X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
זילכה, גנב. [צילום: ניר קידר]
כהן, כספים אסורים. [צילום: ניר קידר]
על הגניבות ועל ההסתרה מהרשויות

חשיפה: המכבסה של זילכה

יגאל זילכה גנב עשרות מיליוני דולרים והסתירם באמצעות חברות בקפריסין ובאיי מארשל ההערכה: לא יהא מנוס מחקירה מקיפה מצד רשות המיסים עו"ד יוסי כהן מסייע לזילכה לטשטש עקבות זילכה עלול לברוח מישראל
▪  ▪  ▪
ארבלי. לחקור, לתפוס [צילום: עידן יוסף]

עו"ד יוסי כהן ניסה לשבש מהלכי משפט באמצעות מתמחה בלשכת השופטת רוטקופף
יואב יצחק
השופטת אשרית רוטקופף, בהודעה רשמית לצדדים: "נודע לבית המשפט כי לפני כשבועיים ביקרה המתמחה של מותב זה את חבריה במשרד עו"ד כהן ופגשה באקראי את עו"ד כהן ואף הוצגה בפניו על-ידי חבריה ונשאלה בהומור שאלות על-ידי עו"ד כהן ביחס לתיק המתנהל בפני"
לרשימה המלאה

איש העסקים יגאל זילכה גנב עשרות מיליוני דולרים והשתמש לשם כך ב"מכבסת כספים" שהפעיל בשורה של חברות זרות. כך נודע ל-News1. היקף הכספים שגנב - כ-60 מיליון דולר. זילכה, המסובך בפלילים בשורה של עניינים, עלול לברוח מישראל. בידי רעייתו, שירלי זילכה, מידע רב בנושא החשדות נגדו.
הכספים שגנב זילכה הוצאו במרמה מעסקים משותפים המפעילים בתי קזינו ברומניה, מרוקו ואחרים. חנן שיפר, שנמנה בעבר עם אנשי אמונו של זילכה, אישר בפני כמה גורמים את דבר הגניבות. רו"ח יאיר קרני, שנמנה בעבר עם שותפיו של זילכה, האשים במסמך מטעמו את זילכה בגניבת הכספים. עו"ד יוסי כהן מסייע לזילכה בדרכים שונות כדי לטשטש עקבות.
זילכה נדרש על-ידי רובינסון להשיב כספים שגנב. מסמכים שהכין בנושא זה נתפסו בידי רשות המיסים. במטרה למנוע מגורמים שונים להשיג את המידע הנפיץ, בחרו השניים בהעברת הסכסוך ביניהם לדיון בפני בורר, השופט (בדימ.) אורי גורן. הצדדים הסכימו לחיסיון מוחלט על הליכי הבוררות.
רשות המיסים, ובראשה מנהל הרשות דורון ארבלי, המצוי בתמונת-הפרשה, יוכלו לתפוס מסמכים שהוגשו לבוררות. מסמכים אלה מוחזקים במקביל בידי הצדדים וכן בביתו ו/או במשרדו של עו"ד יוסי כהן, המשמש כקונסיליירי של זילכה.
עם החברות הזרות שהפעיל זילכה נמנות:
  • חברת Teremco Limited שנרשמה בקפריסין;
  • חברת Eldon International S.A שנרשמה באיי מארשל;
  • חברת Windview Limited שנרשמה בקפריסין;
פרשת גניבת הכספים החלה בתקופת "פרשת מקסימוב", שנדון למאסר בגין גניבת כספים, פעילות אסורה בשוק השחור והימורים אסורים. גניבת הכספים מצד זילכה נמשכה גם לאחר מכן עד השנים 2008-2007.
ל-News1 נודע עוד, כי זילכה, כמו עופר מקסימוב ושותפיו לעבירות שהורשעו בבית המשפט, הפעיל אנשי קשר בכמה מדינות, במתכונת דומה, כדי להסתיר את סכומי הכסף הגדולים שנגנבו ולטשטש עקבות.
ל-News1 נודע עוד, כי לצורך "הטיפול" בכספים האסורים והסוואתם מאוחר יותר, כולל משפטית, הסתייע זילכה בכמה אנשי אמון, ובראשם: עו"ד יוסי כהן, המלווה את זילכה אישית במרבית ענייניו האישיים, אפי עבודי ומישל ביטון. עבודי וביטון קיבלו זכויות חתימה בכמה מהעסקים האסורים. עו"ד יוסי כהן קיבל מזילכה כספים בחו"ל באופן הטעון חקירה. עתה הוא מייצגו בהליך הבוררות. עו"ד כהן החזיק מזומנים בהיקף כספי גדול מאוד, עניין הטעון אף הוא חקירה מצד רשויות המס.
גם בפרשת קווינקו מסובך זילכה בפלילים. כפי שחשפנו כאן, וכנטען, בפועל - זילכה אינו בעל השליטה האמיתי-היחיד בקווינקו. שותפיו לשעבר: אברהם קלדרון, עודד כהן ומולי הירשברג, מיחסים לזילכה שורה של עבירות חמורות, כולל הלבנת הון ודיווחים כוזבים לרשויות מס הכנסה ולרשות ניירות ערך. בידי השלושה ובאי-כוחות מסמכים רבים המפלילים את זילכה. לטענתם, הם הבעלים האמיתיים של כמחצית ממניות קווינקו הרשומות על-שמו של זילכה - אותן שיעבד זילכה, שלא כדין, כנגד הלוואות בהיקף של עשרות מיליוני ש"ח שנטל מבנק לאומי. משמעות הדברים: תרמית גם כלפי הבנק.
  • המשך יבוא.

תאריך:  15/01/2013   |   עודכן:  26/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חשיפה: המכבסה של זילכה
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
דווקא נראה נחמד עו"ד יוסי כהן
שסניק   |  15/01/13 09:48
2
בסוף הבנקים באים לאזרח הפשוט
צדק חברתי   |  15/01/13 10:46
3
מה קורה למדינה שלנו
אדם פשוט  |  15/01/13 19:20
4
יואב יצחק ממומן על ידי בובליל
אחד שמכיר מקרוב  |  15/01/13 20:32
5
הכתב מושחט על ידי בובליל
משקיע בחברה  |  15/01/13 21:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משמר המשפט
יואב יצחק
ביום 27 בדצמבר הוגשה תביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד יגאל זילכה מצד אברהם קלדרון ועודד כהן, שבה הם מגלים: בניגוד לדיווחים של זילכה ושל חברת קווינקו לרשות ניירות ערך לבורסה, זילכה אינו בעל השליטה היחיד בחברה    הוא מחזיק כמויות גדולות בנאמנות ומסרב לגלות זאת
יואב יצחק
היועמ"ש יהודה וינשטיין מנסה "לסדר" המשך כהונתה של עו"ד שרית דנה בתפקיד המשנה ליועמ"ש למרות שכהונתה הסתיימה    בצעד חריג הוא פנה לוועדת החריגים אך נדחה    למרות זאת בודק היועמ"ש צעדים נוספים כדי להשיג את מבוקשו
יואב יצחק
ליברמן מועמד לדין בגין יחסים של יד רוחצת יד עם השגריר זאב בן-אריה    עו"ד יוסי כהן הוזמן כאורחו של נתניהו לקבלת פנים במליאת האו"ם ובכך זכה להאדיר את שמו, בתקופה שעו"ד כהן מייצג את שרה נתניהו בעניינים אישיים ומשפחתיים וגובה שכר טירחה נמוך יחסית    תרגילי שוחד כבר אמרנו?
יואב יצחק
העיתונאי רביב דרוקר וכמה גורמים הפועלים עימו הכינו תחקיר על אדלסון ונתניהו הכולל לטענתם ענייני כספים בעייתיים    עורכי הדין של הערוץ פסלו את התחקיר לשידור בנימוק שאין ראיות ברורות לעבירות ו/או מעשים פסולים
יואב יצחק
מי מפר אמונים? ליברמן, שלא ידוע האם דיבר עם מי מחברי ועדת המינויים, או היועמ"ש וינשטיין ואנשיו, שפעלו בשלומיאליות ו/או בחוסר מקצועיות ו/או ברשלנות חמורה, כשלא טרחו לגבות עדויות מחברי ועדת המינויים במשרד החוץ בטרם הכריע וינשטיין בעד הגשת כתב אישום נגד ליברמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il