X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
ראול רודריגז רופא קונבנציונלי שהתמחה ברפואה סינית וברפואה טבעית המרכז לרפואה טבעית ברמת אביב
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
האנטיביוטיקה משמשת כזרז גדילה הגורם לעלייה במשקל בעלי-החיים, ולכן משולבת במזון בעלי-החיים הצמחים שקדמו לנו בלמעלה משלושה מיליארד שנים, התמודדו עם זיהומים מקדמת דנה
▪  ▪  ▪
כ-80% מהאנטיביוטיקה מיועדת לשימוש בע"ח [צילום: פלאש 90]

בראיון לעיתון NEW YORK TIMES בשנת 1945, לאחר שזכה בפרס נובל לרפואה, הזהיר אלכסנדר פלמינג (מגלה הפנצילין) מפני שימוש לא נכון באנטיביוטיקה.
פלמינג הזהיר, כי שימוש לא נכון באנטיביוטיקה יביא להתפתחות עמידות כלפיה, בקרב החיידקים. הוא חזה כי בעיית העמידות תחמיר באם יתקיימו התנאים הבאים:
  • יכולת לצרוך את האנטיביוטיקה דרך הפה. באותה עת הוא נתן אנטיביוטיקה רק בהזרקה;
  • אם מינון האנטיביוטיקה אינו מספיק;
  • אם משך הטיפול לא נשלם;
  • אם הטיפול האנטיביוטי יהיה ממושך מדי.
דומני, שרובנו עברנו את כל התנאים הנ"ל ונבואתו של פלמינג התגשמה מהר. אולם רובו של הקרחון חבוי מתחת למים. האשם העיקרי בהתפתחות חיידקים עמידים נסתר מן העין.
כ-80% מהאנטיביוטיקה הנצרכת בעולם, מיועדת לשימוש בעלי-חיים. האנטיביוטיקה משמשת כזרז גדילה הגורם לעלייה במשקל בעלי-החיים, ולכן משולבת במזון בעלי-החיים. כמו-כן, בשל הצפיפות בה מגדלים את בעלי-החיים בתעשיית הבשר, זיהומים הופכים בקלות למגפה בתנאים אלו ולכן שוב משולבת אנטיביוטיקה במזון וכל זיהום נענה באנטיביוטיקה שבדרך-כלל ניתנת בידי החקלאים ולא מידי וטרינר. כתוצאה מכך, אחוזים ניכרים מהמזון המשווק נושא חיידקים עמידים לאנטיביוטיקה.
בשנת 2011 חלו 6,176 ישראלים בזיהומים מחיידקים עמידים, מהם נפטרו בין 1,500 ל-2,500 חולים. המסקנה היא, שאין ברירה, עלינו לחפש פתרונות אחרים.
הצמחים שקדמו לנו בלמעלה משלושה מיליארד שנים, התמודדו עם זיהומים מקדמת דנה. הצמחים נאלצו לפתח בתוכם חומרים נוגדי זיהום. בעלי-חיים עושים שימוש בצמחים, על-מנת להתמודד עם מחלות וזיהומים. כל התרבויות האנושיות משחר הפרא-היסטוריה ועד היום, עשו ועושים שימוש בצמחי מרפא.
אחת הדוגמאות היעילות לכך היא השימוש בשמן אורגנו. שמן האורגנו משמש כחומר אנטיביוטי בתרבויות רבות בעולם. היום אנו יודעים, כי בין סגולותיו הוא מכיל שני חומרים פעילים: תימול וקרבקרול, המתמודדים ביעילות עם זיהומים של פטריות, נגיפים וחיידקים, ובשל כך הוזכרו על-ידי היפוקרטס (גדול הרופאים ביוון העתיקה) כמרפאים לקשת של מחלות זיהומיות. נעשה בהם שימוש מורחב כנגד זיהומים והם התגלו כיעילים כנגד פטריית הקנדידה וחיידק ההליקובקטר פילורי.
מצד שני, אין זה מספיק לגרש את הפושעים מן השכונה. חיוני להשיב את האזרחים הטובים. חשוב לחדש את אוכלוסיית החיידקים הטובים שבגופנו. הם חיוניים לפרוק המזון וספיגתו, תוך שהם מייצרים ויטמינים רבים. בנוסף, מדכאים חיידקי הפרוביוטיקה את צמיחת המזהמים ומונעים את חדירתם לגוף.
חומרים טבעיים רבים משמשים ביעילות במלחמה במזהמים, תוך שתופעות הלוואי לטיפול בהם בטל לעומת תופעות הלוואי של האנטיביוטיקה.

הכותב הוא מנהל המרכז לרפואה טבעית
תאריך:  31/07/2012   |   עודכן:  31/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נזקי האנטיביוטיקה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מדובר במטפל אלטרנטיבי
גילוי נאות  |  31/07/12 22:40
 
- אז מה רע בזה שלמד רפואה?!
ירון זכאי 1  |  1/08/12 20:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר רון ארבל
אימון לא נכון, משטחי אימון שמועדים יותר לפציעות ואביזרים לא מותאמים, יכולים לגרום לפציעות    הקפידו להשתמש בציוד מתאים ושמרו על דיאטה נכונה
יעל סבג
פעולת הלייזר לא תשפיע על בעלי עור כהה או שזוף מאוד וגם לא על שיער בלונדיני או ג'ינג'י    באזור הפנים ניתן לטפל באופן בטוח רק באזור השפם לנשים
שושנה ויג
חמישים שנה לאחר מותה בנסיבות מסתוריות של מרילין מונרו, כוכבת הקולנוע האגדית, עדיין מוקדשים מגזינים בארה"ב לאישה היפה שפלירטטה עם המצלמות ברוב עוצמתה הנשית המתפרצת    המיתוס המריליני - לנצח
אורנית יונה
סוכרת הריונית מופיעה פעם ראשונה בהריון    עובר אשר נחשף לסוכרת בעודו ברחם, חשוף לרמות גבוהות של אינסולין אשר גורמות לעלייה מוגברת שלו במשקל ולהיוולדותו במשקל לידה גבוה מדי אשר מצריך לידה מכשירנית או ניתוחית
גלית פרי
שבו על כיסא בגב זקוף, אספו את הבטן פנימה, קרבו אוזן לכתף ימין מספר שניות    סובבו חמישה סיבובי כתף לפנים    שכבו על הגב, אספו ברכיים אל הבטן כשהידיים אוחזות מאחורי הברכיים, והחלו בניעות קטנות של הברכיים לכיוון בית החזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il