X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
עמית ברקאי, רפאל בוסקילה, שרון נדלר ויניב בן-נור הגישו תביעה נגד נס גילון בע"מ ואמפליו בע"מ הבורר: עו"ד איתן ארז עילת התביעה: חוסר תום לב והסתרת מידע מהותי
▪  ▪  ▪
איתן ארז. הבורר

בוררות רגישה ונפיצה מתנהלת, בימים אלה, בפני עו"ד איתן ארז. פרטיה נודעו ל-News1. הצדדים: התובעים - עמית ברקאי, רפאל בוסקילה, שרון נדלר ויניב בן-נור, המיוצגים על-ידי עו"ד שי נוה; הנתבעות - נס גילון בע"מ (לשעבר גילון תובנה עסקית בע"מ) ואמפליו בע"מ, המיוצגות על-ידי עו"ד תומר רייף.
מהלכי הבוררות מתנהלים בסודיות מצד הצדדים, נוכח רצונם להימנע ממתן פומבי לסכסוך ולסיים ההליכים במהירות האפשרית. הצדדים כבר קיימו את שלב ההוכחות ועתה הם עוסקים בגיבוש ובהצגת הסיכומים. התובעים דורשים בתביעתם לפצותם בגין הנזק שנגרם להם.
הסכסוך בין הצדדים פרץ זמן קצר לאחר שמייסדי ובעלי השליטה באמפליו בע"מ מכרו את מניותיהם בחברה לידי חברת גילון תובנה עסקית בע"מ תמורת סכום של כ-65 מיליון ש"ח וכן תמורת רווחים עתידיים. העסקה נסגרה ונחתמה סופית ביום 01.01.2010. שלוש החברות הנדונות בהסכם עוסקות בפתרונות BI - תחום תחרותי ביותר שהיקפו השנתי נאמד במאות מיליוני דולרים.
לטענת התובעים, מהלכי המו"מ מצד גילון על-ידי ובאמצעות נציגה, גיא גרינברג (יו"ר דירקטוריון ומנכ"ל גילון), בוצעו בחוסר תום לב רבתי, תוך הסתרת העובדה שמנוהל מו"מ במקביל לרכישת מניות גילון על-ידי חברת נס בע"מ. גרינברג הנחה את בא-כוחה של גילון עו"ד יניב אידרזל בכל שלבי המו"מ וקיים בעצמו פגישות רבות במהלך המו"מ שהתנהל ב-2009. התובעים טוענים להפרות יסודיות של ההסכם ובחוסר תום לב, ועל-כן לא מצאו מנוס מהגשת התביעה.
גיא בחר באופן מכוון ובמודע להסתיר מהתובעים את המידע אודות המו"מ שלו ושל גילון עם נס, נטען, למרות שידע שהמידע הוא מהותי, ויש לו השפעה קריטית על שיקולי התובעים האם להתקשר בעסקת גילון-אמפליו.
רכישת גילון על-ידי נס, נטען, ומאוחר יותר הפיכת שתי החברות ל"נס גילון", וניהולה של גילון בכפיפות לנס, גרמה לפגיעה קשה בעצמאות התחום, בפעילותו, וביכולתו להתפתח על-חשבון גופים מתחרים, לרבות נס, תוך פגיעה בהכנסות התחום, לעומת ההכנסות שנצפו קודם לכן והובטחו לתובעים במסגרת ההסכם והמו"מ שקדם לו ותוך פגיעה ברכיב הרווח העתידי שזכאים לו התובעים מנס גילון על-פי ההסכם.
הנתבעים דוחים, מצידם, אחת לאחת, את טענות התובעים. לגישתם, רכישת גילון (ואמפליו בתוכה) על-ידי חברת נס נעשתה לאחר סגירת רכישת מניות אמפליו מידי התובעים. כמו-כן נטען, כי לא חלה על הנתבעים חובה מוסרית ו/או עסקית לדווח או לשתף את המוכרים, מבעוד מועד, במידע עסקי הנוגע למו"מ שהתקיים, אם התקיים, לרכישת גילון על-ידי חברת נס. הנתבעים כופרים בטענות לנזקים שנגרמו, אם בכלל, וטוענים כי התובעים ידעו מבעוד מועד כי מדובר בשוק תחרותי, וכי רכישת חברת גילון על-ידי חברת נס נעשתה כמהלך עסקי מקובל בשוק כה תחרותי.

תאריך:  29/12/2012   |   עודכן:  29/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק סיבוש
"בוא הנה, אני אסביר לך איך לקרוא ספר", נשמע קול מפתיע, הדובר מגרוני, מבלי שיהיה לי שמץ של מושג איך לענות על השאלה
יואב יצחק
ליברמן מועמד לדין בגין יחסים של יד רוחצת יד עם השגריר זאב בן-אריה    עו"ד יוסי כהן הוזמן כאורחו של נתניהו לקבלת פנים במליאת האו"ם ובכך זכה להאדיר את שמו, בתקופה שעו"ד כהן מייצג את שרה נתניהו בעניינים אישיים ומשפחתיים וגובה שכר טירחה נמוך יחסית    תרגילי שוחד כבר אמרנו?
צבי גיל
מפגש של צעירים עם ההיסטוריה באמצעות נתיבים ואנשים אשר עשו אותה
יורם אטינגר
התסיסה הגוברת באלג'יריה, בירדן ובמדינות המפרץ הפרסי והפיצול בסודן, בעירק, בתימן, בלוב ובסוריה, מעידים שצפויה התפרצות נוספת של הר הגעש ברחוב הערבי
לאה טרן
האמן-המשורר שחייב לנדוד    המשורר החולה והזקן שחוגג את חגיגת מותו המתקרב ובא    אוהבים את איטליה ואת השפה האיטלקית? לכו לצפות בסרט "המדריך לאהבה"    תערוכתו החדשה של יאיר גרבוז: לא משהו מפעים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il