X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
חדשות טובות: ההשפעות של יופיטר יביאו עוצמה ותובנות ולמרות שסטורן מערים קשיים, התקופה דווקא טובה לשינויים
▪  ▪  ▪
יופיטר מביא שפע בתת הכרה [צילום: AP]

והשבוע נגיד מזל טוב למזל החודש: מזל סרטן
תאריך המזל: בערך בין 22.6 ועד 22.7
אלמנט: מים, יוזם
סמל המזל: סרטן
איבר בריאותי רגיש: איברים פנימיים, קיבה, כליות, רחם
נאמנות: מאוד נאמנים.
תכונות חיוביות של המזל: רגישים, אינטואיטיביים, נאמנים למשפחה ולחברים, אנשים ביתיים, אוהבים לטפל בזולת, זהירים ומחושבים בהחלטותיהם, מגוננים על הקרובים להם, משקיעים בסביבה בה הם חיים כדי לעשותה טובה יותר.
תכונות שליליות של המזל: פגיעים ביותר, שומרים טינה, פוחדים לקחת סיכונים, בעלי נטייה למצבי רוח משתנים, מסוגרים ואינם חושפים את רגשותיהם, חשדנים ואינם ממהרים לקשור קשרים ולתת אמון באחרים.
תחזית כללית שנתית לבני המזל:
שפע: השנה יימצא הכוכב יופיטר המביא איתו שפע בבית תת ההכרה שלכם. היכולת שלכם להתחבר אל תת המודע שלכם תהיה הרבה יותר עוצמתית מהרגיל וגם התובנות שתקבלו יגיעו ממקום מאוד נקי. האינטואיציה שלכם תהיה במיטבה וגבוהה מהרגיל. גם יכולת ההבנה שלכם להתנהלות הפנימית של האחרים תהיה במיטבה. כמובן שלכל התהליך הזה יש "מחיר" שלא יהיה לכם קל לשאת אותו כיוון שידרוש מכם שינויים בחיי היום יום. לא תוכלו הפעם להתחמק ולטאטא בעיות ופגמים, אלא החיים יאלצו אתכם לפעול עד אשר תגיעו לעשייה הנכונה.
קושי: בשנה הקרובה ימשיך להימצא הכוכב סטורן בבית המשפחה שלכם. עובדה זו מלמדת כי אתם כבר מכירים אנרגיה זו בחייכם ויודעים מהי ההשקעה הנדרשת מכם לשמירה על המסגרת הנראית לכם כמתאימה. זהו זמן של סגירת מעגל ולמרות הקשיים, זוהי תקופה מעולה לשינוי/שיפור וניפוץ תבניות ישנות כתוצאה מהתנאים החדשים שיווצרו. נראה שרק עם יציאת הכוכב מבית המשפחה שלכם תוכלו להעריך נכונה את השינויים שעברתם.
בסוף שנת 2012 יעבור הכוכב לבית הילדים והיצירה שלכם ויגרום לכם להיות יותר קשובים לעצמכם ויתעורר בכם הצורך לבטא את הפנימיות שלכם בדרך יצירתית.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע שנולדו במזל תאומים:
הכוכב ונוס הנמצא עדיין בנסיגה במזל שלכם ועלול לגרום לכם לטעות באבחנתכם האישית לגבי אנשים קרובים לכם. חכו עד לסיום הנסיגה בכל הנוגע לגיבוש דעה סופית ועשייה.
טלה - הכוכב אוראנוס הנמצא בשליש הראשון של המזל גורם למרביתכם לפעול בצורה אימפולסיבית בכל הנוגע לניתוק קשרים עם אנשים קרובים לכם.זה הזמן הנכון לכם לחשוב פעמיים בכל פעם שאתם שומעים תלונה כלשהי המופנית כלפיכם, ולא להסיק את המסקנות שיהיו נוחות יותר עבורכם – אלא שיהיו מותאמות למציאות, וזאת על-מנת שלא תפסידו קשרים קרובים.
שור - זוהי תקופה מאוד מעניינת עבורכם. אך נראה שלצד השמחות שהיו לכם עד לאחרונה, ישנן דאגות לא מעטות ובעיקר בענייני כספים. אנשים קרובים לכם זקוקים לעזרה ואתם חייבים לפעול על-מנת לעזור להם וגם להיות במחיצתם. בדקו בשנית האם הם לא דורשים מכם יותר מדי אנרגיה והאם אינם יכולים להסתדר בעצמם, אך נוח להם יותר לבקש ולדרוש מכם.
תאומים - אתם נכנסים לתקופה אינטנסיבית ומעניינת מצד אחד, אך מצד שני ייתכן שאתם נוטים לשכוח את האנשים הקרובים לכם בלהט העשייה שלכם, עובדה שגורמת לתסכול רב לאלה הקרובים לכם, אך לא מעזים להתקרב אליכם יתר על המידה מחשש שיפגעו מכם. נסיגת הכוכב ונוס מביאה אתכם לידי טעויות ביחסי האנוש שלכם ואתם חייבים לנסות להיות יותר גמישים וסבלניים.
סרטן - הצורך שלכם בלהיות בסדר עם הסביבה הקרובה שלכם יכול לגרום לכם לכך שאתם מאבדים במידה מסוימת את היחסים החברתיים שרכשתם עד עכשיו. אנשים שאינם במעגל הראשון של חייכם מרגישים שזנחתם אותם לטובת משפחתיות שאומנם ברור שהיא ניצבת במקום הראשון עבורכם, אך ישנם עוד אנשים שזקוקים לכם ואתם מפנים להם את הגב.
אריה - אתם נמצאים עכשיו כחודש לפני יום ההולדת ומתחילים לחוש בירידה האנרגטית המלווה אתכם תמיד בתקופה זו. נכון שמצד אחד אתם עטופים באירועים הממלאים את לבכם, אך מצד שני אתם שואלים את עצמכם לא אחת, האם הכול מתנהל בסדר בחייכם, כיוון שישנם גם הרבה רגעים של בדידות. נראה שאת התשובות תבינו בשלב יותר מאוחר בחייכם.
בתולה - התחושה שלכם היא שעדיין אתם שרויים בעין הסערה ודברים רבים שאינם בשליטתכם מתרחשים סביבכם ולכם אין שליטה על הנסיבות, אלא רק את היכולת לנסות ולהיות מעורבים פחות בהתרחשויות. בשבוע הקרוב יתחיל הכוכב ונוס לצאת מהנסיגה ולאט לאט יתחיל להיות לכם יותר קל עם עצמכם והקרובים לכם.
מאזניים - בחודש הקרוב מומלץ לכם להתרכז בעצמכם על-מנת ללמוד ולהביא את עצמכם למרכז חייכם. עד לאחרונה הייתם עסוקים מאוד עם אחרים ונראה שתנאי החיים היו כאלה שהיה בכך הכרח. אולם עכשיו אתם נמצאים בעיתוי מצוין לגרום לעצמכם להצליח יותר בקריירה האישית שלכם ובדברים החשובים לכם באמת.
עקרב - מזלכם שיש לכם יכולת אישית גבוהה מאוד לעמידה בלחצים ולכן בתקופה הקרובה, למרות הקשיים, נראה שתעמדו איתן מול היכולות האישיות שלכם. הצורך שלכם ללמוד ולהתפתח שלח אתכם לעסוק בתחומים שיכולים לאפשר לכם להתקדם ולהגיע אל המקום אליו אתם שואפים להגיע. אל תתנו לפחדים לנהל אתכם, והיו אתם המושכים בחוטים של חייכם.
קשת - נושא מערכות היחסים בחייכם תופס אצלכם תאוצה כיוון שאינכם בטוחים שאתם נמצאים בצד הנכון של המתרס. לאחרונה הייתה לכם נטייה לוותר על עצמכם למען מטרה שהגדרתם כחשובה עבורכם, אך דרשה מכם המון אנרגיה אישית שדחקה את האני הפנימי שלכם הצידה. הגיע זמנכם להתחבר באמת אל הפנימיות שלכם, לא לברוח מהתובנות וליישמן במציאות.
גדי - אתם נמצאים בדיוק בתקופה שהיא כמחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן נראה שההישגים שלכם עד עכשיו עומדים למבחן בעיניכם ויש לכם את הצורך הפנימי לבדוק האם אכן אתם פועלים נכונה. מומלץ לכם להיעזר באנשי מקצוע מתאימים, כיוון שיש לכם נטייה לשפוט את עצמכם בחומרה ולא לפרגן לעצמכם גם אם אתם נמצאים בשלב של עלייה.
דלי - בית העבודה שלכם מופעל ונראה שאיכשהו הגעתם למימוש בו חפצתם מזמן. גם חוסר היציבות הכלכלית שלכם כבר אינו מפריע לכם כבעבר, כיוון שמצאתם בתוך עצמכם את הפתרון כיצד לפעול על-מנת להביא את היעדים שלכם למימוש והצלחה. זה הזמן שלכם להשקיע בצעירים מכם במשפחה הגרעינית ולממש את עצמכם בכל תחום יצירתי שתבחרו.
דגים - הצורך שלכם לקבל אישורים מאחרים שאכן פעלתם כשורה, הינו רב במיוחד וזאת גם לאור העובדה שאנשים קרובים לכם לעיתים מנצלים אתכם על-מנת לגרום לעצמם נוחות מאחר שהם יודעים שיש על מי לסמוך. ייתכנו עימותים עם אנשים קרובים לכם על-רקע ניגודי השקפות בנושאים אישיים ומשפחתיים בהם כל אחד מושך לכיוון שלו.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  18/06/2012   |   עודכן:  18/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ילידי סרטן: התחברות אל התת מודע
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי יאס
פרויקט תל-אופן בתל אביב היה יכול להתקיים כמו בכל מקום אחר בעולם בו ניתן השירות להשכרת אופניים. אבל בתל אביב הפרויקט מקרטע, מלא תקלות ונראה שבפועל הוא הרבה מעבר ליכולות של אנשי התחזוקה וצוותי השינוע. תכנון מוקדם והיערכות במועד היו יכולים לחסוך עוגמת נפש למשתמשים
יורם בר-קובץ
לקראת החופש הגדול מעניקה הסתדרות הנוער העובד והלומד טיפים לקראת העבודה בקיץ - מה כולל תלוש שכר, מהו חוק הודעה לעובד, מה קורה בשעות העבודה בלילה ועוד
אורן פרסיקו
אגודת העיתונאים תל אביב פירסמה גינוי רשמי להחלטה להעמיד לדין את אורי בלאו. מנכ"ל האגודה, מתברר, חושב אחרת, ואילו היועץ המשפטי שלה מייצג את ענת קם. יו"ר האגודה: המנכ"ל אינו דובר האגודה
יוסי בלום
דגן ודיסקין מזהירים אותנו, לדעתם, בגין חוסר יכולתם של השניים - נתניהו וברק - לאור כישלונם המוכח באירועים קטנים יחסית, לא רק לנהל משבר כלל-אזורי בהיקפו ובסדר הגודל שלו, ולא רק בהערכת סיכוייו להצליח מול סיכוניו, אלא קל וחומר לאחר התרחשותו בפועל כדי להיחלץ ולסיימו בהכרעה מוגבלת ובמינימום נזקים
איתמר לוין
בני זוג שהיו להוטים למכור בית, שכרו עו"ד שהכין הסכם בלתי חוקי, ולאחר מכן שכרו עו"ד אחר שהגיש תביעה נגד הקונים שסירבו לקיים את אותו חוזה    למזלם של הקונים, לצידם עמדה עורכת דין ישרה ומקצועית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il