X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
גם בגיל 70 ו-80 אפשר ליישר שיניים, וגם אם הקצב יהיה מעט איטי יותר, התוצאות עדיין יכולות להיות מעולות כמבוגרים, לא תתבקשו ללכת בפה מלא "ברזלים" הטכנולוגיות הטיפוליות התפתחו עם השנים וקיימות היום שיטות המתאימות למבוגרים והמיישרות שיניים בצורה בלתי נראית
▪  ▪  ▪
אפשר לטפל גם בגיל מבוגר [צילום: יח"צ]

גם אם לא זכיתם לקבל טיפול נאות בגיל צעיר, תוכלו כעת לעבור יישור שיניים למבוגרים. לא משנה אם בילדותכם נמנע מכם הטיפול בגלל סיבות כלכליות של ההורים, קושי בהסתגלות לטיפול בגיל צעיר או עקב שיטות טיפול ישנות שלא התאימו לבעיה הספציפית, בגיל מבוגר יותר אתם חופשיים לשקול מחדש את הטיפול.
גם אם כן עברתם יישור שיניים בגיל המתאים, אבל לא התמדתם בהרכבת הריטיינרים (שומרי מקום), יכול להיות שעם הזמן חלה תזוזה של השיניים, ואתם זקוקים כעת ליישור שיניים נוסף. גם בגיל 70 ו-80 אפשר ליישר שיניים, וגם אם הקצב יהיה מעט איטי יותר, התוצאות עדיין יכולות להיות מעולות.

היתרון האסתטי

רוב המבוגרים פונים ליישור שיניים לאחר שהם נוכחים לדעת שמראה החיוך שלהם הוא חלק בלתי נפרד מהמראה החיצוני שלהם, ומהרושם הכללי שהם משאירים על אנשים שהם פוגשים. הם מבינים שהשקעה בחיוך שלהם היא בעצם השקעה בעצמם.
התבונן בעצמך במראה. האם אתה מרוצה ממראה החיוך שלך עכשיו? האם הוא נראה כיום כפי שנראה כשהיית צעיר יותר? מה אתה חושב על אנשים עם חיוך נעים ושיניים בריאות, האם הם נראים לך מושכים יותר מאשר אנשים עם חיוך מכוער של שיניים עקומות? בסופו של טיפול ליישור שיניים למבוגרים, תוכל לצאת עם שיניים ישרות וחיוך מושך. לא היית רוצה חיוך כזה לעצמך?

היתרון הבריאותי וההיגייני

שיניים צפופות או מסובבות, מקשות על הניקוי שלהן ומביאות להיגיינה פחותה של הפה. בנוסף, השחיקה שלהן אינה סימטרית עקב לעיסה לא נכונה. עקב כך, מתפתחות דלקות ומחלות חניכיים שלטווח ארוך עלולות להתפתח לאובדן שיניים ממש.
בנוסף לכך, קשתות שיניים בסגר תקין מאפשרות לנו ללעוס את המזון בצורה היעילה יותר. סגר לא נכון גורר עבודה קשה יותר של מערכת העיכול והזדקנות מהירה מדי שלה יחסית לגוף כולו. טיפול ליישור שיניים משפר את הלעיסה ומונע בעיות אלה.

מה ההבדל בין יישור למבוגרים ליישור שיניים לנוער?

עיקרון תזוזת השיניים זהה. יש לזכור עם זאת שבנוער וילדים ניתן לשלוט על גדילת הלסתות עצמן, שכן מבצעים את הטיפול בדרך-כלל במקביל לשלב גדילת הלסתות. אצל מבוגרים, לעומת זאת, הגדילה הסתיימה, ואם יש צורך להרחיב לסתות, למשל, או להזיזן קדימה או אחורה, לא ניתן לעשות זאת ללא ניתוח כירורגי. בגיל מבוגר לכן, רוב האנשים מעדיפים לוותר על טיפול ניתוחי. בדרך-כלל מזיזים שיניים בלבד ולא את הלסתות עצמן.
לעיתים יש לפתוח מקום לשיניים צפופות. כדי לעשות זאת בגיל צעיר, לעיתים מספיק להרחיב את הלסת. בגיל מבוגר יש צורך לעיתים לעקור שיניים או לשייף מעט בין שיניים כדי לתת מקום מספיק לקבלת מראה הרמוני ויפה. הטיפול במבוגרים גם נמשך מעט יותר לפעמים.

השיטות ליישור שיניים

חשוב לציין, ששיניים ניתן ליישר בכל גיל. אומנם אנשים מבוגרים לא ילכו עם רסן כמו ילדים, אך עדיין, במגבלות מסויימות, ניתן להעניק לכל מבוגר הרוצה בכך, חיוך עם שיניים ישרות ויפות.
למעלה מרבע מהמטופלים ביישור שיניים כיום הם מבוגרים. השיטות החדישות שפותחו, אסתטיות ושקופות יותר, ומאפשרות לאוכלוסיה שלמה, שבעבר נרתעה מיישור שיניים למבוגרים, ליהנות מהטיפול ומתוצאותיו.
כמבוגרים, לא תתבקשו ללכת בפה מלא "ברזלים". הטכנולוגיות הטיפוליות התפתחו עם השנים וקיימות היום שיטות המתאימות למבוגרים והמיישרות שיניים בצורה בלתי נראית. על שיטות אלה אפשר למנות בין השאר סמכים ("קוביות") המודבקים בצד האחורי והלא נראה של השיניים, סמכי חרסינה שקופים וקשתיות שקופות בשיטת אינויזליין (Invisalign).

הכותב הוא רופא שיניים, שעבר התמחות בשיטת INMAN ALIGNER (אינמן אליינר) יישור שיניים בתהליך מהיר וחדשני, המקובל בארה"ב ובאנגליה וכיום היחיד בעל הזכויות להשתמש בשיטה בישראל
תאריך:  08/08/2012   |   עודכן:  08/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היתרונות ביישור שיניים למבוגרים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
פסק דין של בית הדין הרבני בחיפה מדגים את אחת הסיבות לתדמית השלילית של מערכת זו: השימוש בלשון עילגת ועמוסת שגיאות, שילד בבית ספר יסודי היה ננזף עליה
קרן אלמוג
שרירים, כוח, מיומנות ולא פחות חשוב מזה... היכולת להתעלות ברגעי השיא! מדוע זה קיים אצל ספורטאים מסוימים ואצל אחרים, חזקים לא פחות, אין את היכולת הזאת והם מפשלים דווקא ברגעים המכריעים?
יוחאי עופר
מלחמת האזרחים בסוריה מאיימת להפוך את הגבול עם ישראל לגבול טרור. צה"ל מגביר ערנות ומתארגן לביצור הגדר. ובינתיים, בגבול לבנון, חיזבאללה מתחמש אך נזהר מפרובוקציות, צבא לבנון נזהר פחות, ובצה"ל מאיימים שסיבוב מלחמה נוסף יגרום ללבנונים להתגעגע להרס שנזרע שם לפני שש שנים
ירון סאסי
תחזוקה נכונה של דוד השמש בקיץ יכולה לחסוך לכם הרבה כסף ולהבטיח דוד תקין בחורף קבלו מדריך מזורז
ד"ר מרגלית מולנר גויטיין
ב -5 באוגוסט 1962 נפטרה מרילין מונרו ((Marilyn Monroe והיא בת 36 בלבד. 50 שנה עברו מאז, אולם הקסם לא פג. או כך, לפחות, חושבים מחברי ספרים והוצאות ספרים למיניהם. אחרת איך אפשר להסביר את הזרם ההולך וגואה של ספרים ומוצרים המעלים חדשות לבקרים מבחר ספקולציות הקשורות בה. רבים הסתמכו על חוסר הבהירות בנסיבות מותה: מנת יתר של סמי הרגעה? התאבדות? רצח ע"י הסי. אי. איי. האמריקני?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il