X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
להקת שחקנים מוכשרת [צילום: אלדד רפאלי]
"יומן חוף ברייטון" - מרגש ומענג
"יומן חוף ברייטון" המועלה בבית צבי ברמת גן הוא מחזה נודע פרי עטו של המחזאי ניל סיימון ההפקה בבימויו של מיטקו בוזקוב היא מקצועית, מרשימה, מרגשת ומענגת בוזקוב הצליח ללהטט עם להקת השחקנים המוכשרת והביצוע הוא חוויה תיאטרלית מרשימה

המחזה הוא החלק הראשון מטרילוגיית יוג'ין, השם המשותף לשלושה מחזות שכתב סיימון. "יומן חוף ברייטון" הועלה על הבמה ב-1983, "טירונות" ב-1985 ו"בדרך לברודווי" שהועלה ב-1986. שלושת מחזות הטרילוגיה עוקבים אחר נעוריו ובגרותו של יוג'ין ג'רום והם מהווים בעצם אוטוביוגרפיה של המחזאי. יומן חוף ברייטון הועלה על במות ברחבי העולם, הופק לסרט וגם בארץ הועלה בבתי ספר למשחק, בהבימה ובקאמרי.
העלילה מספרת על משפחה יהודית בברוקלין בשנת 1937. הנער יוג'ין, עתיר ההורמונים, מספר את סיפורה של משפחתו קשת היום: אימו קייט עקרת הבית המנהלת ביד רמה את חיי המשפחה, אביו ג'ק העובד במספר עבודות כדי לאפשר את קיום המשפחה, דודתו האלמנה בלנש ושתי בנותיה המתגוררות איתם בבית צפוף, כשבאירופה מתחוללת השואה. סטן האח הבוגר שאינו מצליח להחזיק מעמד במקום עבודתו, כיון שיש לו עקרונות וכבוד עצמי.
בזכות השחקנים וההפקה
סיון כהן מגלמת באורח מרשים את הבת נורה, מושא אהבתו של יוג'ין. נורה מבקשת להתקבל לתיאטרון מוזיקלי ולוותר על המשך לימודיה. יש לה חלומות, אך המציאות והחלטת המשפחה משנות אותם. סיון כהן מפגינה משחק מקצועי ומשובח. היא מבצעת קטעי ריקוד וסטפס מעולים וכל הופעתה משדרת חיוניות, עוצמה ומשחק מצויין. סיון היא פרפורמרית וכובשת את הבמה.
נועה צפריר מגלמת את לורי האחות השנייה, החולנית ועילגת הלשון. נועה מדהימה בביצוע מעולה ומקצועי של התפקיד. היא משתלבת לתוך הדמות ומעניקה לנו חוויה דרמטית, מרגשת ומענגת. נועה היא שחקנית מופלאה ומוכשרת ביותר ובעלת פוטנציאל אדיר.
רביב מדר הוא יוג'ין, הנער המספר והציר המרכזי בעלילה. רביב הוא שחקן מקסים ונהדר, ברוך כשרון, ובעל יכולת משחק נהדרת.
קייט היא מעיין עמרני, אם המשפחה והיא משחקת באורח מצוין ומקצועי.
יעל צ'חנובר היא הדודה בלנש והופעתה ומשחקה מצוינים וכלילי השלמות. היא מרגשת ונפלאה.
אושר בית הלחמי מגלם את האח הבוגר סטן. הופעתו מוצלחת מאוד ואושר מגיש משחק אמין, מרשים ויפה ביותר.
ג'ק הוא אבישי בן גל, אב המשפחה, המתמודד עם בעיות פרנסה קשות בתקופת השפל הכלכלי בארצות הברית ועם בעיית בריאות. משחקו טוב מאוד ומקצועי.
מיקו בוזקוב ביים את המחזה וערך גם את הליווי המוזיקלי המקסים והתקופתי. ההצגה בנויה מתמונות בבית המשפחה, בבית הקולנוע, במחסן ובחצר. הבימוי הוא מוצלח ומקצועי, מרשים וקולח.
עדנה מזי"א תרגמה את המחזה והשפה היא עכשווית, ברורה ונהירה. סאשה ליסיאנסקי עיצב את התפאורה המדהימה. על הבמה הורכבה במה נוספת עבור בית המגורים ובצדדים המחסן והחצר זרועת עלי השלכת. העמוד הימני של המחסן קצת מפריע ומסתיר והקהל בחלק הימני של האולם אינו מצליח לראות כהלכה את המתרחש במחסן הצדדי. דנה ברלינר עיצבה את התלבושות התקופתיות המוצלחות. יובל שטיין אחראי לריקודי המחול והסטפס של הלהקה והם היו מדהימים.
יומן חוף ברייטון הוא מחזה מרגש, קולח, מותח ומענג המעניק לנו חוויה תיאטרלית משובחת בזכות השחקנים המוכשרים וההפקה המוצלחת.

ריקודי מחול וסטפס מדהימים [צילום: אלדד רפאלי]
תאריך:  22/07/2012   |   עודכן:  22/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"יומן חוף ברייטון" - מרגש ומענג
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מסכים עם הכותב.
נכון מאוד  |  23/07/12 09:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סופיה רון-מוריה
שאול מופז אולי אינו הצלחה גדולה, אבל הוא לא אשם בנפילתה של קדימה. כשהדיח סוף-סוף את לבני מצא מפלגה גוססת, חסרת זהות - והתפרקותה הייתה רק עניין של זמן. ההצבעות הראשונות בכנסת לאחר הפרישה מוכיחות שגם באופוזיציה היא לא מתפקדת
ראובן לייב
הרחק מעיני הציבור הרחב הלך בסוף השבוע לעולמו אלקנה גלי, יועץ הסתרים של ראשי מערכת הביטחון בתקופה שלאחר קום המדינה. לשירותו המסור ועתיר הידע נזקקו ראשי הממשלה ושרי הביטחון, שר החוץ וראשו הראשון של "המוסד"
ד"ר מרגלית מולנר גויטיין
אמר כבר מישהו כי כל סרט של וודי אלן טוב יותר מכל סרט בינוני של במאי אחר. כלומר, גם סרטיו הבינוניים של אלן מהנים יותר ושווים צפייה
רפי מן
הממצא העיקרי של המחקר על מחיר המהפך בכלכלון הפיני "טאלוסאנומאט" היה חד-משמעי: בעלי עיתונים אינם צריכים עדיין להיפרד לחלוטין ממהדורות הדפוס שלהם
שושנה ויג
כתב העת "עבריתון" נולד בעקבות הרצון שלי לחשוף את ההוצאה שלי לכותבים נוספים, כותבים שלא זכו להכיר את "פיוטית", ובמיוחד להעניק במה נוספת לפרסום יצירות ליוצרים חדשים ובלתי מוכרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il