X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הבקתות באפיק [צילום: מירב ארד]
סוף שבוע ברמת-הגולן: אתנחתא ברמה
עבור אלה שמחפשים אחר מקום עם אווירה של חופש בניחוח אירופאי, הצעה לטיול בצפון הרחוק של ישראל בשילוב מסלול הליכה, לא רק למיטיבי לכת
[צילום: מירב ארד]

[צילום: מירב ארד]

"שם הרי גולן הושט היד וגע בם" - הפעם הרחקנו בטיולנו עד לרמה הרחוקה, והתמקדנו בחלק הדרומי שלה המאופיין באדמה וולקניית אדמדמה, אינסוף מקומות לטיולים, ישובים וקיבוצים המציעים למבקר שפע של הצעות לאירוח.
עלינו לקיבוץ "אפיק" שיושב ממש על הכנרת, וממנו נשקפת תצפית מרהיבה של התבור, הכנרת, ובימים של ראות טובה ניתן לראות גם את מפרץ חיפה. הקיבוץ אשר מתבסס בין היתר גם על תיירות, נמצא במגמת התחדשות כאשר אחרי הספא שנפתח במקום לפני כשנה, נוספו לאתר 12 בקתות עץ בעלות ניחוח אירופאי אשר מתאימות בדיוק לנוף של דרום רמת הגולן - שדות רחבי ידיים, פרות משוטטות להנאתן ועדרי סוסים דוהרים חופשיים במדרונות ההרים.
הבקתות מאופיינות בצבעים רכים (לא עוד צימר חום ונדוש), בעלות תקרות גבוהות, חלונות בלגיים ושנדלירים תלויים - המשווים למקום אווירה של חופש ומרחב בטעם של חו"ל. הבקתות עצמן מרווחות מאוד ומאובזרות במיטב הפינוקים: חדר שינה עם ג'קוזי גדול, סלון מרווח, טלוויזיית LCD ומטבח מעוצב.
במקום מצאנו משפחות שהגיעו לטייל עם ילדיהן הקטנים, בניגוד לאתרי צימרים אחרים המיועדים לזוגות בלבד. הבקתות מתאימות למשפחות עם ילדים, כאשר את חווית האירוח ניתן להשלים בפסק זמן בספא-אתנחתא (עם מחירים שפויים לחלוטין) ובקפיצה לבריכה של הקיבוץ.
חווית אירוח יוקרתית, לא למבוגרים בלבד ובמחירים שלא קורעים את הכיס: לילה לזוג באמצע שבוע: 590 שקלים, לילה בסופ"ש: 790 שקלים, תוספת לילד: 140 שקלים.

"עין פיק": נביעה ממקור מים חיים

לחובבי הטיולים שבינינו, מציע אזור רמת הגולן שפע של אתרים לטיולים. אחד המסלולים הפחות מוכרים שבשנים האחרונות הולך ונחשף לציבור הרחב הוא - נביעת "עין פיק". המקום הוא חמדת שכייה נסתרת מן העין הממוקמת מתחת לקיבוץ אפיק, וניתן להגיע אליה בהליכה רגלית (לא קשה) מהקיבוץ עצמו.
לאחר הליכה של כחצי שעה מתגלה נביעה של מים קרים וצלולים ישירות מתוך ההר. המים נשפכים למעין בריכה קטנה המזמינה את המטיילים לטבול בה, כאשר את המקום כולו מקיפים עצי פרי (פשוט להושיט את היד ולהתכבד בתאנים בשלות).

'רוטנברג' – בגשר הישנה

מי שמחפש לברוח מהמסעדות התיירותית וההמוניות שבטבריה ולחוף הכנרת, יכול למצוא את האלטרנטיבה במסעדת "רוטנברג" - מסעדת שף שליד קיבוץ גשר. המסעדה אינטימית ובנויה לעד 40 סועדים בלבד. המסעדה שוכנת במבנה הקרנטינה האותנטי שבגשר הישנה ומציעה תפריט עשיר ומגוון של מנות מהמטבח הצרפתי והים-תיכוני בניצוחו של השף ליאור בחשיאן. כמנה עיקרית בחרתי פילה של דג אמנון ברוטב שמנת ולימון. עונג אמיתי לחך, מוגש ברמה אסתטית גבוהה. המקום הוא שילוב של חמימות, נוף, יחס אישי ואוכל ממש טעים. מומלץ לכל חובב אוכל אמיתי.

תאריך:  11/06/2012   |   עודכן:  11/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סוף שבוע ברמת-הגולן: אתנחתא ברמה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
קטיף דובדבנים
פוריה  |  11/06/12 14:24
2
אתנחתא באפיק-תענוג
אורח לן BB  |  12/06/12 19:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רינה קנוביץ
האם מקצוע עשוי להיות מוגדר כמקצוע "ירוק", גם אם הוא איננו בטוח לעובד? האם חומר כימי מכונה "חומר ירוק" גם אם יש לו השפעות בריאותיות שליליות על העובד?
עידן יוסף
תעשיית הבאבות וחצרות הרבנים מגלגלת יותר ממיליארד שקל בשנה. כשההמונים נוהרים וגם הטייקונים תורמים, צוברים הרבנים עושר בלתי נתפס. כמה שווים שושלת הבאבא סאלי, הרנטגן והרב פינטו, מה חושבים ברשות המיסים על הכספים המתגלגלים - ואיך השפיעה המחאה החברתית על החצרות. תחקיר מיוחד של פורבס ישראל
סופיה רון-מוריה
ביום שני בישרו במאהל המחאה בהתלהבות שהשר כץ מקצר את שהותו בחו"ל וחוזר לארץ על-מנת להצביע בעד החוק. גם סילבן שלום החל לתכנן חזרה מוקדמת. בצהריים התכנסה סיעת הליכוד. מהרגע שבו פתח יעלון בדברי התמיכה שלו בחוק ההסדרה, החל להתגלגל כדור השלג. שלום ביטל את חזרתו לארץ. גם ישראל כץ. מכאן והלאה החוק הלך ודעך
דויד קאפח
תזונה נכונה, פעילות גופנית והרבה ירקות ופירות - הם מעיין החיים    ישנם צמחים רבים היכולים לסייע לנו להאט את תהליכי ההזדקנות ולמנוע התנוונות פיזית ושכלית
ד"ר עירן פרונט
נסיגת חניכיים עשויה להתרחש כתוצאה מצחצוח אגרסיבי אבל בעיקר כתוצאה ממחלת חניכיים    נסיגת חניכיים התחלתית בדרך-כלל אינה מצריכה טיפול, אולם במקרים קיצוניים - אסור להתעלם ממנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il