה עובד. תנסו את זה. לאחר קצת משחק עם הכלים והכפתורים, אתם תגלו במהרה שזה הדבר הכי מדהים שקרה לעולם הפרסום מאז המצאת העיתון הראשון. פשוט מדהים איך שזה עובד. שווה כל שקל.
2. קידום אתרים אורגני - זהירות, תחום למתקדמים. כאשר נכנסים ומתחילים להתעמק בעולם הפרסום באינטרנט, מהר מאוד מגיעים לעולם הקידום האורגני. הבעיה היחידה היא שלפעמים מגיעים עוד לפני שמבינים איך הדבר הזה עובד בכלל.
אז הנה כמה דברים שצריך לדעת על קידום אורגני באינטרנט: קודם כל תבדקו תוצאות קודמות של חברת הקידום שאתם רוצים לשכור, האם היא באמת בעלת הישגים כמו שהיא מתיימרת להציג, כלומר האם באמת יש לה קורות חיים מעולים כפי שהיא טוענת. לאחר מכן, נסו להבין מהי רמת התחרותיות בתחום שאתם הולכים להיכנס אליו (הכוונה היא באינטרנט), כמה זה אמור לעלות (בניגוד לכמה שאתם רוצים לשלם) וכמה זמן זה ייקח.
אנחנו מעדכנים אתכם כבר עכשיו, זה ייקח הרבה מאוד זמן, כאשר החברה הממוצעת מתחייבת לתוצאות כלשהן לאחר שלושה חודשים בערך. אנחנו מבינים שהתחום הזה נשמע מעט הזוי, אך כאשר מתחילים להתמצא מעט בתוכו, מבינים בעצם שתחום קידום אתרים בגוגל, זה אחד התחומים המועילים מבחינת החזר השקעה שיש.
3. פרסום באתרי תוכן - לאחר שתסיימו לקדם את האתר שלכם, יגיע הזמן לעבור הלאה ולעשות עוד צעד אחד בתחום הפרסום באינטרנט. הכוונה היא לפרסום באתרי תוכן מובילים.
אם אתם חברה בתחום הרכב, כנראה שזה יהיה רעיון מצוין מבחינתכם, להרים טלפונים לכמה פורטלים מובילים בתחום הזה ולהציע להם את האפשרות לפרסם כתבות שלכם אצלם. לא בטוח שהם יסכימו, אולי ידרשו תשלום כלשהו, אך הרעיון הזה יהיה תוספת פרסומית מדהימה לעסק שלכם. אתם לא תאמינו בכלל, עד כמה זה יביא לכם תנועה לאתר האינטרנט, במידה שתפרסמו קצת כתבות תדמיתיות באתרי תוכן גדולים ולא שיווקיים, כאלו שהגולשים נוטים לסמוך עליהם.
4. פייסבוק, איך לא. פה אנחנו חושבים לעשות משהו מעט שונה. הפעם שינינו את המתכונת והסעיף הרביעי יהיה זה שיספר על הדברים שלא כדאי לכם לעשות בתור עסק.
אז ההמלצה הראשונה שלנו היא לא לפרסם ברשתות חברתיות. אומנם רשת הפייסבוק עצמה ממשיכה להרוויח הרבה יותר כסף כל שנה, אבל המפרסמים שלה ממש לא. מכל הניסיון שלנו בתחום הזה - ונצבר כבר הרבה מאוד ניסיון כזה - מעולם לא ראינו עסק שפרסם בפייסבוק והרוויח כסף כתוצאה מכך. הרשת הזו היא מסיבת פיג'מות ואתם בכלל לא צריכים להידחף לתוך המסיבה ולנסות למכור משהו לאנשים שחוגגים.