ont-size:10.5pt;">שמ 25/01/16 12:27 4
העובדה המטרידה מאד היא
עמדות כוח
25/01/16 13:34 5
ושטרנהל הם אנשים טובים מאד,
X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
היזם בן ה-36 מדווח: מכרתי 400 מגרשים בהונדורס וכ-190 בקוסטה ריקה מכרתי גם 28 וילות בקרוב אבנה מלון וספא יחד עם חברה מקומית
▪  ▪  ▪
יאיר בושרי. בקצה העולם

יאיר בושרי (36), המשווק זה כמה שנים מגרשים בהונדורס, פתח בימים אלו חזיתות חדשות בפעילותו הנדל"נית במרכז אמריקה. החזית הראשונה היא מכירת 28 וילות ליד העיירה טרוחיאו (8 קילומטר מהעיר) על חוף הים הקריבי. הווילות, בנות 71 מ"ר, כולל ריהוט, על מגרשים בני 240 מ"ר, נמכרו לדבריו ב-69,000 דולר כל אחת, כנראה לא כולל קרקע. הקונים הם בעיקר אמריקנים וקנדים , וגם כ-10 ישראלים.
News1 מבקש להדגיש, כי BDP, חברתו של בושרי, היא חברה פרטית, שאינה רשומה בבורסה ואינה חייבת לספק נתונים על פעילותה, עסקיה ורווחיה. השבוע, בראיון ארוך עם בושרי, הוא הציג מצגת ובה פרטים שונים על הפרויקטים שלו. כן הציג העתקים של חוזים למכירת מגרשים ווילות. המידע מצוטט מפי בושרי.

מי צריך וילה בהונדורס?

בראיון ל-News1 אומר בושרי: "בשנים האחרונות מכרתי לאמריקנים, לאירופים ולישראלים 400 מגרשים באזור זה, במחירים שהגיעו עד 40,000 דולר. 40 מהרוכשים החלו לבנות על המגרשים וילה, בכוחות עצמם. אחרים פנו אלי וביקשו שאבנה בעבורם את הווילות. התחלתי למכור לפני שלושה חודשים, וכולן נמכרו".
מי צריך בעצם וילה בהונדורס, אי שם במרכז אמריקה?
בושרי: "רבים קונים את המגרשים או הווילות כהשקעה, או כדי להשכיר לתיירים. האזור מבוקש ויפה. 28 הוילות יושכרו לתיירים, ב-100 דולר ללילה כולל ארוחת בוקר. התיירים מישראל יגיעו באמצעות חברת תיירות ישראלית ידועה. חברת ניהול מקומית תנהל את הווילות ותסייע גם היא להשכיר אותן".
ההשקעה כדאית?
בושרי: "השכרת הווילות יכולה להניב הכנסות גבוהות. חברת הניהול המקומית אומנם מקבלת עמלה של 30% מדמי השכירות, אבל גם לאחר ניכוי העמלה, תגיע התשואה נטו ל-7% עד 11%".
מדוע העמלה כה גבוהה?
בושרי: "חברת הניהול אחראית לא רק לשיווק הווילות, אלא גם לניהול הווילות, לתחזוקה, לתשלום מיסים ועוד".

מדוע לקנות מגרש "בסוף העולם"?

האם ועד כמה מסוכן, מבחינה כלכלית, לקנות מגרש או וילה ב"סוף העולם", בהונדורס?
בושרי: "לדעתי אין סיכון. כל מי שקנה מגרש או וילה קיבל ערבות בנקאית של בנק הפועלים ישראל. המגרשים, הווילות וכל הפרויקטים האחרים שלי במרכז אמריקה הם בשותפות עם חברת קריספו המקומית, שהיא אחד מחמשת הקבלנים הגדולים בהונדורס". בנקודה זו הציג בושרי בפני מסמכים רשמיים על החברה.
יש עוד תוכניות?
בושרי: "חברת קריספו ואני מתכננים לבנות ליד אתר הווילות מלון בן שתי קומות, 30 חדר, בהשקעה של 3 מיליון דולר. בניגוד למקובל, חדרי המלון לא יהיו להשכרה אלא למכירה. נמכור חדר מרוהט עם רישום בטאבו ב-100 אלף דולר".
מי ישלם 100 אלף דולר לחדר במלון, גם אם הוא מרוהט? יש להביא בחשבון, כנראה, שמי שקונה חדר במלון מקבל גם את כל השירותים הנלווים של המלון, בניגוד למי שקונה וילה. מי שיקנה חדר, יוכל להשכיר אותו לתיירים, נניח ב-100 דולר או יותר ללילה, כולל ארוחת בוקר.
תוכנית אחרת של היזמים, הישראלי וההונדורסי, היא לבנות ספא. הוא ייפתח, לדברי בושרי, בעוד ארבעה חודשים.

בתוכנית: יערות גשם, צלילה, גלישה, עבודה בחווה

מה יעשה תייר בהונדורס?
בושרי: "זוהי ארץ נהדרת לתיירות, בפרט אזור טרוחיאו! אפשר לרכוש מראש, באמצעות האינטרנט, טיולים ופעילות אחרת, כולל טיול ביערות גשם, צלילה במי הים הקריבי, גלישת גלים, רכיבה על סוסים, בטיול בהרים ואפילו עבודה בחוה חקלאית". כאן מציג בושרי בפני את אתר האינטרנט שבאמצעותו אפשר להזמין פעילויות אלו.
הונדורס מבוקשת?
בושרי: "ודאי, בייחוד על-ידי אזרחי ארצות הברית וקנדה, הקרובים יחסית. לא רק אני, אלא גם חברות בינלאומיות, ובהן חברת התיווך הבינלאומית רי/מקס, מוכרות מגרשים ווילות בהונדורס, ביחוד באזור המבוקש על חוף הים הקריבי".
מה יש לתייר יהודי, המחפש גם יהדות וכשרות, לחפש באזור הזה?
בושרי: "באזור התיירות שבו אני פועל אין יהדות של ממש, וגם לא אוכל כשר. אבל התייר הדתי יוכל לטוס לשישי-שבת, במחירים נוחים, לבירה טגוסיגלפה. שם ימצא קהילה יהודית, אוכל כשר, בתי כנסת ובית חב"ד".
עכשיו אנחנו מגיעים להשקעה השנייה של יאיר בושרי בהונדורס - פרויקט בשם לה סייפה, במרכז המדינה, אבל לא על חוף הים. המחירים – בהתאם. בושרי אומר: "מכרתי 100 מגרשים בני דונם ב-25,000 עד 30,000 דולר. חברת קריספו שותפה גם לפרויקט זה. בימים אלו אנו עוסקים בעבודות תשתית ופיתוח. המגרשים הם ליד הנהר קורינטו פרל".

"שכונת מגורים סגורה עם אבטחה"

בושרי אומר שבשנה האחרונה החל לפעול במדינה נוספת במרכז אמריקה – קוסטה ריקה. "רכשנו – אני וחברת קריספו – קרקע ל-230 מגרשים בקוסטה ריקה בגדלים שונים. מגרשים בני דונם נמכרו ב-32,000 דולר. חלק מהמגרשים הם בני 5 דונם, ומחיריהם גבוהים כמובן במידה ניכרת. המגרשים קיבלו אישור של הרשויות, לבניית וילה דו-קומתית, בשטח של 750 מ"ר, על כל מגרש. זו תהיה שכונת מגורים סגורה, עם אמצעי אבטחה כדרוש. כל קונה יקבל ערבות בנקאית של בנק הפועלים".
יש תשתית?
בושרי: "עוד לא. בעוד חודשיים נתחיל בעבודות התשתית".
כמה תעלה הבנייה?
בושרי: "800 עד 1,000 דולר למ"ר. לא כולל ריהוט".
האם אתה פעיל בנדל"ן גם בישראל?
בושרי: "כרגע לא. היית פעיל בעבר. לדעתי, קשה כיום להיכנס להשקעה רווחית בנדל"ן בישראל".
אז רק במרכז אמריקה?
בושרי: "כן, אבל אני בודק אפשרויות להשקעה בנדל"ן במדינה או מדינות במערב אירופה. יש משבר כלכלי, ואני מבקש לרכוש נדל"ן במדינה יציבה".

תאריך:  12/04/2013   |   עודכן:  12/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בושרי ימכור לכם וילות בהונדורס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור אידר
מאז קום המדינה חוזה חלק ניכר מהספרות הישראלית את קיצנו    עם זאת, יש אנשי רוח מעוררי השראה שמתעקשים להתרומם מעל מדמנת החולין והבעיות הרבות
ראובן לייב
בפרוס יום העצמאות חושף ההיסטוריון גד נחשון ל-News1 את מחקרו על "היהודים האדומים" של מחבר "התקווה", נפתלי הרץ אימבר, שבהם הוא ראה את התפוצה היהודית המוצלחת ביותר
אריה אבנרי
אפשר היה לייחס לעיתונאי אמנון דנקנר בחייו את האימרה הבדוקה "אמור לי מי הם חבריך ואומר לך מי אתה"    על קשריו ההדוקים הבעייתיים עם אישי צמרת מושחתים ועל רדיפתו אחר אוכפי החוק שביקשו למצות עמם את הדין
שוש מיימון
'הרמוני' מדבר על הצורך להביא הרמוניה לכוכב שלנו. וכשנשים מתאחדות ביחד ומתקשרות דרך הלב, בהרמוניה- זה יכול להיות זרז להרמוניה על כדור הארץ. במיפגש בבית ג'אלה, נשים פלשתיניות וישראליות הראו שהן מאוד פתוחות לפתוח את הלב ולתקשר דרך תדר של הרמוניה
יורם עברון
התפקיד המרכזי שממלאות סין וארצות הברית במשבר, והשימוש שנעשה בו - במובלע או במפורש - באמצעים גרעיניים ובטילים בליסטיים הוא שמקנה למשבר משמעויות גלובלית ודורש את תשומת ליבן של מדינות מחוץ לאזור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il