X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
אחת השאלות הראשונות שאני שואל נשים שמגיעות אליי לניתוח חזה, הוא איזה מראה חזה הן אוהבות. מראה חזה עגול, פוש אפ או מראה בשל יותר ומעודן שמשמעותו חלק עליון יותר אלכסוני ולא כדורי
▪  ▪  ▪
המחשוף הוא חלון הראווה לאישיות האישה [צילום: פלאש 90]

מאז ומתמיד מחשוף היה נחשב לסמל נשי מובהק. יש הטוענים, כי המילה מחשוף מעלה אסוציאציות פרובוקטיביות, אולם הדבר לא בהכרח נכון. מחשוף יכול להיות מעודן, נשי, אלגנטי ומחמיא, באם הוא נבחר בקפידה ובהתאמה למבנה הגוף והחזה.
התאמתו להופעה הכללית בדגש על מבנה פלג גוף עליון, מאפשר להבליט יתרונות ולטשטש את החסרונות. המחשוף הוא חלון הראווה לאישיותה של האישה. מהם סוגי המחשוף הפופולריים בניתוחים פלסטיים וכיצד נבחר את סוג המחשוף בהתאם למבנה החזה החדש?
אחת השאלות הראשונות שאני שואל נשים שמגיעות אליי לניתוח חזה, הוא איזה מראה חזה הן אוהבות. מראה חזה עגול, פוש אפ או מראה בשל יותר ומעודן שמשמעותו חלק עליון יותר אלכסוני ולא כדורי. מראה זה הוא שיבלוט במחשוף ובכך ישקף את אופייה. נשים אשר בוחרות במראה חזה מעודן, בוגר ונשי התואם למבנה גופן, הן נשים שסגנון המחשוף בו יבחרו יהיה בהתאם, וההיפך.

איזה מחשוף יתאים לשתלי הסיליקון שלך?

בחירת השתלים בניתוח לעיצוב החזה היא בעלת השפעה רבה על תוצאת הניתוח והמראה שיתקבל. כיום, קיימים מגוון רחב של שתלים המאפשרים למנתח הפלסטי להתאים בצורה אופטימלית את סוג השתל למבנה הגוף של האישה ובכך לקבל רווח מדויק וסימטרי בין השדיים אשר ישפיע על מראה המחשוף ומה שיבלוט ממנו.
בחירת השתלים אינה נקבעת על-פי גודלם כפי שנהוג לחשוב, אלא על-פי מימדים של אורך, רוחב וגובה. בחירה נכונה על-פי פרמטרים אלו, מאפשרת להימנע מתוצאות שנשים רבות סובלות מהן לאחר ניתוח, כגון: מרחק בין השדיים ומחשוף ריק ושטוח הנובע ממיקום השתלים נמוך מידי וכדומה.

מחשוף ישר למי מתאים?

נשים שעברו הגדלת חזה עם שתלים עגולים או נשים בעלות חזה טבעי עם חזיית פוש אפ. מחשוף ישר מתאים למראה פוש אפ אשר יתקבל עם שתלים עגולים בפרופיל גבוה. זהו למעשה מחשוף הממשיך את סגנון המחשופים מהמאה ה-18 וה-19, תקופות בהם היו הולכים עם מחוכים צמודים והדוקים הדוחפים את החזה מעלה ונותנים מראה דומה.
בחזה טבעי, מחשוף זה יראה פחות טוב, משום שהחלק העליון יהיה אחיד וישר, את הבולטות והמראה הבשל, המלא והצעיר ניתן לקבל רק באמצעות שתלי סיליקון.

מחשוף V למי מתאים?

לבעלות חזה גדול במראה טבעי או שתלים אנטומיים. מחשוף בצורת וי מתאים יותר לנשים בעלות חזה במראה טבעי או לנשים שעברו הגדלת חזה עם שתלים אנטומיים המעניקים מראה אגסי בשל ומעודן. במחשוף זה שהוא עמוק יותר לעומת מחשוף ישר, מתגלה צורתו היפה של השד שהוא עגול דמוי כדור בחלקו התחתון ואלכסוני או ישר בחלק של הפטמה ומעלה.
חשוב כי גם המרחק בין השדיים יהיה קטן. מחשוף ה-V מדגיש את המעבר העדין בין בית החזה לבין השד. לעומת זאת, נשים עם מראה פוש אפ או עם הגדלת חזה עם שתלים עגולים בפרופיל גבוה, יראו פחות טוב עם מחשוף וי עמוק, מכיוון שהוא ידגיש את המעבר החד בין בית החזה לשד בחלקו העליון והמראה ברוב המקרים יראה מגושם.
מחשוף וי מחמיא רק לנשים שיש להן מה להראות, אחרת, המחשוף יבליט משטחים אינסופיים של מראה ישר, בהם לא ברור היכן מתחיל השד.
דבר נוסף שיש לקחת בחשבון באשר למחשוף וי, הוא מבנה בית החזה והצלעות. בולטות יתרה של צלע בית החזה תיצור פס שעלול להפריע למראה הכללי והמחמיא גם במקרים בהם מבנה השדיים יפה ונראה טבעי. במקרים אלו, מומלץ להשתמש בחזיית פוש אפ שתרים מעט את החזה, כך שיתמזג עם הצלעות ובכך יתקבל מראה יותר אסתטי.
באופן כללי, ניתן לומר כי מחשוף V בעל צורה משולשת ועומקים שונים, יוצר אשליה של צוואר ארוך ומאזן בעיקר פנים בעלות סנטר ארוך או בולט. מחשוף זה מחמיא מאוד להבלטת החזה מאחר שהוא מצר את השדיים וכך גם את גזרת הגוף.

מחשוף קולר למי מתאים?

לנשים בעלות חזה קטן ו/או רווח מחמיא בין השדיים. מחשוף קולר יכול להיות יפה ומחמיא לנשים שאין להם רווח גדול בין השדיים, כלומר שהשדיים לא רחוקים זה מזה, כך שגבולות השד מצליחים להרמז דרך הקולר וליצור מראה נשי החושף את קימורי השד קלות. כאשר יש מרחק גדול בין השדיים או שהחזה קטן מדי, כל מה שנראה מבעד למחשוף זה את עור בית החזה ומשטח ישר הממשיך עד לבטן ללא קימורי גוף מהצד.
לסיכום, שתלי סיליקון מעניקים לחזה צורה מושלמת ומעוצבת, אולם גם במקרים אלו חשוב כי סגנון המחשוף יבחר בקפידה. רצוי לדוגמה להימנע ממחשוף סטרפלס שלרוב אינו מחמיא לשד, גם לאחר ניתוח. הצורך להחזיק את החזה במקומו, מחייב הפעלת לחץ המעוות את צורת השד ובמרבית המקרים גורם לאישה לאי-נוחות ולהתעסקות מיותרת במראה שלה. לכן, נחזור למחשוף הישר של גומז ונזכיר לכל הבנות באשר הן, לא משנה כמה שהשמלה תהיה יפה, עדיף שתבחרו אותה עם כתפיות.

הכותב הוא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, מנהל מרפאה ברחוב האומנים 7, תל אביב. טלפון: 03-5626464
תאריך:  30/04/2013   |   עודכן:  30/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צילה שיר-אל
טלה - זמן נכון למיצוי היכולת המקצועית    שור - נמצאים יל פרשת דרכים    תאומים - נמצאים בתקופה מתסכלת    סרטן - נמצאים בתקופה מצוינת מבחינה חברתית
ד"ר רענן טל
40% מהגברים הסובלים מבעיית פוריות, סובלים מורידים מורחבים של האשכים, בעיה הניתנת לאיתור בבדיקה גופנית ולפתרון באמצעות ניתוח    גוש נוקשה באשך לעיתים יהיה סממן לגידול סרטני
ד"ר שרון רוזנבלט
הסבוריאה אינה מסוכנת או מדבקת, אולם מאוד לא אסתטית ופוגעת באיכות החיים של הסובלים ממנה    רופאי עור ממליצים על טיפולים כגון: שמפו, חומרי ניקוי או קרמים / משחות המכילות רכיבים אנטי פטרייתיים ורכיבים אנטי דלקתיים
איתמר לוין
השופטת מיכל עמית-אניסמן מקפידה על הזמנים, מתכוננת בצורה יסודית לכל תיק, יודעת להתמקד בשאלות החשובות ומאפשרת לצדדים לקבל את יומם בבית המשפט. כן ירבו
עליס בליטנטל
"טירונות בלוז" (במקור: בילוקסי בלוז) בתיאטרון באר שבע היא קומדיה מענגת מאין כמוה, בה ניל סיימון פורש את חוויותיו כטירון במלחה"ע ה-2 בצבא ארה"ב. עסיסיות כמו של סיימון היהודי במחזותיו, והצלחתו לגעת בנפשו של כל צופה - הן משהו שכנראה זורם במיוחד בדמם של הכותבים והיוצרים היהודים. כמו הבדיחות ביידיש - ששום תרגום שלהן לא יצלח להצחיק כמו המקור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il