X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מסעדת "מנציני", שנפתחה זה עתה באזור התעשיה של הרצליה פיתוח, כבר הספיקה להוכיח את עצמה כמסעדה מעולה, עם בעלים ושף לדוגמה
▪  ▪  ▪
בתפריט גם פירות ים [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

במסעדנות הישראלית המשגשגת בולטת נהירה גדולה במיוחד למסעדות, שמטבחן אמור להיות על טהרת הסגנון האיטלקי. הצרה היא שרק מעטות מביניהן אכן מצליחות לעמוד בקריטריונים הנדרשים מהן ולמלא אחר חובתן הקולינרית. אחת שכזו היא, ללא ספק, "מנציני" ההרצליינית (רחוב המנופים 8), שזה אך נפתחה על חורבותיהן של מסעדות קודמות, שלמרבה הצער לא צלחו בדרכן.
מאז פתיחתה, לפני חודש ימים, דורך כובה של "מנציני" כמסעדה מהממת ושוקקת-חיים. במרוצת כל ימות השבוע היא מציעה לסועדיה הרבים תפריט מגוון של בשרים, דגים, פירות-ים ופסטות, בטיב מעולה ובמחירים מפתים.
מאחורי בעליה, הרי סינג, שהוא גם השף המוביל בה, יש קוריקולום קולינרי עשיר, עם ותק מוכח בעליל. מסעדות כמו "טאבולה" בהרצליה ו"המפלט האחרון" באילת הן רק שתיים מאלה שהספיקו לעבור תחת ידיו הברוכות והאמונות.
עסקית מפתה
ב"מנציני" היינו בשניים, על בטן ריקה לעת צהריים. הימרנו על תפריט העסקית המגוון והמפתה, המוגש בה בששת ימי החול של השבוע. לספתח הגיעו שתי לחמניות חמימות ופריכות עם מחית של זיתים בטעם גן עדן.
משלל המנות הראשונות שהוצעו לנו נפל הפור על מרק היום, שהכיל דלעת בחלב-קוקוס. המרק היה מעודן ומשיב-נפש. באותה עת גמרה בת הזוג את ההלל על טרין כבד-עוף נימוח בפה, שהוגש בליווי ריבת הבית וצנימים - מנה בהחלט נדיבה ורבת-טעם.
הפתעת הארוחה הייתה שישה כדורים אפויים במתכונת פלאפל, פרי יצירתו הבלעדית של השף המנוסה הרי סינג. תכולתם הייתה של חציל ברוטב בשמל ושל פלפל עם עגבניה ברוטב צ'ילי מתוק, שהותירו בפינו טעם של עוד.
מעדן חלומי
מן העיקריות שהוגשו לשולחן נדלקנו על כבדי העוף, ברוטב מרסלה ובצל, שהוגשו בלוויית ירקות מוקפצים. בת הזוג גמרה אף היא את ההלל על מנה של פנה פירות-ים שהיו ממש במיטבם. אז, למען השם, מה עוד תבקשי מאיתנו "מנציני" ואין בה עדיין?
קינחנו במעדן חלומי של פאי בנופי-בננה - מאפה עגלגל ונימוח בפה, שזכויות היצירה שלו שמורות בלעדית לשף המוכשר. "פינשנו" באספרסו כפול ובסודה צוננת. החשבון, שהיה שווה כל אגורה, הסתכם ב-175 שקל, והוספנו עליו תשר של 25 שקלים לשירות מופתי.
ל"מנציני", שהיא מסעדה לדוגמה, שמחנו להעניק את מלוא 10 הנקודות של הסולם הקולינרי, המגיעות לה ללא צל של ספק. אנו ממליצים עליה מעומק הלב וחזקה עלינו שעוד נחזור אליה בעתיד הקרוב.

תאריך:  25/02/2013   |   עודכן:  25/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איטלקית למופת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
באמת מסעדה טובה
שושי  |  26/02/13 10:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיטל עזר
האם באמת כל מזון שנחשב בריא הוא אכן כך? מה מסתתר מאחורי המסיכה?    שבירת מיתוסים
ד"ר מרים פסקין
הילדים צריכים לאכול ולנוח ורק אז לעשות שיעורי-בית    כדי למנוע שעמום חשוב לתת לילדים משימות קטנות בתוך הבית    אסור להתייחס בקלילות לפעלולים של הילד, אלא להסביר לו שזה מסוכן
ד"ר איתן קריינר
היום זה כבר לא נדיר למצוא כלב בן 18 או חתול בן 24    התחומים אשר פותחו בשנים האחרונות ושינו את עולם הווטרינריה הם בעיקר בתחום האונקולוגי, הקרדיולוגי, במחלות זיהומיות ורפואת החירום
עליס בליטנטל
התמוטטותה הכלכלית של גרמניה בשנות השלושים, שנבעה מתבוסתה במלחמת העולם ה-1 והסכם וורסאי - היא שהביאה לחימושה בסתר, בניגוד להסכם השלום, ולפתיחתה של מלחמת העולם השניה. אבל מעבר למאבק בין הדיקטטור הנאלח לשאר העולם, מה היה גורל האיש הקטן, שדומה במשהו לאיש הקטן כיום, כאן ובעולם?
לאה טרן
המשוררת הצעירה נעם פרתום מתכתבת עם אלתרמן, הומרוס ו-וולך    יותר מ-250 ממצאים ארכיאולוגיים בתערוכה "הורדוס - מסעו האחרון של מלך יהודה" במוזיאון ישראל    "אנטי", המחזה המודרני של אנוי, בבימוי אריה יבגני, מעניק לאוהדי התיאטרון חוויה רגשית משמעותית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il