X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
אוצ'ו ריוס [צילום: באדיבות לשכת התיירות של ג´מייקה]
ג'מייקה - קרנבל, רגאיי ורום
בחופשת הפסח הקרובה יעלה גם האי הקאריבי המרהיב על מפת התיירות הישראלית הענפה. למתיירים בו מובטחת הנאה צרופה, הן בשל האטרקציות הרבות המזומנות להם, והן בשל הטבע המדהים שבו ניחן
הכל ירוק [צילום: באדיבות לשכת התיירות של ג´מייקה]

ג'מייקה נותרה, עדיין, אחד היעדים האטרקטיביים ביותר עלי אדמות. גן העדן הקאריבי הזה גדוש בשפע מהמם של פיתויי-תיירות, בתעריפים מינימליים של "הכל כלול", ללא שום אקסטרות וטיפים.
במרוצת חודש אפריל הקרוב מזמן האי למבקריו את הגדולה שבאטרקציות שלו. יהיה זה הקרנבל השנתי המרהיב, שייערך בו ברוב הדר ופאר. במשך כל ימי הקרנבל יתמלאו רחובותיו בתחפושות ססגוניות, ברום משכר, שיישפך שם כמים, בים של פירות טרופיים ובמוזיקה מקורית וסוחפת של רגאיי, על מקצביו הלוהטים. הכל, כמובן, בהשראתו של כוהנה הגדול שלה, בוב מארלי, שדמותו הנערצת תעטר כל חלקה באי.
מצעד מרהיב
לאמיתו של דבר, הרגאיי הוא הרבה יותר מסתם מוזיקה. הוא, בעצם, פילוסופיה לכל דבר וגם שופרה של תנועה רוחנית ודתית, הלא היא התורה הראסטורינית. זו באה לה משמו של הקיסר האתיופי, ראס ספארי מקונן, הידוע יותר בשמו הממלכתי, היילה סלאסי, שהיה בשעתו גם ידידה המובהק של מדינת ישראל.
בימי הקרנבל יפזזו ויכרכרו ברחובות תושביה של ג'מייקה, צאצאי העבדים של פעם, כשהם עטויי ראסטות ותלבושות מרהיבות. לעיניהם המשתאות של רבבות צופים הם יפגינו פעלולים מסמרי-שיער במסגרתו של מצעד מרהיב שיעבור בשמונה מוקדים - המרכזיים שבהם בעיר הבירה קינגסטון ובעיר הנמל אוצ'ו ריוס.
אתרים מומלצים
מאז גילויה של ג'מייקה חלפו, אומנם, כבר למעלה מ-500 שנה, אבל היא עדיין נחשבת לא רק ליפה שבאיים הקאריביים, אלא גם ליפה שבאיי תבל. כזה שהטבע חנן אותו בטבע מדהים, עם הרים ירוקים ועבותים, עמקים שטוחים ופוריים, צמחיה טרופית אקזוטית, מערות אגדיות, נהרות שופעי- מים צלולים, אגמים שטובלים בכחול עמוק וחופים לבנים, עם שקיעה אדומה כדם.
האתרים המומלצים לביקור ממוקמים בקינגסטון הבירה. המרכזי שבהם הוא מוזיאון הרגאיי, המאכלס את מה שהיה פעם ביתו של בוב מארליי. ניתן לראות בו פריטים ומזכרות מחייו הסוערים של מלך המקצב הסוחף: החל בגיטרה שלו ועד לחורי הכדורים שנותרו בקיר כאשר ניסו להתנקש בו. אתר מרכזי נוסף השווה ביקור הוא הגלריה הלאומית, שבה מוצגים גדולי האמנים של האי, מאז שנות העשרים של המאה החולפת.

בקצב הרגאיי [צילום: באדיבות לשכת התיירות של ג´מייקה]
תאריך:  15/03/2012   |   עודכן:  15/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד תמר פינקוס
הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן מגישה: עשרת הדיברות לצרכן הנבון
מכון ויצמן למדע
ד"ר גיל לבקוביץ וחברי הקבוצה שלו במחלקה לביולוגיה מולקולרית של התא, גילו באחרונה סוג חדש של מתג במוח, שמבקר את שליחתו של אחד האותות העיקריים האחראים לשחרור קורטיזול. ממצאים אלה עשויים לשפוך אור על תהליכים המתרחשים במספר בעיות נוירולוגיות הקשורות ללחץ
מאיר עוזיאל
כך משתקף השבוע מהפייסבוק שלי
אורון שמיר
חתולים ביוטיוב, ילדים בסרטי שואה, חזירים מדברים וציפורים על הכתף של מאט דיימון - כולם שם כדי לסחוט מהצופים קריאות "יו! איזה מאמי!", במקום לשים לב שהסרט גרוע. ככה זה כשסקלרט ג'והנסון מלטפת זברות
ראובן לייב
גם בחלוף 250 השנים מאז שהובאו למנוחות ראשוני היהודים המקומיים, עדיין ניתן לקרוא את הכתוב על מצבותיהם, אף שהאותיות העבריות היטשטשו משהו. סיפורה של קהילה גאה, המונה כיום כ-200 יהודים בלבד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il