X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
ערן חדד מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
בתקופה המודרנית, גברים הבחינו כי מראה אסתטי, מסייע גם להצלחה הן חברתית והן מקצועית נראה כי לאור התמקדות הרפואה המודרנית בשיפור איכות החיים ולא רק באורכם, נפח הטיפולים והניתוחים האסתטיים בקרב גברים ילך ויגדל
▪  ▪  ▪
המין הגברי [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

לאחרונה פרסם האיגוד הישראלי לכירוגיה פלסטית נתון מעניין על כך ש-24% מהגברים במדינת ישראל שוקלים לעבור ניתוח פלסטי. כנראה שהמרחק בין מחשבה על ניתוח לבין ביצועו, גדולה, שכן, אין ספק שבתחום הניתוחים הפלסטיים, הנשים שולטות באופן כמעט מוחלט. היחס בין נשים לגברים מנותחים הוא 1:20. בארה"ב לעומת זאת, המודעות בקרב הגברים גבוהה הרבה יותר. היחס בין נשים לגברים העוברים ניתוחים פלסטיים הוא 1:5.
אם בעבר ניתוחים פלסטיים היו בעיקר נחלת המין הנשי, הרי שבשנים האחרונות ניכר, כי גברה המודעות לביצוע ניתוחים אלה גם בקרב הגברים.
אז מה מציע עולם הפלסטיקה והפרוצדורות האסתטיות לגברים?
למעשה כמעט כל מה שמוצע לנשים, אולם קיימים בכל זאת הבדלים.

ניתוחי חזה

באופן מפתיע, אחד הניתוחים האסתטיים השכיחים ביותר בגברים הוא ניתוח לתיקון החזה. המראה הטיפוסי של שד בגבר הינו שטוח, מה שמאפשר לשריר החזה להתבלט. הקטנת חזה לגבר (גניקומסטיה) הוא מונח רפואי שמשמעותו "שדיים הדומות לאלו של נשים". בעיה זו שכיחה למדי בקרב הגברים וקיימת ברמות חומרה שונות בכ-30% עד 60% מאוכלוסיה זו. רקמת שד עודפת בגבר יוצרת מבוכה חברתית. הלוקים בבעיה נמנעים מחשיפת החזה, הולכים עם חולצות רפויות לטשטוש קווי החזה, ביטחונם העצמי יורד ואף יוצר בעיה אצל רובם ביצירת קשר זוגי / רומנטי.
ניתוח התיקון פשוט יחסית ומסירים בו את רקמת השד העודפת. לעיתים, בנוסף לעודפי הרקמה, קיימים גם עודפי עור באזור השד (כמו באישה). במקרים מורכבים אלה, הניתוח כולל גם הסרה של עודפי עור מהשד.

ניתוחי עיצוב הגוף

אם הדעה הרווחת היא כי הנשים יותר מודעות למראה החיצוני של גופן, הרי שבתקופה האחרונה חלה עלייה בביקושים לניתוחי עיצוב הגוף גם בקרב המין הגברי, כאשר הפופולרי ביניהם הוא ניתוח שאיבת שומן.
בניגוד למה שמקובל לחשוב, ניתוח זה איננו מיועד לאנשים שמנים ואינו מהווה תחליף לירידה במשקל. הניתוח מיועד לאותם אנשים להם משקל נורמלי, אולם קיימים אצלם מצבורי שומן באזורים מסוימים, אשר רק התערבות כירוגית עשויה לתקנם. אזורי השאיבה הפופולריים שונים בקרב נשים וגברים. בנשים השומן מתרכז בעיקר בירכיים ובישבן. בגברים לעומת זאת, ריכוז השומן הוא בבטן.

ניתוחי פנים

גם לגברים ניתן לבצע מתיחת פנים וצוואר וכן ניתוחי עפעפיים. תוצאות הניתוחים מצויינות, אולם הגישה מעט שונה. ככלל, סף הסבילות לכאב בקרב גברים מעט נמוך יותר. כתוצאה מכך, פרוצדורות קטנות כדוגמת ניתוחי עפעפיים אשר ניתן לבצע תחת הרדמה מקומית בנשים, קשות לביצוע יותר בגברים, ועדיף לבצען תחת הרדמה כללית.
בניתוחי מתיחת פנים וצוואר בקרב גברים נדרש תכנון מדוקדק במיוחד. בנשים, עור הפנים איננו משוער וניוד שלו אינו יוצר עיוותים משמעותיים. לעומת זאת, בגברים, חלק מעור הפנים והצוואר משוער. לכן, יש לתכנן את החתכים הניתוחיים ולנייד את העור באופן שלא ייצר שיעור באזורים שאינם מתאימים לכך. כמו-כן, כאשר מרימים לגבר את אזור המצח והגבות, יש לבצע זאת באופן שמרני, שכן הגבות אצל הגברים ממוקמות מעט נמוך מאלו של האישה.
הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי, גם הם לא דילגו על-פני הגבר הישראלי. בשנתיים האחרונות אנו רואים יותר ויותר גברים, בעיקר בעשור החמישי והשישי לחייהם, אשר נכנסים למרפאות האסתטיקה על-מנת לעבור מגוון טיפולים להצערת הפנים. בתחום ההזרקות, על כל 20 מטופלות אשר נכנסות למרפאתי, יהיה גבר אחד. המגמה די ברורה, היקף ההזרקות בקרב הגברים הולך ועולה. כמו אצל הנשים, גם לגברים ניתן לטשטש קמטים, להעניק נפח לחלקים שונים בפנים.
השאיפה היא לבצע את הטיפול באופן שייצר את המראה הטבעי ביותר. חשוב במיוחד להזריק בוטוקס באופן אשר לא ישנה את שיווי המשקל בין השרירים במצח, הפרת שיווי המשקל, תשנה את מנח הגבות, מה שייצור מראה מלאכותי.
בעבר, גברים היו מודאגים יותר מתפקוד גופם מאשר ממראהו. בתקופה המודרנית, גברים הבחינו כי מראה אסתטי, מסייע גם להצלחה - הן חברתית והן מקצועית. נראה כי לאור התמקדות הרפואה המודרנית בשיפור איכות החיים ולא רק באורכם, נפח הטיפולים והניתוחים האסתטיים בקרב גברים ילך ויגדל.

הכותב הוא מומחה בכירוגיה פלסטית ואסתטית, רופא בכיר במחלקה לכירוגיה פלסטית במרכז הרפואי אסף הרופא
תאריך:  23/12/2012   |   עודכן:  23/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המין הגברי בעולם הפלסטיקה והאסתטיקה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרופ' אייל שיינר
זיהום בדרכי השתן מהווה את אחת הבעיות השכיחות בהריון    זיהום מי שפיר הוא תופעה נדירה ביותר, אך מסוכנת מאוד    זיהום נרתיקי הוא שכיח בהריון, כאשר הגורם יכול להיות פטריה או חיידק    זיהום ממזון הוא בעיה שעלולה לגרום לכאבי בטן, שלשולים והקאות עם או בלי עליית חום
ראובן לייב
שיבושי הלשון חוזרים ונשנים מדי יום ביומו באמצעי התקשורת, ביניהם שיבושי-כתיב, שיבושי-ניקוד ושיבושי-מלים. עד אנה אנו באים?
ד"ר ליאורה אברמוב
לפני הכנסת הגלולה לשימוש - החרדה מהריון לא רצוי גרמה לכך שהאישה הייתה טרודה ומתוחה בזמן יחסי-מין, פחות מרוכזת מינית ולכן כל הפרמטרים של תפקוד מיני תקין נפגעו
יפה לורנצי
זו הפעם הראשונה בחיי שאני פונה אלייך בכלל ובכתב בפרט, אך מבחינתי מדברת אלייך ישירות    אני מלאת התרגשות בפנייתי זו, אך גם מלאת סיפוק על ההזדמנות שנקרתה לידי, ליצור אתך קשר בלתי אמצעי    פיזית אינך כאן, אך רוחך ונשמתך ממשיכות ומלוות אותנו. שהרי הגוף הוא רק כסות, ומתכלה ביום מן הימים
ד"ר בועז רון
מה בין מחלה כרונית למחלה אקוטית? מדוע הרזרבות שלנו לעיתים מזיקות לנו יותר ממועילות?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il