X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
דלתא ישראל, שהוקמה על-ידי דב לאוטמן, פועלת לריכוז עסקיה בקיסריה ממדיניות כלכלית-חברתית של תמיכה בפריפריה, פועלים בעלי השליטה החדשים - אייזק ואיווט דבח, למיקסום רווחי החברה גם על-חשבון פיטורי עובדים רבים
▪  ▪  ▪
אייזק דבח. פניו לקיסריה [צילום: יח"צ]

חברת דלתא ישראל, שהוקמה על-ידי איש העסקים דב לאוטמן, "מקפלת" חלק מדגליה: ממדיניות חברתית של תמיכה בפריפריה, ובמיוחד תמיכה בעיר כרמיאל מוכת האבטלה, מעבירה החברה את פעילותה לקיסריה. המעבר יבוצע בתוך חודשים ויושלם ככל הידוע במרוצת 2013.
בתקופה שנשלטה החברה על-ידי דב לאוטמן, היא הוציאה עבודות לחו"ל, לרבות לירדן. הסכם השלום עם ירדן נוצל להקמת מפעלי ייצור בירדן עם כוח אדם זול. המטרה - חיסכון בהוצאות, קידשה את האמצעים, כולל סגירת מתפרות בהן הועסקו נשים קשות יום.
דב לאוטמן מכר את השליטה בחברה ופנה לפעילות פילנתרופית. עתה הוא מחזיק ב-10.3% בלבד. דלתא, שהינה חברה ציבורית שמניותיה רשומות למסחר בבורסה, נשלטת עתה על-ידי אייזק ואיווט דבח, המחזיקים ב-53.4% ממניות החברה.
החברה סוגרת בתקופה זו, באופן הדרגתי, את המרכז הלוגיסטי בראש העין ואת המפעלים בכרמיאל. אלה יועברו למרכז בקיסריה שהוקם בהשקעה של עשרות מיליוני ש"ח. המרכז משתרע על שטח של 21 אלף מ"ר. הוא יכלול 17 אלף מ"ר מחסנים ועוד משרדים בשטח כולל של כ-4,000 מ"ר. החברה מתכננת לסגור גם את משרדיה בבית הטקסטיל בתל אביב, ואלה יועברו לקיסריה.
ריכוז הפעילות בקיסריה יביא, במקביל, לפיטורי עובדים רבים. על-פי התוכנית, כמעט כל עובדי המחסן בראש העין יפוטרו. מאות עובדי ייצור יפוטרו בהמשך - כנראה בשנת 2013.

תאריך:  26/06/2012   |   עודכן:  27/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גי דיין
המאה העשרים ואחת מציעה תובנות חדשות למושג 'פיתוח קריירה מקצועית'    תפיסות מסורתיות מתפנות לטובת מושגים עכשוויים, המאירים באור חדש את מקום הפרט בחברה תחרותית וטכנולוגית, זו המטפחת ומציבה אותו במרכז ההוויה האנושית    חיים שלמים בילו יחידים במקום עבודה אחד ויחיד, נטולי רצון, יכולת ומודעות להחליף ולהתנייד. לא עוד!
ראובן לייב
"המסעדה היהודית" של בני-ברק מומלצת לאוהבי המטבח היהודי המזרח-אירופאי של פעם, בנוסח תבשיליה הביתיים של ה"יידישע מאמא", שלמרבה הצער הולכת וחולפת מהר מדי מן העולם הקולינרי
רפי מן
האישה העשירה בעולם משקיעה ברשת עיתונים אוסטרלית איכותית, הנמצאת במשבר עסקי, כדי לקדם אג'נדה של מיסוי נמוך לטייקוני מכרות ולבטל חקיקה סביבתית
יואב יצחק
רשות ניירות ערך מגבירה את פיקוחה על החברות הציבוריות, ובמיוחד באשר לכספים שמושכים בעלי השליטה    הפעם "התלבשה" הרשות על שלמה איזנברג, בעל השליטה בחברות ישרס ומלם-תים
אורנית יונה
סובלים מחוסר של ברזל? מרגישים עייפות, חולשה וקושי להתרכז?    בכתבה הבאה אפרט ממה נובע חוסר בברזל וכיצד ניתן להתגבר עליו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il