X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
נחתים אמריקנים היום מדרום לסיאול במהלך תרגילים צבאיים משותפים עם קוריאה הדרומית [צילום: AP]
האם תפרוץ מלחמת עולם בל"ג בעומר?
בציבור הדתי מתרוצצות שמועות בשם מקובלים ולפיהן מלחמת העולם השלישית תחל ביום שבת או בראשון. כל הסימנים מצביעים על קוריאה הצפונית. משיח בפתח?
חוזה הצונאמי. הדינים התמתקו

עידן יוסף
"מקובלים אמרו לי שאבא אמור היה להיות המשיח"

עידן יוסף
הרב כדורי: אחרי שרון יבוא משיח

בשבת, ערב ל"ג בעומר, עומדת להיפתח מלחמת העולם השלישית. או שלא. כך בכל אופן טוען גל שינדלר, רב מקובל, שבשורתו זו, שנאמרה בשיעור סגור בפני שומעי לקחו, דלפה החוצה והציפה את הרשת החברתית במגזר החרדי. בבית הרב לא אוהבים את ההדלפה, אך לא מכחישים שהדברים אכן יצאו מפיו.
על-פי השמועה, בשבוע האחרון התגלה בחלום לרב שינדלר הרמח"ל (רבי משה חיים לוצאטו), ואמר לו שביום י"ז באייר תפרוץ מלחמת עולם בקוריאה הצפונית. הדברים נאמרים על-רקע ההתחממות בין שתי הקוריאות.
הרב גל שינדלר, חוזר בתשובה יוצא צבא שהשתתף בשחרור חטופי אנטבה והחברותא של הרב דב קוק מטבריה. הוא עומד בראש כולל ספרדי בשכונת נוה יעקב בירושלים.
"בלגאן גדול"
על-פי המופץ ברשת החברתית, זכה המקובל כבר לפני כחודשיים להארה במהלך תפילותיו לפיה בתאריך י"ז באייר, היום בו לפי אחת הדעות החל המבול בימי נוח, יהיה בלאגן גדול הקשור בחבלי משיח.
הוא אפילו צוטט כאומר: "מדובר בניעור אחרון לפני שאנחנו הולכים לקבל את פני משיח צדקנו. אין המדובר בעונש אלא בתהליך של גאולה. גם אם לא יקרה כלום הרי שאסור שהדבר יגרום לחולשה באמונה, חלילה, אלא שכולם יבינו שהטעות הייתה בי... ראיתי את זה ברור במשך חודשיים, אבל אם לא יקרה כלום, אז שכולם ידעו שאני טעיתי. הטעות בי, לא בתהליך הגאולה שכבר נמצא בדרך בוודאות גמורה, אולי אני לא פירשתי את התאריך הזה נכון".
המלחמה האחרונה
דבריו אלה של הרב שינדלר מצטרפים לשמועה אחרת שמתרוצצת זמן רב בציבור הדתי ולפיה כבר בשנות התשעים אמר המקובל המנוח, הרב לוי סעדיה נחמני מירושלים, כי תפרוץ מלחמת עולם בל"ג בעומר תשע"ג, יום אחרי המועד בו נקב הרב הרב שינדלר.
כבר אז הזהיר הרב נחמני, שצדיקותו הפכה לשם דבר, כי המדינה הדומיננטית בכל העסק תהיה קוריאה הצפונית, ובחוברת "וענתה השירה הזאת" הזהיר בחריפות מפני זוועות קשות העתידות להתרחש אם לא יחזרו ישראל בתשובה. לרב נחמני מיוחסות תחזיות מדויקות באשר לתאריכים בהם פרצו מלחמת ששת הימים ומלחמת יום הכיפורים. בהקשר הקוריאני ציין את האטום ואת האכזריות הקשה שתהיה במלחמה זו, שצפויה להיות המלחמה האחרונה. קוריאה מזוהה במקורות אצל רבים כמדינה שלמעשה תפתח את מלחמת גוג ומגוג.
תלמידו של הרב נחמני, הרב שמעון דהן, הידוע בכינויו "חוזה הצונמי" לאחר שחזה את התרחשות הצונמי באסיה לפני כמה שנים, אמר שעם ישראל אינו עומד יותר בסכנת השמדה. לדבריו, מיתוק דין זה נגרם לנוכח גל החזרה בתשובה בשנים האחרונות. בשיעורו האחרון, כאשר נשאל על-ידי תלמידיו על התחזית על מלחמת העולם הקרבה, שתק בניגוד למנהגו ורק הראה מבט מודאג.
טבח גדול בארץ אדום
הרב מרדכי גנוט, מחבר הספר "לוח דבר בעתו", אינו מוצא רמז ברור לתחזיות בדבר מלחמת עולם שלישית, אך מזכיר בעניין זה שבתאריך העברי המדובר התאבד הצורר היטלר.
עוד הוא מציין בהקשר זה את ליקוי הירח שהיה אמש (ה') ונראה כי אינו סימן מבשר טובות. בספרו נכתב, בשם "ילקוט משה", כי "אם תלקה הלבנה בחדש אייר, בלבולים, אנדרלמוסיה וצער יהיה במערב".
ציטוט נוסף מ"לוח דבר בעתו", המתפרסם ביום זה, אינו זקוק לפירוש נוסף: "כִּי זֶבַח לַה' בְּבָצְרָה וְטֶבַח גָּדוֹל בְּאֶרֶץ אֱדוֹם: וְיָרְדוּ רְאֵמִים עִמָּם וגו'" [ישעיה לד, ו-ז] להגיד שמלכים רבים משאר האומות יתחברו עם אדום לעזרם. "כִּי זֶבַח לַה' בְּבָצְרָה", מדינה יש רחוק מבבל שמה בצרה, והיא בין גבול אשור ופרס לבין גבול ארץ אדום, הורמוז, והיא היום תחת ממשלת הישמעאלים. וברוך היודע אמתתם של דברים, ואולי תהיה שם המלחמה באחרית הימים" ["כלי פז"]. איומה של ארה"ב כי סגירת מיצרי הורמוז יביאו לפעולה נגד אירן. במקביל, שתי המעצמות הגדולות, סין ורוסיה, מתנגדות להתקפה על אירן. לכן, המשכיל בעת ההיא ידום [עמוס ה, יג]".

תאריך:  26/04/2013   |   עודכן:  26/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 קוריאה הצפונית
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם תפרוץ מלחמת עולם בל"ג בעומר?
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
סיפורי באבות ושרלטנים
באבא במבה  |  26/04/13 12:46
2
גם דנקנר רץ לרנטגן. יהוה שונא  ל"ת
חרדים  |  26/04/13 13:19
3
מלחמת גוג דמגוג
צדיק אחר  |  26/04/13 14:24
4
רציתי לדעתמה קורה צריך לשלם?
שמחה  |  26/04/13 15:15
5
מזכיר לי את תשמ"ד ואת 21.12.12 ל"ת
הבאבא בובה  |  26/04/13 15:23
6
נבאות ניתנו לכסיליים ולשוטים
פטריוט ישראלי  |  26/04/13 16:08
7
יש סימנים - כנסו
יצחק הרואה  |  26/04/13 16:55
8
המשיח כבר כאן , יאיר לפיד אם ל ל"ת
ronitrר  |  26/04/13 17:38
9
תזכיר לי בן כמה אתה?
פחחח  |  27/04/13 13:02
10
המקובל חוזה שואה שנייה בישראל
אשדודייייי  |  28/04/13 00:45
11
כבר ל"ד בעומר - כנראה פיספסו  ל"ת
סמואלו  |  29/04/13 11:58
12
שרלטנים, נוכלים, רמאים, שקרנים
תקבלו עונש משמיים  |  29/04/13 23:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
קרדיט סקור, בבעלותו (עם שותפים) סיפקה בתוך חודש מידע על 1,200 שוכרי וקוני דירות    עוזרים לבעלי דירות לא להסתבך עם שוכרים מפוקפקים    שיתוף פעולה עם דן את ברדסטריט    כך אוספים עלינו מידע
אריה אבנרי
אנשים חסרי רגישות בסיסית לעניינים שכרוכים בשמירת המינהל התקין ובאכיפת חוקי טוהר המידות, מפתחים במרוצת השנים עור של פיל, שיניים של זאב וזנב של שועל. יש להם גם חליל והם מאמינים שהם יכולים להוליך את העדר סביבם לכל מקום שיחפצו. השבוע לא האיר פנים דווקא לשלושה אישים ששייכים למחנה זה
טובה ספרא
סדר היום הכלכלי ישתנה בעקבות נסיבות חיצוניות. מבנה הכוכבים על מפת המדינה מצביע על רה-ארגון כלכלי. התוכניות שהציג יאיר לפיד במסע הבחירות יתנפצו על-רקע המצב הנתון    תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 3.5.13-26.4.13
לאה טרן
התערוכה של דן בירנבוים, "מבט של עורב", מביאה לצופה תצרפי נוף ייחודיים המתקיימים בדמיון האמן בלבד    חנה ארנדט, הפילוסופית והוגת הדעות השנויה במחלוקת, בקולנוע    וגם על הדרמה "דבר על מקום הימצאם" ששודרה בערוץ הראשון
ד"ר מיכאל ויינפאס
אני ממליץ לגשת לרופא המשפחה לפחות פעם בשנה ולהתייעץ עימו לגבי הבדיקות התקופתיות שעליכם לעבור בגילכם    הזמן המועט שתקדישו לנושא עשוי לעשות את ההבדל בין חיים למוות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il