X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בראיון מיוחד ל-News1 קורא גד נחשון, עורך ה"ג'ואיש פוסט" רב ההשפעה של יהודי ארה"ב, להקים אותה במשרד רה"מ בארץ, במקום הסוכנות היהודית, שלדבריו אבד עליה הכלח. זו תאויש בכוח-אדם מקצועי ונמרץ שיילחם בדה-ישראליזציה הפושה כיום בארצו של הדוד סם
▪  ▪  ▪
לחזק את הקשר [צילום: AP]

נוכח השחיקה הגדולה שחלה במעמדה של היהדות בעולם, ובמיוחד בזו של יהדות ארה"ב, הגיעה השעה שישראל תקים בדחיפות לשכת-קשר ליהודי התפוצות כדי להציל אותם מהכיליון המאיים עליהם. למסקנה נחרצת זו מגיע העיתונאי היהודי-אמריקני, גד נחשון, עורכו של ה"ג'ואיש פוסט", רב ההשפעה, הנחשב לשופרם של יהודי ארה"ב.
בראיון מיוחד ל-News1 מבכה נחשון את הצטמקותו של הרחוב היהודי-אמריקני, שהוא הדומיננטי בקרב היהדות העולמית. ההצטמקות נובעת, לדבריו, הן מנישואי התערובת המתרבים, והן מהעמדות הפרו-ערביות והאנטי ישראליות הרווחות בארצו של הדוד סם. הדברים הגיעו עד כדי חרם טוטאלי לא רק על מוצרים מתוצרת הארץ, אלא גם על מופעי-תרבות ישראלים, באשר לגבי דידם של מי שרואים עצמם ליברלים, ישראל אינה אלא בבחינת פושע-מלחמה.
שחרור מכבלים
כדי לקדם את פני הרעה החולה קורא נחשון לישראל להקים, כצעד ראשון, גוף מקצועי חדש ורענן שישתחרר מכבליהם של גופי העבר, באשר אלה שייכים, לדבריו, להיסטוריה שאבד עליה הכלח מזמן.
הדברים אמורים בייסודה של לשכת-קשר-תפוצות במשרד ראש הממשלה, שתמלא את מקומה של הסוכנות היהודית - גוף ביורוקרטי ומפואר שעבר זמנו ובטל קורבנו. הלשכה שתוקם תתאפיין ביוזמה, בידע ובמנגנון מקצועי, שיהיה בידיה לחקור, לחשוף ולהחליש את תהליכי הדה-ישראליזציה הפושים כיום בארה"ב. הלשכה שתוקם תאויש בשבט של מחליטנים כמומחי התפוצות. אלה יתמקדו בחקר מגמות שליליות, בעיצוב אתגרים, בסדרי-עדיפות ובעיתוי הולם לפעולות-נגד.
חלל ריק
בתוך כך קובל נחשון על שהמודעות הישראלית לתפוצות היא כיום נמוכה ושולית ומסתפקת רק בעלייה ובקליטה. חקר התפוצות הוא חלל ריק ואינו ניכר לא בחינוך ולא בתקשורת. נחשון מצר על כך שאין בארץ אפילו כתב-עת אחד לרפואה, או תוכנית כלשהי המתמקדת בתפוצות. אין גם ביון לצורכי הבטחת שלומם של יהודי הפזורה, אף כי ישראל וגם המוסד הודיעו שתפקידם להגן על יהודי התפוצות מפני אויבים ואנטישמים.
לדעת נחשון מתמקדת ישראל במניעת פוגרומים ושואה שנייה אפשרית, אבל אינה עושה די כדי לעצור את תסמונת הקריסה במעמדה בתפוצות. לצורך העניין הוא ממליץ על הצפת השגרירויות והקונסוליות הישראליות, במה שהוא מכנה, "מומחי תפוצות". אלה אמורים יהיו לבלום את ההתקפה היהודית-ליברלית על ישראל ולקצץ את כנפי הדה-ישראליזציה בארצו של הדוד סם.

תאריך:  05/02/2013   |   עודכן:  05/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלכס לוין
המצודה משמשת כיום מקום תפילה הן ליהודים, הן לנוצרים והן למוסלמים. אתר הקבר הוא מקום קדוש. הכניסה חופשית בכול ימות השבוע גם למטיילים בשבת. אתר הקבר והמצודה הם בגובה של תשע מאות ושבע עשרה מטר מעל גובה פני הים ומהאתר ניתן לראות כמעט את כל ירושלים
קרן אלמוג
אפשר לעשות כל-כך הרבה כדי לסייע לבעלי תסמונות אלו ולשפר את תפקודם ואת השתלבותם בחברה
מעיין ברוש
כל הדרכים למציאת המעבדה המושלמת לתיקון אייפון שתחסוך לכם אלפי שקלים ורכישת מכשיר נייד חדש ואיכותי
ד"ר זיו בר
מחקר חדש שנערך בארה"ב מצא, כי דיקור סיני הקל על תופעות הלוואי הקשות בקרב חולות בסרטן השד שטופלו בתרופת טמוקסיפן ואפשר בכך את המשך הטיפול בהן, מבלי שייגרם להן סבל
איתמר לוין
מה יעשה שופט כאשר המשטרה אינה מצליחה לאתר אדם? חגי טרסי נאלץ לדחות דיון בפעם השלישית וכל שביכולתו הוא לבקש מהמשטרה לעשות מאמץ    כאשר הדיונים מתקיימים, יודעים הצדדים שעליהם לקצר ולהתמקד בעיקר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il