X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
וגם: הבריטים זועמים על מריל סטריפ, ג'ונה היל יככב בסרט שיפיק בראד פיט, "עידן הקרח 4" בפארודיה על "הארטיסט" והאמריקנים מזכירים שאין להם חוש הומור
▪  ▪  ▪
יוסטון. בסרט היא נראית שונה לגמרי [צילום: AP]

הזמרת ויטני יוסטון, שהלכה לעולמה לפני כשבועיים בגיל 48, תכננה לעשות קאמבק קולנועי עם סרט חדש בשם Sparkle שצפוי לצאת למסכים ב-17 באוגוסט. הדרמה המוזיקלית הינה רימייק לסרט משנות ה-70, השואב השראה מסיפורן של חברות להקת ה-"Supremes".
העלילה מגוללת את סיפורן של שלוש אחיות המקימות יחד להקה, ומתמודדות עם השלכות ההצלחה על חייהן. יוסטון מגלמת את אימן החד-הורית של שלושת הבנות, בגילומן של ג'ורדין ספארקס ("אמריקן איידול"), כרמן אג'וגו ("לצאת לדרך") וטיקה סמפטר ("אחת שיודעת"). השבוע נחשף קליפ המעניק הצצה אל מאחורי הקלעים של צילומי הסרט, ומציג את יוסטון בראיונות ובקטע שירה בכנסייה.

הבריטים כועסים: סטריפ לא הודתה לתאצ'ר
למי היא כן הודתה? נאום הזכייה של מריל סטריפ

בטקס האוסקר שחתם השבוע את עונת הפרסים, מריל סטריפ זכתה באוסקר השלישי שלה (מתוך מספר שיא של 17 מועמדויות) על גילום דמותה של מרגרט תאצ'ר בסרט אשת הברזל. סטריפ ניצלה היטב את הרגע וסיפקה נאום מלא התרגשות, אלגנטיות והוקרת תודה (למרות שנדמה שסטריפ זוכה באוסקר כל כמה שנים, המציאות היא שהאוסקר האחרון הוענק לה לפני שלושים שנה). עם זאת, אושיות בפוליטיקה הבריטית לא היו שותפים להתרגשות, והביעו את מחאתם בתקשורת על כך שסטריפ לא הודתה לראש הממשלה לשעבר, מרגרט תאצ'ר, במעמד קבלת הפסלון.
בין השאר, חבר הפרלמנט לשעבר נורמן טביט, הכריז בראיון: "אינני מופתע כלל שסטריפ לא הזכירה אותה, מאחר שהסרט הוא למעשה על מריל סטריפ ולא על ליידי תאצ'ר". טביט הוסיף כי "אם מרגרט תאצ'ר הייתה דומה לאישה שמגלמת סטריפ, היא לא הייתה מחזיקה מעמד שישה חודשים על כסא ראש הממשלה". זוהי אינה ההתבטאות הראשונה של טביט כנגד הסרט והכוכבת הראשית. עוד לפני יציאתו של הסרט, זעם טביט על הטריילר ופרסם טור ב'דיילי טלגרף' הטוען כי "תאצ'ר מעולם לא הייתה אפילו טיפה היסטרית, אמוציונלית ודרמטית מדי - כפי שמגלמת אותה מריל סטריפ".
טענות נשמעו גם מצד סר ברנרד אינגהם, ששימש כדובר הרשמי של תאצ'ר, והביע את אכזבתו מנאומה של סטריפ. אינגהם אף הכריז כי מדובר ב"סרט שנעשה בטעם רע, במטרה לעשות כסף מהזדקנותה של תאצ'ר" (תאצ'ר היום בת 86, וחיה בלונדון).

ג'ונה היל יככב בסרט של פיט

לאחר שזכה במועמדות לאוסקר על תפקיד המשנה במאניבול, ג'ונה היל (סופרבאד, קח את זה כמו גבר) הכריז בראיון כי הוא מתכנן להקדיש את המשך הקריירה שלו לתפקידים דרמטיים. בהמשך להכרזתו, נחשף כי היל לוהק לתפקיד הראשי לדרמה בהפקת הקולגה מ"מאניבול" בראד פיט.
בסרט, שהינו עיבוד לספר "True Story", היל יגלם את מייקל פינקל, העיתונאי שפוטר מהניו-יורק טיימס לאחר שפיברק כתבה. מיד לאחר פיטוריו פינקל יצר קשר עם כריסטיאן לונגו, שנרדף על-ידי ה-FBI בחשד לרצח אשתו ושלושת ידיו הקטנים, והתחזה לפינקל בעת שברח למקסיקו. פינקל החליף במהירות את כובע העיתונאי בכובע הסופר, ושטח את קורותיו בספר שהציל את הקריירה שלו.
את דמותו של לונגו יגלם ג'יימס פרנקו. שני הכוכבים שהינם בני טיפוחיו של ג'אד אפאטו, הופיעו בעבר בתפקידים קטנים ב"דייט שתקע אותי". עוד לפני שיתחילו הצילומים לסרט החדש הם צפויים לככב יחד בקומדיה בבימויו של סת' רוגן "The Apocalypse".

טריילר: "עידן הקרח 4" בפארודיה על "הארטיסט"
קולנוע אילם בעידן הקרח. "סקארטיסט"

העובדה שהארטיסט חתם את רצף הנצחונות שלו עם הזכייה הטרייה בפרס האוסקר, אינה מעידה על כך שלא נשמע עליו יותר. מי שמיהרו לקפוץ על גל הסרט עטור הפרסים הם יוצרי סרט האנימציה "עידן הקרח", ששחררו השבוע טריילר פארודי בהשראת "הארטיסט" לסרט הרביעי בסדרת הסרטים. הטריילר נקרא "הסקארטיסט", על-שם הסנאי שמשמש כהפוגה קומית בסרטים ומאופיין בהומור סלפסטיק. הסרט ייצא אל בתי הקולנוע ב-13 ביולי, ולנבחרת המדבבים הקבועה הצטרפו הפעם גם ג'ניפר לופז, ג'רמי רנר וניקי מינאז'.

מסתמן: אולסן תככב ברימייק ל"שבעה צעדים"

לאחר גל של שמועות על רימייק אמריקני לשבעה צעדים הקוריאני, לפני מספר חודשים נודע כי עיבוד מחודש אכן יוצא לדרך, עם ספייק לי על כסא הבמאי ומארק פרוטוסביץ' ("אני אגדה") כתסריטאי. לאחרונה נודע כי לתפקיד הראשי נבחר השחקן המוערך ג'וש ברולין ("מילק"), וכעת נחשף כי התפקיד הנשי בסרט הוצע לנסיכת האינדי הטרייה אליזבת' אולסן ("מרתה מייסי מיי מרלן"). במידה שאולסן תיענה להצעה, הסרט ייצא להפקה בחודש הקרוב. בדומה לסרט המקורי, העלילה תגולל את חטיפתו של אדם לצינוק מסתורי, בו הוא נכלא 15 שנים מבלי לדעת למה. יום אחד הוא מוצא את עצמו חופשי, ומאותו הרגע ואילך הוא נחוש בדעתו לנקום באדם שכלא אותו.

האמריקנים זועמים על הגזעניות של קריסטל
הומור, לא בשביל האמריקנים. סרט הפתיחה של האוסקר

למרות הוותק שצבר בילי קריסטל כמנחה טקסי האוסקר, כמה מהבדיחות שסיפר במהלך הטקס האחרון הצליחו להרגיז את האמריקנים. גל המחאה נוצר בטוויטר כבר לאחר קטע הפתיחה, בו חיקה קריסטל את השחקן סמי דיוויס ג'וניור כחלק מהפארודיה על סרטו של וודי אלן "חצות בפריז". קריסטל הופיע בדמותו של דיוויס ג'וניור בעבר בשנות ה-80 ב"סאטרדיי נייט לייב", אך רבים סברו כי ההחלטה לשוב לחזור על החיקוי בעיתוי הנוכחי היא חסרת טעם ותקינות פוליטית. הטוויטר הוצף במחאות על הבדיחה, ובין השאר הקומיקאי פול שיר הכריז כי "זכייתה של אוקטביה ספנסר על 'העזרה' רק מוכיחה כמה אנחנו רחוקים מהימים בהם בילי קריסטל הופיע בפנים צבועות בשחור". אחרים כתבו כי "אפילו ריקי ג'רוויס לא היה מעז לעשות חיקוי כזה באוסקר", ו"העובדה שסרטים אילמים חזרו לאופנה אינה אומרת שצריך לחזור לשיטת ה-'blackface' כדי לחקות שחקן שחור".
המחאה התלהטה לאחר שקריסטל המשיך להתבדח על מעמדן של נשים שחורות בארה"ב, רגע לאחר זכייתה של ספנסר בפרס שחקנית המשנה. קריסטל הכריז "מאוד אהבתי את הסרט. כשצפיתי בו. רציתי לחבק את האישה השחורה הראשונה שאראה, שזה מרחק נסיעה של 45 דקות מבברלי הילס". אתרי הקולנוע, בלוגרים ושאר צופים התרעמו על הבדיחה, והציפו את הטוויטר בתגובות. בין השאר בטוויטר של אתר הסרטים "Moviefone" נכתב: "בילי קריסטל: בדיחות קרש והומור על גזע. זה מה שרצית, הוליווד".

קליפ ראשון מ-"Brave" - הגיבורה הראשונה של פיקסאר
באיחור קל, כוכבת אישה. "Brave"

אולפני פיקסאר חשפו השבוע קליפ ראשון מעלילת סרט האנימציה החדש "Brave". הסרט, שייצא אל הקולנוע ב-22 ביוני, הוא סרטם הראשון של האולפנים שבמרכזו עומדת גיבורה. העלילה מתרחשת בסקוטלנד, וסובבת סביב נסיכה אדמונית מרדנית בשם מרידה, שמבלה את זמנה בהתמחות בחץ וקשת. אורח החיים בארמון אינו תואם את אופייה הפרוע של מרידה, שבטעות מפרה מסורת עתיקת יומין וגורמת לכאוס בממלכה. על כסא הבמאי יושבים מארק אנדרוס, שהיה אחראי על הפיתוח האמנותי של "מכוניות", וברנדה צ'פמן שהייתה שותפה לבימוי "נסיך מצרים". בעמדת הדיבוב ניצבים קלי מקדונלד ("ארץ קשוחה"), ג'ולי וולטרס ("הארי פוטר"), אמה תומפסון ומנחה הטלוויזיה קרייג פרגוסון.

מאחורי הקלעים של סרט הכוכבים של ג'ימי קימל

כמדי שנה, גם לאחר טקס האוסקר האחרון ערך מנחה הטלוויזיה ג'ימי קימל את הספיישל המסורתי, בו הוא מזמין סלבריטאים להשתתף בקליפים פארודיים ולעשות צחוק מהסרטים המועמדים. מיד לאחר הטקס התפשט ברשת הטריילר Movie: The Movie, שמשלב בין כל ז'אנר אפשרי, וכולל נבחרת מרשימה של כוכבים. כעת חשף קימל הצצה אל מאחורי הקלעים של הצילומים, שמציגה ראיונות פארודיים עם השחקנים:

פורסם במקור: עכבר העיר
תאריך:  01/03/2012   |   עודכן:  01/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הצצה ראשונה לסרט האחרון של ויטני יוסטון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיר עוזיאל
כך משתקף השבוע מהפייסבוק שלי
אורן פרסיקו
"אני מאמין בכל מאודי במודל מנהיגות דמוקרטי ומשתף", הצהיר עורך ynet יון פדר במסגרת משפט נגד פיטורי חברים בארגון העיתונאים. "תמיד הנחתי שהוויכוח הבונה עדיף על הצייתנות הנכנעת"
עו"ד שירה להט
רוב מקומות העבודה פועלים כרגיל בחג הפורים, אבל את/ה רוצה חופש ביום זה    להלן עצות מה תוכלו לעשות לשם היעדרות מהעבודה ביום זה והאם תקבלו תשלום עבור היעדרותכם
עליס בליטנטל
אין זה "מחזה מתח עם שירים" גרידא. השירים שבו מעטים ואינם מתכוונים לעשותו מחזמר, אך מדגישים את החלק הפיוטי שבהצגה. איזו איכות של מחזה!!. מיכאל גורביץ' כתב יחד עם השחקנים-היוצרים מחזה בעל ניחוח של מחזה אבסורד. במשפטים הקצרים, כמו של ניסים אלוני או חנוך לוין, עולות הסצינות הקצרות בתוך תפאורה מלאכת מחשבת של סבטלנה ברגר. תפאורה מרשימה מאד, שחקנים סופר-מקצועיים ורהוטים, בהצגה מאד ייחודית, פיוטית ואיכותית
אלעזר לוין, מונטריאול
מוזיאון השואה במונטריאול חושף: 80,000 יהודים ביקשו למצוא מקלט בקנדה מרדיפות הנאצים - הממשלה אישרה רק ל-4,200 מהם להיכנס    "אין כניסה לכלבים ויהודים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il