X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
תענוג של צחוקים למשך כשעה וחצי [צילום: אייל לנדסמן]
דינג דונג - קומדיה מצחיקה לימות החום
דינג דונג הוא מחזה שנועד להעביר ערב מצחיק ומהנה ואם לא מבקשים יותר - הוא מספק את הסחורה ומומלץ לימות החום וכתרופת הרגעה מן הסחרור השורר בחוץ

הקומדיה "דינג דונג" המועלית לראשונה בישראל בבית צבי ברמת גן נועדה לצפייה בימות הקיץ החמים, לגעות בצחוק ולשכוח מכל הצרות והמתרגש סביבנו.
קומדיה שנועדה להצחיק בכל מחיר היא מטלה מאוד קשה ותלויה גם באיכות ההומור הפרוע וגם בזכות השחקנים שצריכים להיות רציניים במצבים המטורללים ביותר.
מארק קאמלוטי כבר חיבר כמה וכמה קומדיות מטורפות ובהן "בואינג בואינג" ו"ארוחה בהפתעה". גם הקומדיה הנוכחית צברה הצלחה רבה בחו"ל.
המחזה תורגם ביד מקצועית ומוקפדת בידי יונתן אסתרקין שהצליח ללטש את מכמני ההברקות והטקסט ובוים כהלכה בידי מורדי גרשון שהצליח ללהטט עם להקת השחקנים המוכשרת וגרם לצופים ליהנות מערב בלתי מחייב שנועד רק לצחוק ורצוי בקול רם ופרוע.
העלילה מספרת על בני הזוג ברנרד וז'קלין המתגוררים בדירה רחבת ידיים ונעזרים בעוזרת-מבשלת יבשת דעת. ברנרד מגלה שאשתו מוכרת לו סיפורי כזב על פגישות עבודה ולאמתו של דבר מנהלת רומן עם רוברט, בדירה שכורה בקצה אחר של העיר.
ברנרד מצליח לפתות את רוברט להגיע לפגישה עימו ושם הוא מציע לו שתי אפשרויות: להתנקש בחייו על-ידי ידידיו מהמאפיה הצרפתית או להקריב את אשתו כדי שברנרד ייהנה מחסדיה. רוברט החושש לעורו מתרצה לבסוף , אלא שהרעיון שהוא רקם מעורר מהומה רבה על הבמה ומוביל לשלל תסבוכות ולקומדיית מצבים פרועה ומבריקה.
קומדיה מסוגננת עם פניני הומור מגוון
בניגוד לקומדיות אחרות של קאמלוטי ודומיו, אין מדובר הפעם בקומדיה מטורפת לחלוטין , אלא בקומדיה מסוגננת עם פניני הומור מגוון, שנועדה כאמור להצחיק ולהדחיק את אירועי השגרה. כמו בספרי טיסה: לצפות, לצחוק ולשכוח. הנושא אכן קצת מטריד ולא כל כך ראוי לקטינים, אבל זה המצב וכך יש להתייחס להצגה.
קומדיות הן קשות יותר לבימוי, שכן הן צריכות תיאום מצבים, יכולת הצחקה, קצב מהיר ומשחק משובח עם ארשת רצינית לכל שטות הבוקעת על הבמה.
השחקנים המוכשרים של בית צבי שוב מצליחים, כרגיל, במשימה הקשה ומעניקים לנו תענוג של צחוקים למשך כשעה וחצי, ללא הפסקה, כפי שראוי אכן להעלות הצגות כאלה.
אושר בית הלחמי הוא רוברט והוא מורגל כבר בגילום דמויות נירוטיות בקומדיות פרועות ואכן, גם הפעם הוא עומד במשימה בכבוד ומצליח להפגין משחק ראוי ומשובח, מימיקה ושפע של גימיקים.
טל אליה כברברה היא מוצלחת מאוד, כולה חנחונים ורוח שטות ומשחקה מעולה, מצחיק ומשובץ פניני מראה וביצועים. משחקה משובח ונהדר.
מורן מלכה כעוזרת היא אהבלית מושלמת, אבל מסתבר שהיא די ערמומית. מורן גונבת את ההצגה, משחקה הרציני לכאורה מעלה את הסעיף למשתתפים והיא מבריקה בסצנות השונות שבהן היא נוטלת חלק, במשחק מצוין ונפלא, רב רושם ומוצלח מאוד.
שירה בליץ כג'ולייטה עדיין לא משוחררת דייה וזקוקה לשפצור מסוים, אבל מגישה משחק מכובד.
נעמה חזון כז'קלין משחקת היטב, יכולה להשתפר.
אבישי בן גל כברנרד קצת כבד בהתנהלות, משחקו ראוי ומוקפד, יש לו פוטנציאל שצריך לשפרו.
התפאורה של איה בן אשר פרקטית, נאה מוצלחת.
דנה ברלינר אחראית לתלבושות הנאות, במיוחד לבגדיה של ברברה וז'קלין. התאורה של פרננדו מאיחייקר היא מוצלחת מאוד, במיוחד בקטעים של מחשבות הגיבורים. המוזיקה של ברק אולייר היא נעימה ויפה.
דינג דונג הוא מחזה שנועד להעביר ערב מצחיק ומהנה ואם לא מבקשים יותר - הוא מספק את הסחורה ומומלץ לימות החום וכתרופת הרגעה מן הסחרור השורר בחוץ.

תרופת הרגעה [צילום: אייל לנדסמן]
הכותב הוא עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.
תאריך:  16/05/2012   |   עודכן:  16/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דינג דונג - קומדיה מצחיקה לימות החום
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרצל חקק
על שירתה של המשוררת מרומניה, דניסה קומנסקו, אורחת משכן אגודת הסופרים העבריים. שירתה של דניסה עשירה ומרתקת, שירה שכובשת את הלב. היא מוכיחה לנו בשירים רבים את היכולת לשלוט באוצר הלשון והמשמעויות של הלשון - ובדרך לא דרך להוביל אותנו אל הרבדים הנסתרים
ראובן לייב
היחסים העכורים בין טורקיה לישראל הגיעו בימים האחרונים לשפל חדש, לאחר ששלטונות-אנקרה החליטו לייחס לציפור מעופפת מהארץ ריגול לשמו עבור "המוסד". מהומת-אלוהים מתחוללת עכשיו בין שתי המדינות רק בגלל...שרקרק!
אורן פרסיקו
ראשי המחנות העיתונאיים בפרשת הרפז התכנסו לדון, להפיק לקחים ולהחליף האשמות
חגית כהן
במקום להתפעל מהביטחון העצמי של הילדים, להיות משועשעת מהחיבוטים שלהם ולצקצק מול ילדה ששופכת עוד ועוד שמן וסוכר לקערת המיקסר - אני מגלגלת על הלשון מושג מעופש כמו 'חמלה'    'מאסטר שף ילדים' היא תשמיש קדושה בדת האוכל
נרי אבנרי
רחל המשוררת, בשירה הנפלא "יום בשורה", מזהירה אותנו לבל ניקח מידיו של מצורע (מוסרית) שום דבר - אפילו יביא לנו את בשורת הגאולה. אדם הגון לא זקוק להמלצה כזאת, וצבוע כמו יוסי שריד עשה מהנייר טיארה. הלכתי לארכיון...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il