X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
אלו המכונים "באבות" הם שקרנים ורמאים לא פחות מהפושעים הסובבים אותם. הם מנצלים את המציאות שנולדו למשפחה מיוחסת ומאמינים כי יש בידם כוחות עליונים
▪  ▪  ▪
פינטו. תראו מי מגן עליו [צילום: פלאש 90]
גנגסטר קדוש
אותם המכונים "באבות" הם שקרנים ונוכלים ככל הנוכלים האחרים, אך בהבדל אחד. הגנגסטר המאפיונר השודד והפושע לא מעלים זאת ממך, הוא מגיע אליך בלבוש של מאפיונר. ואילו הבבא מרמה אותך, הוא מתכסה בסמרטוטים ורוצה שתאמין שהוא קדוש וטהור

יש הבדל תהומי בין מעריץ לחבר. ישנם מי שיש להם מעריצים והם כלל לא מכירים אותם. חבר, זה מושג אחר לגמרי: מדובר במי שאתה חי עימו והוא חלק מחייך.
אין כמעט בבא שאין לו גם "חברים" הרחוקים מאוד מלהיות אנשים ישרים, אבל במידה ובמשורה. יש מי שמתרחק מהם ויש מי שמחפש עוד ועוד כאלו. ומדוע? מפני שככל שאתה מרבה מאפיונרים וגנגסטרים סביבך, אתה מבטיח כי ביום כיפור תמכור את "פתיחת הארון" ב-7 מיליון שקל. הגנגסטרים הללו זקוקים לבאבות.
בואו נחשוב לרגע: בשביל מה צריך פושע "בבא"? רק "אמונה" מטופשת היא שמובילה אותו אליו, הוא מקווה שבזכותו הוא "יצליח". ומה הפירוש אצל אלו "להצליח"? - לגנוב, לחמוס לשדוד ולרצוח. היצורים הללו אינם מסוגלים לעשות דולר ביושר. הם יעדיפו לעשות מאה דולר בדרך-לא-דרך מאשר לעשות אלף דולר בדרך הישרה.
חילול השם ממש
לולא היה מדובר כאן בחילול השם לא הייתי מתעסק עם זה. אבל המציאות היא - שאלו המכונים "באבות", הם שקרנים ורמאים לא פחות מהפושעים הסובבים אותם. הם מנצלים את המציאות שנולדו למשפחה מיוחסת ומאמינים כי יש בידם כוחות עליונים. לצערי הגדול, גם מי שמכונים חרדים רודפים אחריהם כאילו ששם ימצאו את ישועתם.
הם מסכנים, אני מרחם עליהם. הם מחפשים היכן והם לא מוצאים, ואני מבין אותם: מפני שדורנו זה הוא דור יתום. הקב"ה השאיר אותנו ללא מנהיגי אמת, ללא מנהיגים ישרים. מי שעומדים בראש, בחלקם לפחות טרוריסטים ושולטים בכוח האלימות ובדרכים שלא כאן אאריך בהן. לכן רצים למרחקים, היכן שלא ראו ולא ידעו, שמעו שמדובר במי שעוסק בנסתר, וחושבים כי הוא יושיע אותם.
נוכלים בכסות סמרטוטים
אין מנוס אלא לומר את האמת בפרצוף וכמות שהיא: אותם המכונים "באבות" הם שקרנים ונוכלים ככל הנוכלים האחרים, אך בהבדל אחד. הגנגסטר המאפיונר השודד והפושע לא מעלים זאת ממך, הוא מגיע אליך בלבוש של מאפיונר. ואילו הבבא מרמה אותך, הוא מתכסה בסמרטוטים ורוצה שתאמין שהוא קדוש וטהור.
אני מבין את אותם מי שמנהלים מוסדות הזקוקים לכסף, אבל האם באמת צריכים להגיע לסוג פשעים כאלו בשביל להתקיים? ואם אי-אפשר להשיג סכומים כאלו, מי אומר שזה צריך להיות בהיקף שכזה? לא תובעים מהאדם יותר ממה שהוא מסוגל ויכול.
לא "איש אלוקים"
יותר מדי חילול השם גורם הרב יאשיהו פינטו בשנים האחרונות, ואומר כאן בזהירות רבה, כי מה שפורסם זה רק מעט מן המעט ממה שיש. הוא מקושר בכל צמרת התקשורת והפוליטיקה. שימו לב מי מן האתרים החרדים לא כתבו עליו בעבר ולאחרונה ככל הנראה לא מקבלים יותר כסף, אז כן הרשו לפרסם שהוא נעצר; ומי לא כתבו מילה אחת שנעצר. הוא קנה לעצמו כמה יחצ"נים חרדים שעושים לו את השירות הזה, ואולי הגיע הזמן פעם לחשוף את המציאות הזו, שהציבור יבין ויידע מדוע כאן זה ככה וכאן ככה, ומי הם משרתי הפסולים.
חבל שקבוצה גדולה של אישי ציבור, עסקנים ועיתונאים, נפלו בפח שלו, נסעו עימו לבולגריה כאילו שנוסעים עם איזה צדיק, והיו מי שאף כתבו עליו כאילו מדובר באיש אלוקים. אל תופתעו אם תגלו שהוא מממן את המחבלים במלחמתם במרנן ורבנן. ומדוע? הוא זקוק לשירותם, שיגנו עליו ברחוב החרדי.
אני כותב הפעם בזהירות רבה הרבה יותר ממה שצריך, ואם יהיה צורך - נחשוף אחת ולתמיד במה מדובר ומה חלקם של מי שמציגים פני צדיקים ישרים ואובייקטיבים כשהם עוסקים ביצורים כאלו, וכמה כסף הם גורפים בשירות של מאפיונרים ופושעים.

תאריך:  14/10/2012   |   עודכן:  15/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יאשיהו יוסף פינטו
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בבא מאפיונר
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
אתה חושב שמישהו יעיז לגעת בהם?
רבות מחשבות  |  15/10/12 10:48
2
שאפו לכותב. אכן הדת עוזרת.
אריה גל.  |  15/10/12 11:08
3
זה בדיוק הכתבה שלך.בוש והיכלם. ל"ת
חילול שם שמים???  |  15/10/12 11:19
 
- אל תלך אחרי נבאי שקר אדוני!! ל"ת
הדודה קלרה  |  15/10/12 19:35
4
תחשוף תחשוף למה לחכות? ל"ת
להוציא קלונם ברבי  |  15/10/12 11:26
5
לחיים שאולזון טפיחה על הכתף
בן דוגית  |  15/10/12 14:40
6
אני הייתי אצל הרב פינטו
OnAl  |  15/10/12 20:48
 
- מה עושה אריה עמית סביבו??
איריס כהן  |  15/10/12 23:06
 
- כנראה שלא תלך יותר
זו סחטנות  |  16/10/12 06:02
7
התורמים לרבנים בכדי להעשירם
איריס כהן  |  15/10/12 23:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר נמרוד פרידמן
לצד הרצון להיראות טוב, נכנס השיקול הכלכלי ועימו מתקפת הקופונים המציפה את המייל מדי בוקר בשלל הצעות מפתות להנחות אטרקטיביות    הניסיון להוזיל את עלויות הטיפול, עלול לגרור נזק בריאותי בלתי הפיך או נזק אסתטי שתתחרטי עליו
יהלי שפהרד
חשוב למצוא את המניע האמיתי להתחלת הכושר    הציבו לעצמכם מטרות לטווח הקצר ולטווח הארוך    המפתח לשמירה על כושר ועל אורח-חיים בריא, הוא התמדה    מומלץ להתחיל את האימונים בהדרגה
ד"ר אורנה ליברמן
התגוששות מובנים מנוגדים בבטן אותה מילה, כבמאורת נחשים מתפתלים, תסתיים בהתיישרותו של המעוקל ובהיטהרותו של הטמא
יהודה קונפורטס
צבי שלגו ואילן מימון הם שני יזמים ישראלים שהקימו בסין חממה תעשייתית טכנולוגית, במטרה לאכלס חברות ישראליות ורב-לאומיות אחרות    בעיני הממשל הסיני הם נתפשים כמי שהצליחו לפתח מודל מהפכני מבחינתם, המיישם פתרונות לחברות שרוצות לעבוד במדינה - עם תועלת ותעסוקה לסינים    תה ואורז יש בסין - ועכשיו גם היי-טק, הודות לרוח הישראלית
יואב יצחק
שיפר ומוזס פרסמו ביום שישי ידיעה סנסציונית בכותרת הראשית של ידיעות אחרונות לפיה "נתניהו הסכים לרדת מהגולן"    ביום ראשון, אחרי שהוכח ששיקרו, הם מטעים את הציבור בפרסום ידיעה לפיה: ארה"ב מאשרת: "נתניהו ניהל מו"מ עם סוריה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il