X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
נהג שצעק על נוסע, נהג שדיבר בסלולרי, נהג שלא נצמד לשפת המדרכה ונהג שסטה מהמסלול הצצה למשפט החברים של אגד ירושלים
▪  ▪  ▪
אוטובוס של אגד בירושלים

נהגי קואופרטיב אגד עומדים לא פעם למשפט חברים באגודה בגין עבירות אותן הם מבצעים במסגרת עבודתם. כמה פסקי דין שניתנו באחרונה בירושלים מלמדים על אופי העונשים הניתנים לחברים ולשכירים שסרחו.
המועד: 23.11.11, שעה 14:10 לערך
קו: 68 מכיוון גבעת רם להר הצופים
הנהג: יעקב זקין
תלמיד בית ספר תיכון שעלה לאוטובוס החזיק את הדלת כדי שחברו יספיק להגיע. בתגובה, צעק עליו הנהג ובלהט הוויכוח שהתפתח ביניהם, הרחיק את ידו ממכשיר הכרטוס, בשעה שרצה להטעין את כרטיס הרב-קו שלו.
הנהג טען בבית הדין כי התלונה מעט מוגזמת. אומנם הרים את קולו כשדיבר עם הנער, אך באופן טבעי, קולו נשמע כחזק. בהתייחסו להרחקת ידו של הנוסע מהמכשיר, טען כי הדבר נעשה ללא כל כוונה, מאחר שביצע פעולה אחרת עבור נוסע אחר ועל כך ביקש הנהג להתנצל בפני הנוסע. הוא הביע תקווה כי יצליח לשנות את התנהגותו כדי לא להתעצבן בקלות בעתיד.
הוא הואשם בהתנהגות שאינה הולמת נהג רכב ציבורי. לאחר עיון בתיקו האישי מצא בית הדין כי לחובתו מספר עבירות מועט יחסית לוותק הרב שלו באגודה, אך מכיוון שמרביתן בגין התנהגות בלתי הולמת, הוחלט לקנוס אותו בגובה 5 שעות עבודה בפועל ולהטיל עליו קנס על תנאי בגובה 10 שעות למשך שנה.
המועד: 27.10.11, שעה 18:41
קו: 18 מקטמון לכיוון תחנה מרכזית
הנהג: ראאד סנקרט
בקר סמוי ממחלקת הבקרה התפעולית ראה את הנהג מדבר בטלפון הסלולרי באמצעות הרמקול של המכשיר, במשך דקה. כעבור כמה דקות, בשעה 18:56, נצפה הנהג ברחוב יוסי בן יועזר כשהוא לא מצמיד את האוטובוס לשפת המדרכה בתחנה, כפי שהחוק מורה למרות שלא הייתה כל הצדקה לכך, ועומד במרחק כשני מטרים ממנה.
הנהג הודה במיוחס לו ובהסברו לבית הדין, הבהיר כי לאחר שיחה שקיים עם תובע האגודה, הבין והפנים את הנדרש ממנו ובעקבות כך, ביקש את התחשבות חברי המותב. כמו-כן הבהיר כי הוא משתדל מאוד לבצע עבודתו על-פי הנהלים וכי ניתן לראות כי חל שיפור בהתנהלותו בשנה האחרונה.
עיון בפרק המשמעת בתיקו האישי העיד כי לחובתו כמות לא מבוטלת של עבירות, לרבות עבירות של שימוש בטלפון במהלך נהיגה, שבגינן תודרך והוזהר. עם זאת, אכן ניכר שיפור משמעותי בהתנהגותו בשנה האחרונה.
הלכך, על השימוש בטלפון הוחלט לקנוס אותו בגובה 5 שעות בפועל, ו-50 שעות על תנאי למשך שנה. בגין אי-ציות להוראות, הוחלט להסתפק בהתראה בלבד.
המועד: 24.10.11, שעה 08:50
קו: 4א' מקניון מלחה לכיוון קינג ג'ורג'
הנהג: אחמד עוודאללה
בקר סמוי צפה בנהג משוחח 8 דקות בטלפון סלולרי. כמו-כן, במספר תחנות, במהלך הקו, עצר במרחק של כמטר וחצי מהתחנה וזאת למרות שלא הייתה כל הפרעה וכל מניעה להיצמד למדרכה כנדרש. נוסף לכל, במהלך הנסיעה, סטה הנהג ממסלול הקו ונכנס לרחוב קנאי הגליל, תוך שהוא טוען בפני הנוסעים כי טעותו נבעה, מבלבול עם מסלול קו 18, אותו הוא רגיל לבצע.
הנהג הודה במיוחס לו והבטיח כי מקרים אלה לא יישנו.
לאחר עיון בתיקו האישי החליט בית הדין: בגין שימוש בטלפון, להסתפק בהתראה, ובקנס על תנאי למשך שנה בגובה 20 שעות; בגין אי-ציות להוראות, להסתפק בהתראה, ובקנס על תנאי למשך שנה בגובה 5 שעות; בגין סטייה ממסלול הנסיעה, להסתפק בהתראה בלבד.
המועד: 12.10.11, שעה: 08:51
קו: 6 בצומת מלחה לכיוון תחנה מרכזית
הנהג: יחיא ענאתי
בקר סמוי, ממחלקת הבקרה התפעולית, הבחין כי הנהג קיים מספר שיחות טלפון, מקצתן תוך כדי קליטת נוסעים ואחרות כשהטלפון הסלולרי בידו.
הנהג הודה במיוחס לו והבטיח "בכל לשון של הבטחה", כלשונו, כי לא יעשה כל שימוש בטלפון, במהלך נהיגה, בעתיד. חברי המותב הביעו תקווה כי אכן יעמוד בהבטחתו זו.
לאחר עיון בתיקו האישי בשטח המשמעת ולאור המלצת התובע, הוחלט להסתפק בהתראה, ובקנס על תנאי למשך שנה בגובה 50 שעות.

תאריך:  12/12/2012   |   עודכן:  12/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
"זו ההצגה הכי יפה שראיתי אי פעם" אמר גלעד לאחר צפייה בהצגה "נרניה: או האריה, המכשפה וארון הבגדים". "למה? כי יש בה מתח, והכל הכל הכל נהדר", הסביר. ואחותו דניאל פירטה באריכות למה דעתה כדעתו. הפקת תיאטרון הספריה, עם בוגרי בית צבי משנים קודמות, מעלה הפקה מרנינה, מרתקת וסוחפת
חובב לויטס
"אני מצפה מחברות ציבוריות להציג בדוחות המפורסמים לציבור מידע רב ככל האפשר בנוגע לסיכוני אשראי לקוחות שהם לוקחים על עצמם. מדובר במידע חשוב שההשפעה שלו על רווחיות החברה ושוויה גדול לאין ערוך ממרבית המידע המוצג בדוחות אלו". כך מצהיר דוד מילגרום, מנכ"ל חברת בססח ובעברו הממונה על התקציבים במשרד האוצר
צילה שיר-אל
מצב הכוכבים הכללי בשמיים לשבוע זה    אנרגיה של שינויים מהירים ולא צפויים בזווית מאתגרת וקשה
גלית פרי
ביצוע פעילות גופנית סדירה, מחזק את מערכת החיסון ומגן על הגוף מפני שפעות, הצטננויות, מחלות זיהומיות ועוד    מומלץ מאוד, בחורף ובכלל, לצאת ולהתאמן בקבוצות, ליהנות מהמפגש החברתי, מהאינטרקציה ומהמוטיבציה המשותפת, שמהווים מסגרת תומכת המאפשרת להתמיד לאורך זמן
ד"ר אונית סלע-גוטמן
גרד או צריבה בנרתיק, הם המאפיינים העיקריים של הפטרת    בכל אירוע ראשוני של תלונות על גרד כדאי לפנות לרופא הנשים לשם בדיקה והתאמת הטיפול הספציפי    כדי למנוע פטרת, הימנעו מביגוד הדוק ומשימוש בסבונים כשטיפה לנרתיק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il