X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
לקראת שיאו של החורף וצניחת הטמפרטורות, להלן מגוון טיפים שיעזרו לכם להיערך ליציאה לטיול חורפי מדוע יש לשנות את התזונה וממה חשוב להיזהר?
▪  ▪  ▪
גם לכלב קר [צילום: AP]

בעלי כלבים נוטים פעמים רבות להמעיט בהשפעה של מזג-אוויר קר וגשום על חיית המחמד שלהם. בעוד שאת עצמם הם יעטפו במעיל ויצטיידו במטריה, הכלב נותר לפעמים ללא הגנה, מתוך מחשבה מוטעית שבעל-חיים בנוי לחיים בטבע על הטוב ועל הרע.
חשוב להלביש את הכלב בבגד בימים קרים. למרות שיש המתייחסים לבגדים לכלבים כאל בדיחה, הם מסייעים מאוד לשמור על חום הגוף והם פריט הכרחי בימים ובלילות בהם הטמפרטורה צונחת.
יש להלביש את הכלב גם בבית ולא רק לקראת הטיול בחוץ ובמיוחד בשעות הלילה. מומלץ לשים להם גרביים מיוחדות לכלבים כדי שהרצפה הקרה בבית לא תקרר אותם. אם חייבים לצאת לטיול בעת גשם, אז לדאוג למעיל גשם אטום למים ואפשר גם כובע. כדאי להסיר מהכלב בגד סופג מים שנרטב, מאחר שהשכבה הלחה יוצרת יותר נזק מתועלת ולא מאפשרת לכלב לנער מעצמו את המים והרטיבות בדרך טבעית.
פריט מעט מפתיע ולא מוכר הם נעליים לכלבים, שמונעות מכפות הרגליים להירטב ועוזרות לכלב לשמור על ניקיון מבוץ ואדמת סחף לקראת החזרה הביתה. הנעלים חוסכות את הצורך לשטוף את רגלי הכלב בעת החזרה הביתה.
בימי גשם וסערה, השהות בחוץ היא קצרה מטבע הדברים. אפשר לספק לכלב צעצועים מאתגרים לבית כדי לכסות על צמצום הפעילות בחוץ ולאפשר לו לחמם את גופו בתנועה.
חשוב לזכור, כי מקלחות בחורף דורשות אחריות רבה יותר. אין לקלח את הכלב לפני היציאה החוצה ויש להקפיד לשטוף אותו רק במים חמימים, אך לא רותחים.
יש לצייד את הכלב במיטת רביצה לבית, כדי שלא יאלץ לרבוץ על הרצפה הקרה. לבני-האדם מספיקים נעלי בית כדי ליצור בידוד, אך הכלב נשכב על הרצפה עם כל גופו ולכן מקום נוח, מבודד וחמים, חשוב יותר עבורו. ישנן מיטות מבד הדוחה מים ולכלוך, כך שאפשר יהיה לנקות אותן בקלות אם הכלב הגיע מבחוץ ונשכב במיטה מלוכלך. לחתולים מומלץ להשאיר במיטתם כרית חימום עם מים חמימים, אבל לא חמים מאוד.
הכלבים אוהבים כמו בני-האדם להתכרבל ליד תנורים חמים בימי החורף הקרים. אבל יש לזכור, שבדומה לילדים קטנים, הם אינם מודעים לסכנות שטומן בחובו התנור ושהייה ליד תנור בחוסר זהירות וללא השגחתנו, עלולה לגרום לדליקת הפרווה ולכוויות.

הכותבת היא הודיה גלעדי מרשת החנויות פט ביי
תאריך:  25/12/2012   |   עודכן:  25/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כיצד להגן על בריאות הכלבים בימי סערה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בלפור חקק
הסופר משה גרנות מתמודד ברומן משפחתי סוחף עם החשבון של השואה והתקומה    בלפור חקק בוחן איך הרומן בונה את הזיכרון הקולקטיבי שלנו, ומה משמעות הדברים לנראטיב הציוני    הספר מרתק וגם זכה בפרס אקו"ם בעילום שם
עליס בליטנטל
להקת הפלמנקו הישראלית "קומפאס" מיסודה ובהנהלתה של מיכל נתן, משפרת ומשדרגת איכויות מעונה לעונה. הפעם הניב שיתוף הפעולה של מיכל נתן עם הרקדן הספרדי הפנומן ומנהל להקת הבלט על שמו - מיגואל אנחל - את הכוריאוגרפיות היפות והיצירתיות אי פעם
איריס אינגבר-פסקין
שוב הוכח, שחלק מ"תרופות-הסבתא", בהן השתמשו דורות רבים ללא בסיס מדעי, הן תרופות אמיתיות ורציניות    היום אין עוררין על כך שלג'ינג'ר תכונות בריאותיות אנטי-דלקתיות, אנטי בקטריאליות ואנטי-פטרייתיות - ממש בית מרקחת שלם
שרון נריה בר-און
ביום שישי (14.12.12.), הטיל שר החוץ אביגדור ליברמן את ה"פצצה" והודיע בניגוד לכל הציפיות על התפטרותו מן הממשלה עד אשר ינקה את שמו ויזוכה מכתב האישום שהחליט היועמ"ש להגיש נגדו. זכאי או אשם? זאת השאלה
עדינה בן-אהרון
לצד השמחה, הרוגע, השחרור, האופוריה ומצב-הרוח שבשתיית משקאות אלכוהוליים, לשתייה מופרזת יש השפעות נפשיות, חברתיות ובריאותיות לטווח הקצר ולטווח הארוך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il