X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
"וונג" התל אביבית מתיימרת להיות מסעדה וייטנאמית מוצלחת, אבל בתקופת הרצתה עדיין לא מצליחה להוכיח את עצמה ככזו
▪  ▪  ▪
אכזבה לחיך [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

עוד לפני פתיחתה היא הבטיחה גדולות ונצורות כ"מסעדה הווייטנאמית הראשונה של תל אביב". תוך געגועים עזים למסעדת "פסטר" הווייטנאמית של בוסטון, שבה סעדנו בעבר, החלטנו לנסות את מזלנו בגירסה התל אביבית של "וונג", שבשדרות רוטשילד 15, כדי להיווכח אם אכן יש הצדקה ליומרה הישראלית.
"וונג" ממוקמת על חורבותיה של מסעדת סושידו, שנסגרה לא מכבר, בלב-ליבו של רחוב המסעדות התל אביבי. רק נפתחה, וכבר דאגו יח"צניה לפרסם אותה כמסעדה מבוקשת, המלאה תמיד עד אפס מקום.
כדי להקדים רפואה למכה אפשרית דאגנו להזמין בה מקום, מבעוד מועד, לעת צהריים. אלא שתחת מסעדה מלאה ושוקקת-חיים, מצאנו בה רק קומץ-סועדים ושולחנות ריקים רבים מסביב.
דל למדי
היינו בשניים ולשולחננו הוגש "תפריט-הרצה" טעון פרשנות. מלצרית אדיבה, שסיברה את אוזנינו, דאגה להגיש לנו כפתיח מנת-נבטים על חשבון הבית, בליווי צלוחית של רוטב-בוטנים. המנה לא הייתה מלהיבה, בלשון המעטה, וכבר אכלנו מוצלחות ממנה במסעדות האסייאתיות הרבות שצצו באחרונה בארץ כפטריות אחר הגשם.
מן התפריט עצמו דלינו, כמנה ראשונה, ארבעה כיסוני דים-סאם, שהיו אמורים להיות ממולאים בעוף ובירקות. הכיסונים התגלו עייפים, במילוי דל למדי, שבקושי הורגש. בעקבותיהם הגיעו גלילות של ספרינג דלילות ביותר, שהיו אכזבה של ממש. במקום להגישן חמימות ופריכות, הן הוצאו, מן הסתם, היישר מהמקרר והתגלו בקלונן כחסרות-טעם מוחלט.
צ'אנס אחרון
מאוכזבים מכל מה שהוגש בינתיים, החלטנו בכל זאת, בהמלצת המלצרית שלנו, להמר על שתי לחמניות מאודות, עם מילוי בקר וירק. הלחמניות עצמן היו טעימות בהחלט, אבל הכזיבו בדלות-מילוין.
כמוצא מן הסבך שנקלענו אליו החלטנו לתת צ'אנס אחרון לשני קינוחי התפריט שהוצעו בו. מהברירה הטבעית שהוצבה בפנינו הלכנו על טפיוקה אקזוטית, כמו גם על בננה מקורמלת. הטפיוקה הייתה באמת במקומה, אבל אוי ואבוי לבננה, שכדי לגרד מקליפתה את הפרי, נדרש מאיתנו מאבק-איתנים. את העיסה הדביקה שנותרה בפי-שנינו מיהרנו לשטוף בסודה צוננת.
יחי ההבדל
למען הגילוי הנאות צריך להודות שבין "וונג" התל אביבית ל"פסטר" של בוסטון פעור מרחק בין מזרח למערב. אחרי ככלות הכל "פסטר" היא מסעדת גורמה של ממש, שבה גלילות הספרינג הן נדיבות למדי ופי שתיים מאלה של "וונג". הבשר המוגש בה הוא בשר של ממש, ללא דוגמיות, והכיסונים שלה שמים בכיס הקטן את אלה מרוטשילד. זהו גם המקום להזכיר שלעומת שני קינוחים מסכנים שהוצעו לנו כאן, יש במסעדה הבוסטונית שלל-קינוחים לתפארת.
מה שברור הוא שאסור להגיע ל"וונג" על בטן ריקה, שגם כך יוצאים ממנה על קיבה מקרקרת. בסופו של דבר נפרדנו מ-220 שקל לארוחה שבהחלט לא הייתה מספקת. נותר לנו רק לקונן על מר-גורלנו - לתשומת-ליבו של השף התורן!

תאריך:  20/01/2013   |   עודכן:  20/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורנה ליברמן
דימויי העמק העכור מובילים כולם לדימוי ים-התוהו-ובוהו הבוצני והמעופש, רוחש התנינים, הפתנים והנחשים, ששלט בכיפה לפני בריאת העולם    מים עכורים ומרופשים אלה נחצו לשניים על-ידי האל הבורא. חצייתם הביאה לצחותם. העכור, השפל והטמא הפך לצח, זך וזוהר
יואב יצחק
הבורר דן ביין הכריע בפסק ביניים בין חברת מילומור שבשליטת פרדי רובינסון לבין קווינקו שבשליטת יגאל זילכה    קווינקו, שנקלעה בפועל למצב של חדלות פרעון, ניצחה בשלב זה אך היא עלולה/עתידה להידרש לשלם לרשויות המס עשרות מיליוני ש"ח
יואב יצחק
שורה של טייקונים ואוליגרכים מקומיים על הכוונת. בהם: בני שטיינמץ. טדי שגיא. סיימון וינשטוק. מולי ליטבק. על מקורות, שימושים ודיווחים בעייתיים לרשויות
אלדד שידלובסקי
בעקבות הרומן "מילה אחת שלך" מאת אלווירה לינדו, שכאילו אומרת לנו הקוראים: תראו איזה עולם מלא מסתתר בדמויות השוליים ה"שקופות" מבחינתנו
אלעזר לוין
עו"ד טסה, היועץ המשפטי של איגוד חברות תמ"א, ופעיל בנושא בעצמו, חושף בראיון ל-News1 בעיות המלוות את הפרויקטים הפופולריים    הדיירים שאינם יודעים שהדירה לא שלהם, ואזרחי ארה"ב שאינם יודעים שיש להם כאן דירה    "התוכנית לא מובנת, לעתים גם לא לעורכי דין"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il