X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
האיים, שבאוקיינוס ההודי, הם התגשמותו האמיתית של חלום תיירותי. מסתבר שהטבע חנן אותם בנופים מרהיבים, באתרים מקסימים ובאטרקציות שלא מן העולם הזה. העין פשוט אינה שבעה מראות את שכיות החמדה המזומנות למתיירים בהם
▪  ▪  ▪
איי סיישל. קסם מיוחד [צילום: יח"צ]

צריך לשפשף את העיניים כדי להאמין, אבל מי שבאמת תר אחר עולם מושלם, יוכל למצוא אותו באיי סיישל הטרופיים, שבאוקיינוס ההודי, שהם פנינת-תיירות אמיתית.
ואכן, 115 איי סיישל, שרק 33 מהם מיושבים, הם לא פחות מהתגשמות חלום של שכיות-חמדה שהטבע חנן אותם: למן חופים לבנים וזכים, דרך יערות טרופיים, מי-ים צלולים בצבע טורקיז, ועד לנופים מרהיבים של גלויות, עם שלווה אין קץ.
האיים הם יעד אידיאלי למפגש עם בעלי-חיים נדירים ועם צמחים אקזוטיים, שאין דומה להם בשום מקום אחר. חובבי הצלילה ימצאו בהם אתרים מקסימים, בעוד חובבי הגורמה ייהנו מהמיטב שבמיטב מאכלי הים.
מבין האיים מומלץ להתרכז באי מאהה המיושב, שהוא גם הגדול שבהם. חופיו, בצידו המערבי, יפים להפליא. לא בכדי נחשב אחד מהם, "מקור הכסף", ליפה שבחופי העולם כולו. החוף עצמו לבן ונקי ומימיו השלווים והצלולים הם על טהרת צבע הטורקיז.
בצידו הצפוני של האי ממוקמת ויקטוריה - עיר הבירה הקטנה בעולם, שבה מתגוררים 30 אלף תושבים בלבד. סיור בעיר חושף את מגדל השעון המפורסם שלה ואת שוק מארק, עם דוכניו הססגוניים למאכלים ולתבלינים פיקנטיים, לפירות טרופיים צבעוניים, לפירות-ים ולדגים.
שלל צבעים
במהלך הסיור בעיר כדאי לבקר במוזיאון הלאומי להיסטוריה, הממוקם בספריה הלאומית של סיישל, והמסקר את החיים המקומיים. בין היתר יש בו תצוגה מרהיבה של העבר וההווה באיים.
אטרקציה מיוחדת הם הגנים הבוטניים של סיישל. מוצגים בהם כל הצמחים והפרחים הייחודיים לאיים. מן הגנים מתפתלת דרך, המובילה ליער טרופי, שהוא מרהיב ביופיו, ובו, מלבד צמחי-עד עבותים, גם עופות בשלל צבעי הקשת.
בצפון האי כדאי לפקוד את ה"מיסיון לודג'", ששימש בעבר כבית-ספר לילדי עבדים. כיום הוא מוקף בעצי לב הדרקון ובשלל צמחים אנדמיים. משם קצרה הדרך למפעל התה הלאומי, שממנו נשקפת תצפית מרהיבה על האי.
בדרום האי מומלץ שלא לפסוח על כפר האמנים המקומי. יש בו בית-אחוזה קולוניאלי ובית-קוקוס, שכל המוצרים בין כתליו עשויים על טהרת הפרי הטרופי והאקזוטי, שהוא גם סמלם הלאומי של איי סיישל.
במערב האי יש קסם מיוחד לחוף השמש, הגדוש בצמחיה טרופית ובשלל דגים צבעוניים המשתקפים במימיו הצלולים. מקסים לא פחות הוא הפארק הלאומי - יער צפוף ועבות, עם 12 מסלולי-הליכה, שהעין הבוחנת את צמחיו איננה שבעה מראות.

תאריך:  29/02/2012   |   עודכן:  29/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עולם מושלם באיי סיישל
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
רוצים תמונות לא בירבורים ל"ת
אזרחית  |  29/02/12 19:05
2
גם אנחנו יודעים להשתמש בגוגל
אחי בנימין  |  1/03/12 14:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חגית שניר-זלינגר, ד"ר אורנה הראל
בשנתיים האחרונות אנו עדים למבול חקיקתי המחייב ארגונים גדולים בדיווחים סביבתיים מסוגים שונים    על הארגונים שאינם נמנים על רשימת ה-150, ה-250 או אפילו ה-500 החייבים בדיווח
אורן פרסיקו
ברפורמה בחוק התכנון והבנייה, המאושרת כעת בכנסת, מסתתר סעיף המותיר על-כנו הטבה לעיתוני הדפוס בגובה מיליוני שקלים בשנה
חיים נוי
מי שרוצה להרגיש את הווסט-אנד שבלונדון או ברודווי, ממש אינו זקוק לכרטיס טיסה בימים קרים אלה לחו"ל, כאן ברמת גן זה מדהים וזה ממש אותו הדבר
ראובן לייב
במפגש שבין האוקיינוס האטלנטי לבין הים התיכון מתגלה בכל הדרה מדינה זעירה שמצליחה לכבוש את ליבם של תייריה בזכות תופעות הטבע המהממות שלה ובזכות פיצול האישיות של ישותה האנגלית על טריטוריה ספרדית
עליס בליטנטל
איזו חגיגה! ההצגה שמבוססת על שירי דני סנדרסון מעוררת נוסטלגיה וצובטת בלב. איזו מוזיקה נפלאה, טקסטים לכאורה פשוטים אך מספרים כל אחד סיפור שונה. והכל - כה ישראלי אמיתי, כה יונק מהמהות הישראלית, שכיום אובדת בבליל השפעות נחותות ומחוסר כותבים רציניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il