X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
כדאי לרכוש שמפו ומרכך חדשים התואמים את סוג שערנו ובעלי ניחוח מרענן ואוורירי שיתאים למזג האוויר החם והיבש הקפדה על גזירת קצוות מפוצלים אחד לחודשיים חשובה בכלל לשמירה על השיער ובפרט בחודשי הקיץ
▪  ▪  ▪
לדאוג לשיער [צילום: פלאש 90]

עונת הקיץ בפתח ועם בואה אנו חשים בצבעוניות, בהתחדשות המבשמת כל פינה וגם במזג-האוויר המתחמם המכין אותנו לעונה הבוערת - לעונת הקיץ.
עונת הקיץ היא העונה האהובה עליי, משום שהיא מעניקה לי תחושה של זכרון ילדות שבתוכו ריח הים, החול, שמש יוקדת, קרטיבים בשלל טעמים וצבעים, אבטיח קר, וכל מה שביניהם.
אך יחד עם התחושה הקלילה המתלווה לקיץ, בואו דורש מאיתנו התארגנות מחודשת, ארון הבגדים משתנה ובמקום מעילים וגופיות חמות, מתאכלסות בתוכו גופיות דקיקות ובגדים שיתאימו לנו לעונה החמה.
האקלים החם שבארצנו, דורש מאיתנו גם התארגנות וחשיבה על גופנו, על שתייה מרובה, על קרם הגנה לעור וגם על מראה השיער שלנו המושפע רבות מחום השמש.

אז איך לשמור על השיער בקיץ הישראלי?

  • טיפ ראשון - אל תתכחשו לקיץ
נכון שבסתיו ובחורף התבלבלנו בתוך עצמנו, ולבשנו בבית, וגם שירדנו לזרוק את הזבל - טרנינג נוח מלווה בתסרוקת שיער מאולתרת - הרי שלא עוד! מזג-האוויר הקייצי והשמש המחייכת, מוציא אותנו מהשיריון שלנו ולכן כדאי לשים את הטרנינג בצד ולרכוש לעצמנו שמפו ומרכך חדשים התואמים את סוג שערנו ובעלי ניחוח מרענן ואוורירי שיתאים למזג-האוויר החם והיבש. שימוש בשמפו שמתאים במרכיביו לעונה, יעניק שיער מטופח ובוהק לאחר כל חפיפה.
  • טיפ שני - פורים עבר - אך את המסכה השאירו בחוץ
בעונת החורף, שיערנו הסתפק בטיפול רך ועדין, כל חפיפה דאגה לניקיון ושמרה על הקרקפת. בטוח אני כי פעמים רבות חפפתן בעונת החורף ללא מרכך וזה בסדר גמור. אך המעבר לעונת הקיץ, מלווה בימים חמים ובלחות וכדי שהשיער שלנו יראה במיטבו, הוא זקוק לתוספת שתעשירו ותעניק לו מרכיבי לחות נוספים. אני ממליץ שתרכשו מסיכה לשיער, התואמת, כמובן, את סוג שערכן ותעניק לו ברק ואף תמנע יובש ותחושת חספוס.
  • טיפ שלישי - time to say goodbye - נפרדים מהקצוות
הקפדה על גזירת קצוות מפוצלים אחד לחודשיים חשובה בכלל לשמירה על השיער ובפרט בחודשי הקיץ. גזירת קצוות השיער, תוביל לצמיחת שיער בריא ועשיר יותר ומתוך כך לתחושת רעננות, התחדשות ומראה אסתטי.
  • טיפ רביעי - היי טבעית
מוצרי טיפוח לשיער המכילים רכיבים טבעיים, יעניקו לשיערכן תחושת טבעיות ורכות. הקפדה על שתיית מים חשובה אף היא בחודשי הקיץ, והיא תעניק לחות לעורנו ולעור הקרקפת - והתוצאה נפלאה. כאשר העור רווי, מראה השיער יהיה בוהק ושורשי השיער יהיו רכים וטבעיים. חשוב לדעת, כי שתיית אלכוהול מובילה לתוצאה הפוכה, כמו גם מוצרי טיפוח לשיער המכילים אלכוהול - אלו גורמים לייבושו של השיער.
  • טיפ חמישי - ללא שינויים דרסטיים
בחודשי הקיץ מומלץ להימנע משימוש בפן, מחליקי שיער, בייביליס וכיוצא בזה. שימוש במכשירים אלו, גורמים לשיער מפוצל ולהתייבשות דרסטית של השיער. לבעלות שיער ארוך, מומלץ לאסוף את השיער בצמה רכה או קוקו גבוה, לשמירה על הלחות הטבעית של השיער.
  • טיפ שישי - לא בשיער רטוב
השתדלי להימנע מלצאת מהבית בחודשי הקיץ כאשר השיער עדיין רטוב. שילוב של מים ושמש ביום חמסין, עלולים ליצור תוצאה של צריבה ויגרמו לחספוס ויובש בשיער ועל כן מומלץ לייבש את השיער במגבת לפני יציאה.
  • טיפ שביעי - תתחדשי
בחרי לעצמך תספורת חדשה, כזו שתעניק לך שילוב של אופייך וצוו האופנה העכשווי. חשוב לזכור, כי המטרה אינה להיות "כמו כולן" ובטרנד השולט בחברה הישראלית, אלא לזכור שתספורת בעלת סגנון חדש שתאהבי ושתמצא חן בעינייך, תחדש ותרענן את שיערך. חשוב לזכור, שיער בריא בחודשי הקיץ, הוא לא דבר של מה בכך. כאשר אנו בוחרים עיצוב שיער או תספורת לא נכונים, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו יוצרים תקלות רבות שימנעו מאיתנו את ההנאה מהשיער הבריא שאליו התרגלנו.

תאריך:  16/05/2013   |   עודכן:  16/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טיפים לטיפוח השיער לקראת הקיץ
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אחלה, אבל מה עם הקשקשים?
אורנה אדר  |  21/05/13 20:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
י. אלקלעי, י. פרידמן
מלנומה הוא סרטן אלים מאוד עם מהירות גבוהה ביותר של הכפלת תאים    הוא מתחיל בדרך-כלל בשומה תמימה למראה, שעם הזמן הוא מעמיק את חדירתו ושולח גרורות לשאר הגוף
יואב יצחק
שר הפנים גדעון סער עומד להודיע על-כך פומבית    ההחלטה - בעקבות כתב האישום שהוגש נגד צבי בר בגין עבירות שוחד והנחיית בית המשפט העליון
יואב יצחק
באיחור של חודש וחצי פרסמה קווינקו שבשליטת יגאל זילכה דוחות שחורים: הפסדי ענק בסך 417 מיליון ש"ח; הון שנחתך בשני שליש ל-127 מיליון ש"ח; תזרים מזומנים שלילי; וחוסר וודאות באשר להמשך קיומה של החברה כ"עסק חי"
אסף גבור
רגע לפני שהנשיא אסד מנתק את סוריה מהרשת, יצא כתבנו למסע אלקטרוני בו פגש סורים שלכודים ברשת סבוכה של אלימות וכעסים. אשמים: המשטר, מתנגדי המשטר, חיזבאללה, לבנון, סוריה, השיעים, העלאווים ואיך אפשר בלעדינו, ישראל. מה שבטוח, ההפגזה האחרונה היא שיתוף פעולה בין היהודים ליריב - המשטר או המורדים, תלוי את מי שואלים
סופיה רון-מוריה
בשס לא באמת רוצים קדנציה נוספת לרב עמאר. בבית היהודי מטפלים בחוק הרב אריאל רק כי לא נעים להם מהרב דרוקמן. שתי המפלגות מקוות שעסקת עמאר-אריאל תיכשל, אבל מחכות שזה יקרה באשמת הצד השני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il