X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
כוכב השפה יופיטר מעניק לכם מטובו ופותח בפניכם הזדמנוית חדשות עדיין זה הזמן להתנהל בחסכנות
▪  ▪  ▪
ילידי בתולה יקבלו כלים להתפתח [צילום: פלאש 90]

והשבוע נגיד מזל טוב למזל החודש - בתולה
תאריך כניסת המזל: 23.8 ועד ל-23.9
אלמנט : אדמה
סמל המזל: אישה מחזיקה בשיבולים.
איבר בריאותי רגיש: מעיים, קיבה ונטייה כללית למחלות שמקורן נפשי.
איכות המזל: משתנה - יש לילידי המזל יכולת להשתנות בהתאם להתרחשויות המצבים השונים בחיים.
תכונות חיוביות של ילידי המזל: צניעות, נטייה למושלמות, מעשיות ודייקנות. חכמים במיוחד, מסודרים, מאורגנים ורואים הכול לפרטי פרטים. אנשים שהגדולה שלהם היא בנתינת שירות תכליתית לזולת, בעלי נטייה טבעית לתזונה נכונה והיגיינה בריאה, נוטים להשתלב בשינויים המתבקשים מתוך הנסיבות. נאמנים מאוד.
תכונות שליליות של ילידי המזל: פסימיים, דאגניים, בעלי נטייה למחלות שמקורן פסיכוסומטי (נפשי), יורדים לקטנות ומטרידים את הזולת, ביקורתיים, עוקצניים, שומרים על מרחק רגשי, שמרניים, מחושבים, רכושניים, מערכות היחסים שלהם מושתתות על בסיס של "תן וקח", בעלי נטייה למושלמות ודרישות דומות מהזולת.
תחזית כללית שנתית לילידי המזל:
שפע: כוכב השפע המוכר גם בשמו יופיטר וצדק מעניק לכם מטובו ומאפשר לכם חלון הזדמנויות בכל הקשור לנושאי קריירה וקידום עצמכם מבחינה מקצועית ואישית. נראה שהשנה תקבלו את הכלים הפנימיים והסבלנות הדרושה על-מנת שתוכלו להתפתח בתחומים החשובים לכם. יפתחו בפניכם אפשרויות חדשות והזדמנויות לממש את רצונותיכם. אל תתנו לרגעים קטנים של חוסר ביטחון להפיל אתכם, ובמיוחד בתקופת יום ההולדת שלכם וגם בין החודשים נובמבר 12 ועד לחודש ינואר 13.
קושי: עד לסוף נובמבר שנה זו עדיין יהיה הכוכב סטורן המביא איתו צורך בהחלטות ולקיחת אחריות בבית הכספים שלכם, כך שעדיין זה הזמן להתנהל בצורה חסכנית ויציבה בכל הנוגע לכספים שאתם רוצים להשתמש בהם כדי לממש את תוכניותיכם. מחודש ינואר 13 יעבור כוכב זה לבית המקושר עם הסביבה הקרובה שלכם וייתכנו שינויים במקום המגורים שלכם וגם ייתכן שאנשים שאתם קשורים איתם בקשר חברי הדוק יזדקקו לכם יותר והיחסים ביניכם יעמדו במבחן המציאות.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע ילידי מזל אריה: אתם נמצאים בשלב מאוד משמעותי בחייכם כיוון שאתם עושים חשבונות נפש עם עצמכם לגבי ההישגים שלכם בחיים והגיע הזמן ליישם החלטות.
טלה - זהו זמן מתאים לעיסוק בתחום הזוגיות, לפנויים, השבוע מתאים במיוחד למפגשים רומנטיים. בימים הקרובים יהיה זה זמן מעולה עבורכם לשיפור מערכות יחסים ולכן נסו לזרום עם תחושותיכם. יתכן ובמקביל תרגישו חולשה ועייפות, נסו להחזיק מעמד. הרגשות שלכם השבוע יהיו מוקצנים במיוחד ולכן מומלץ לכם לנסות להישאר רגועים עד כמה שניתן.
שור - אתם עלולים לחוש בעייפות, כבדות ואף מצוקה פיזית. השבוע מחכה לכם התפתחות במישור הכספי ולשם כך עליכם לשמור על אנרגיות גבוהות ואל תרשו לעצמכם ליפול בעומסים רגשיים ופיזיים. יש לכם יכולת להיות יותר רגשיים ולהעמיק את הקשרים שלכם. ביחסים קיימים, בני זוג עשויים להפתיע בהצעה, או תוכנית משותפת קרובה.
תאומים - יתכן והשבוע תגיע ידיעה משמחת בקשר לעבודה ואתם תרגישו הרבה יותר טוב לאחר מכן. למרות שאתם עדיין שורים בערפל, הרי שהתוכניות כבר קורמות עור וגידים עבורכם. הכוכב יופיטר המיטיב נמצא במזל שלכם ויזמן לכם את ההתחלות להם אתם מצפים. הפעילו קשרים בין אישיים בכל המקומות אליהם אתם שואפים להגיע.
סרטן - נושאי משפחה ובית יטרידו ויעיקו וזאת עדיין בגלל ביקור הכוכב סטורן המגביל בבית המשפחה שלכם. אתם עוברים מהפכה בתפיסה האישית שלכם לגבי מערכות יחסים ושואפים להביא את האחרים אליכם, על-מנת שכמשפחה יהיה לכם יותר יחד וכוח להצלחה. צפו לבשורות טובות מהקרובים לכם שאכפת להם מכם, ומאוד דואגים לכם.
אריה - כלפי חוץ נראה שהכול בסדר אצלכם כיוון שמאוד חשוב לכם לשמור על תדמית נקייה אישית ומקצועית. אך בתוך עצמכם ולמרות העובדה שאתם מקבלים תמיכה רבה מהסביבה, ישנן פעמים בהם אתם נקרעים מבחינה רגשית תחת עומס רגשי שאינו יוצא החוצה. אינכם חייבם לשלם מחיר על החלטותיכם ולכן זה הזמן לשנות את הטעון שינוי.
בתולה - בשבוע הקרוב מומלץ לכם לא להוציא כספים במידה ואינכם חייבים. היכולת שלכם לקחת החלטות בנושא זה אינה במיטבה וזאת בגלל העובדה שאתם מאוד מעורבים רגשית בכל המתרחש. השבוע זהו זמן מתאים לנצל את היכולת התקשורתית הטובה שלכם. יתכן ובעיה אשר קשורה באנשים קרובים יכולה להיפתר היום על-ידי שיחה ושיתוף פעולה.
מאזניים - חברים קרובים יעזרו לכם וייתנו יד ותמיכה למאמצים שלכם להצליח בתוכניותיכם. יתכן ומבחינה בריאותית תרגישו בקושי מסוים אך בימים הקרובים הוא יחלוף ואתם תשובו לחייכם ולמנהגיכם הרגילים. לקראת סוף השבוע מומלץ לעשות סדר בניירת האישית שלכם ולהשליך את מה שאינו רלוונטי יותר. תופתעו עד כמה זה יקל עליכם.
עקרב - כל הכבוד לכם על יכולת הלחימה האישית שלכם, נראה שאתם עושים חייל ואנשים אחרים קרובים מעריכים אתכם במיוחד ואתם משמשים דוגמה לאחרים. גם במקרים של קושי אל תרשו לעצמכם ליפול רגשית, כיוון שהנפש החזקה היא הבסיס ליכולת שלכם לעמוד בקשיים והתמודדויות שונות. בקרוב מרס כוכב העשייה יגיע למזל שלכם ותרגישו חזקים מתמיד.
קשת - יש לציין לשבח את היכולת שלכם לעמוד בקשיים, ולצאת מהם מחוזקים כשאתם משמשים מודל לאחרים. זה הזמן שלכם להעניק מהידע שלכם לקרובים וגם לרחוקים מכם, כיוון שנראה שהצורך שלכם לעזור הוא הכוח המניע שלכם. בשבוע הקרוב תעבור השמש למזל בתולה שהוא בית הקריירה שלכם והזדמנויות חדשות יגיעו אליכם.
גדי - השבוע תידרשו ותיתבעו לתת את מיטבכם ולא בהכרח תקבלו משוב על מאמציכם. העבודה תהיה רבה והלחץ עליכם גדול. מסוף השבוע ייתכן שתרגישו טוב יותר כיוון שאנשים יפרגנו ויחמיאו לכם על הופעתכם. חברים יעזרו ויתמכו במאמצים שלכם, כך שיקל עליכם להחזיר באותו המטבע. בית השותפויות שלכם במיטבו ואתם יכולים ליהנות מהתוצאות.
דלי - זהו זמן מתאים לעיסוק בתחום הזוגיות, לפנויים, במיוחד השבוע מתאים למפגשים רומנטיים וזאת בגלל העובדה שהצורך ביחד התעורר אצלכם בצורה מאוד חזקה על-ידי ביקור כוכב התקשורת מרקורי במזל שלכם, ובכל פעם שהשמש בשמיים מבקרת במזל אריה אתם נהיים יותר רגשיים ומחפשים לעצמכם יחסים שיגרמו לכם לחוש תמיכה, חיבוק ואהבה.
דגים - אתם לוקחים לעצמכם מטרות ועומדים בהם וזאת בגלל העובדה שיש לכם רצון וצורך להוכיח לאחרים את היכולות שלכם, על-מנת שתרגישו מוערכים על-ידי הסובבים אתכם. יתכן כי התוכניות שלכם לא תמיד תהיינה יצירתיות מבחינה כלכלית ולכן מומלץ לכם לקחת בעל מקצוע שיעזור לכם להתמודד עם נושאים שאינכם מבינים בהם עד תום.

תאריך:  20/08/2012   |   עודכן:  21/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ילידי בתולה: הזדמנויות, אחריות ושינויים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
נדמה לי שישו
מזכיר_המדינה  |  20/08/12 16:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רואי קלנר
הנדל"ן העולמי הנמצא בשפל מושך את תשומת לב המשקיעים ככלי השקעה יציב ובטוח    בדרך כלל ישנו פער בין הידע של המשקיעים לזה של חברות המציעות הזדמנויות השקעה בנדל"ן בחו"ל    למשקיע חסר הידע מחכים אי-אילו גורמים שינסו לנצל את הפער הזה    כדאי לדעת מהם התרגילים או ה"טריקים" בהם לפעמים נעשה שימוש ע"י גופים אלו
סופיה רון-מוריה
כשראש הממשלה צריך להכריע, הוא נוהג לאמוד לחצים. לבדוק מי מאיים עליו יותר. מי עשוי להפר את השקט התעשייתי. כך נהג בחוק ההסדרה, כך נהג בחלופה לחוק טל, וכך הוא נוהג גם בעניין דוח אדמונד לוי. ללא לחצים פוליטיים, ללא צעדים מעשיים, דוח טליה ששון ימשיך להתוות את מדיניות הממשלה. לתשומת לב שרי הליכוד
ערן בר-טל
אנחנו כבר משלמים על האיום האירני. לשיח על אפשרות התקיפה נלוות הוצאות בגובה של יותר מ-60 מיליארד שקלים, שנשלפים מקופת המדינה. השאלה היא אם עלינו לשאוף לעבור עוד שנה בשלום או לדאוג לנצח ישראל
רחל אלג'ים
מחפשים פעילויות לילדים לחופש הגדול? מדי יום נציע לכם הצעה לפעילות חינמית או במחיר סמלי לכל המשפחה. והפעם: תחנת הרכבת המשוחזרת והמעיין הנסתר באלרואי. טיול בעקבות תולדות רכבת העמק וביקור במעיין שקט ומיוחד, שיכול להתקיים בכל שעות היום, ולא יעלה לכם כסף
קרן אלמוג
אנחנו נוהגים בשמרנות רבה בחיינו. מנתבים את עצמנו בצורה עקבית וחסומים פעמים רבות להזדמנויות אמיתיות וטובות שנקרות בדרכנו    זה יכול להיות בתחום הרומנטי/התעסוקתי/הכלכלי ועוד    מדוע זה קורה? מדוע אנחנו לא יכולים לייחס חשיבות ואמינות להזדמנויות ששונות מאוד ממה שחווינו עד כה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il