X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
דור סרוגו וגלי אשכנזי [צילום: יח"צ]
"חמוד, צעיר ותוסס"
מחזור מ"ח של ניסן נתיב ת"א הוא כנראה משובח ביותר. זאת מצינו בצפיה במחצית תלמידי המחזור שהעלתה את ההצגה המצליחה "בבל", וכעת במחציתו השניה של המחזור, בהצגה "כמעט קרית". הצגה רווית הומור, הפתעות ומשהו-ילדותית

שמונת השחקנים המעוצבים להפליא, יפים-יפות, אך גם משחקים כדבאי, מעלים תשעה סיפורים קצרים ברצף, המתרחשים בלילה זוהר אחד, המגיח פעם בשנה עם הזוהר הצפוני, במרחב הנידח בצפון ארה"ב. המשותף לכל הסיפורים הוא - האהבה, הכמיהה אליה והתהפוכות הקורות בדרך להשגתה או אי השגתה.
השחקן והבימאי רותם קינן, בוגר הסטודיו ב-2005, ביים בהצלחה את תשע הסצינות, כך שהודות לביומו - כל צמד שחקנים באותה סצינה קיבל אפשרות להחצין ביטוי רחב ליכולותיו. מה שלא קורה בדרך כלל כשהצגה היא רווית משתתפים, עם סצינות גדולות, בהן רק הגיבורים בולטים, ויתרם - מקבלים חשיפה זעומה.
קטע פתיחת ההצגה המלבב מבוצע עם אותם השחקנים החביבים המסיימים אותה: דור סרוגו וגלי אשכנזי, כשהסיום - מלא אופטימיות. טניה מחלינובסקי מרשימה ביותר בסיפור על אחת הנוחתת בחצר ביתו של אדם (אדי קבטנר המצודד והמרשים אף הוא), ומטה שם את אוהלה. הוא לא עומד בפני שטף דיבורה, ומאפשר לה לבסוף להישאר שם עם שקית הלב השבור שלה - כי בליבה פועם כבר לב מלאכותי. הקטע מצחיק עם כל המוזריות שלו, ושניהם מקסימים את הקהל.
רונן דוידוב הוא בחור הכמה לבת זוג, שרה קרפ, המופיעה בבר מסוים עם חברותיה, וכשהוא מתעקש לחזר אחריה , מסתבר שזוהי מסיבת סיום הרווקות שלה. חלומו מתנפץ לרסיסים. הדמות השלישית בקטע - גלי אשכנזי כמלצרית תמהונית, מוסיפה נופך היתולי לדרמה הקטנה. שריאל יוסף מרנינה בדמות בת זוגו של דור סרוגו החמוד, המחזירה לו את כל "שקיות הרגש" שהיא קיבלה ממנו, ומבקשת ממנו בחזרה את הרגש שהיא העניקה לו. הריב קולני ולוהט, עד הרגע בו היא מביאה את השקית הקטנה ובה ה"רגש" שהוא העניק לה. כשהיא פותחת אותה ומגלה בה קופסונת עם טבעת, ומבינה שזוהי הצעת נישואין - חל מהפך מופלא בהתנהגותה, ותענוג לחזות במהפך זה.
גלי אשכנזי כאשה המגהצת, ותוך-כדי, חובטת בקרש הגיהוץ בראשו של לב ברודינסקי, המתעקש שזה בכלל לא כואב לו - כי זה לא מופיע ברשימה שאחיו הכין לו של דברים שיש להיזהר מפניהם - יוצרים קטע אבסורדי ומצחיק כאחד, עד הסוף הפוקח את העיניים. אותו לב ברודינסקי המוכשר, משחק עם רונן דוידוב קטע מצחיק על שני רעים הרבים ביניהם אודות בחורה, כשלבסוף, תוך כדי "קרב" נפילות והחלקות על השלג הפרוש על אדמת הישוב הקרוי "קרית כמעט" - כי אין בו כמעט כלום - מסתבר שבעצם השניים נהו איש אחרי רעהו, אך לא יכלו לבטא זאת, וגם כאן, בסצינה, הם ממשיכים לנסות ולהגיע איש אל רעהו, תוך זחילה גדושה בנפילות ובחבטות בשלג.
שרה קרפ הענוגה מנסה לחפש את הנעל החסרה לה, לאחר הגלישה בשלג, וחברה, אדי קבטנר יפה התואר, מקניט אותה, ומצליח להוציא ממנה את כל תיסכוליה, עד הרגע בוא הוא מוצא את הנעל, וסוף טוב להתנגחות. טניה מחלינובסקי ודור סרוגו מקסימים גם בקטע "סיפור של תקווה", ושריאל (שמה הוא לזכר סבה וסבתה שצירוף שמותיהם- שרה ואלי יצר את השם המקסים שלה) יוסף ורונן דוידוב ממחישים את אווירת הזוהר הצפוני ב"עכשיו רואים". והסוף כאמור סוף טוב של איחוד הצמד מהקטע הראשון - דור סרוגו וגלי אשכנזי.
על בימת הסטודיו המעוצבת נפלא בידי דני אשור, במיוחד ב"שמיים" זרועי הכוכבים מלאי אור הזוהר הצפוני, בעוצמות ועיצובים מגוונים, על קרקע משולגת להפליא, התחושה כה נעימה לחזות בזה, עם המוזיקה המקורית שכתבו איתמר רוטשילד וגם דור סרוגו, והתאורה של יעקב סליב - מעמיד הסטודיו תמונת מצב חיובית ביותר ומדויקת על מצב התלמידים המסיימים או-טו-טו את לימודיהם בקיץ זה, עם תקווה שיזכו בתפקידים הולמים לכישוריהם בתיאטרון המקצועי. ההצגה תעלה גם פעם נוספת (מלבד הערב בסטודיו) באולם צוותא ב-29 לאפריל במסגרת קובץ הצגות בתי הספר למשחק בישראל.
חמוד, צעיר ותוסס.

טניה מחלינובסקי ודור סרוגו [צילום: יח"צ]
רונן דוידוב ושריאל יוסף [צילום: יח"צ]
שרה קרפ ואדי קבטנר [צילום: יח"צ]
תאריך:  13/04/2013   |   עודכן:  13/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"חמוד, צעיר ותוסס"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
היכן את רואה שההצגה תציג
בני11  |  13/04/13 19:26
2
יתכן שטעיתי, סליחה. ל"ת
alice  |  14/04/13 12:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל טוכפלד
יועציו של שר האוצר לשעבר שטייניץ תוקפים בחריפות את השר הנכנס ואת התבטאויותיו האחרונות ברשת, ומאשימים אותו בחוסר הבנה כלכלי    ירום אריאב, מנכ"ל משרד האוצר לשעבר, מצדיק את דברי לפיד ("הממשלה הקודמת פיזרה צ'קים, והוא צריך לכסות אותם"), אך קורא לו לעסוק ברפורמות ולא רק בסגירת הבור התקציבי. בעקבות ריקי כהן
בלפור חקק
ד"ר ארנה גולן כותבת בספרה "ילדה של קיבוץ" על הקיבוץ, כחלק מִגל של כותבים שמתעדים בסיפורים ובמסות את החוויה הקיבוצית לטוב ולרע    "בעולם המהפכני שהורינו בראו בכוח חזונם הנועז, לא היה כסף כלל ואנחנו לא נתוודענו למושׂגים כמו קנייה ומכירה, רווח והפסד, משׂכורות, הוצאות והכנסות"    "בקיבוץ, כך ידעתי, אין לדבר על 'האלוהים' הזה גם לא בבית הספר. אם אדבר - יצחקו עליי"
יוחאי עופר
האוצר אומר שהפעם זה ברצינות: תקציב הביטחון יקוצץ. וצה"ל - מצד אחד משדר נכונות; מצד שני מציג תרחישים מאיימים; מצד שלישי מבקש שהקיצוץ לפחות ייעשה בהדרגה; ומצד רביעי מתייעל על דעת עצמו. 4,000 אנשי קבע יוכלו לספר לכם על זה בקיץ, בדרך הביתה
טובה ספרא
מבנה הכוכבים הסוער גורם לכל העולם להיות ב"היכון", המתח עם קוריאה הצפונית ימשיך ומשברים צפויים בעוד כמה מקומות, גם במזה"ת    יש מלחמה ושמה "מלחמת סייבר" וגם אנו כאן, בישראל, מותקפים ומתקיפים    על-אף חילוקי דעות, יתקיים שיתוף פעולה אזורי בין ארה"ב, טורקיה וישראל    תחזית אסטרולוגית לשבוע: 19.4.13-12.4.13
אלעזר לוין
היזם בן ה-36 מדווח: מכרתי 400 מגרשים בהונדורס וכ-190 בקוסטה ריקה    מכרתי גם 28 וילות    בקרוב אבנה מלון וספא יחד עם חברה מקומית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il