המופע המרנין הזה, שסוחף את הקהל בנוסטלגיה לאחד מטובי כותבי השירים והמתרגם של מחזות הזמר הגדולים שלנו, המופע הזה חושף בפנינו פן נוסף של גל הכשרונות החדש שיצוץ בשוק האמנות בחודשים הקרובים. בני מחזור נ"א של בית צבי עושים לנו הפתעה גמורה. מסתבר, שלא רק שבתוכם מצויים כוחות דרמטיים מוכשרים להפליא, כפי שראינו במהלך השנה בכמה שיאים תיאטרוניים של ממש, ולא רק שהם יודעים להתנועע כראוי ולסבר את העין מבחינה חיצונית בחזותם, אלא שהקולות ששמענו בקונצרט אמש היו פשוט נהדרים.
כן, למופע כה מלוטש, המבוסס על חומרים שהם מאבני היסוד של תרבות השירה הישראלית, בתפאורה מעוצבת על-ידי במבי פרידמן הכה מוכשר, בצירוף של צילום רקע וחילופי תאורה יפהפיים, עיצוב תלבושות מרהיבות של דפנה פרץ- חלקם אותנטיות לזמנן, וחלקן קברטיות צבעוניות, ותזמורת מעולה על הבמה - למופע כזה אפשר בהחלט לקרוא קונצרט.
כל קטע שירה, של כל שחקן ושחקן, עשו אותו לפרפורמר ראוי. לדוגמא: לורין מוסרי, שהתגלתה במהלך השנה כקומיקאית מוכשרת ורבגונית, כאן, בקטע סולו כחלק משיר, הפליאה בקולה הנהדר. על ישראל גולדרט, שעוד כשהיה בשנה ב', נקרא לשמש בתפקיד תנארדייה, בעל הפונדק, ב"עלובי החיים -. כבר אז למדנו על יכולת השירה שלו. אבל הפעם, בכל המופע ובמיוחד בקטע הפתיחה - הוא מבריק ביכולת אקרובטית, בחן הרב שלו וביכולת המשחק כמו בקטע מ"קברט", בקטעי המעבר ובדואט "בני ילד רע”. כך גם התגלה אביתר אברהם, שחקן דרמטי, כזמר מחונן ובעל יכולת ריקוד מקסימה. מאיפה הם מוציאים את כל הכשרונות הללו מתוכם?
עומר קרן בקולו - היה הבולט מבין הזמרים. ישר לאופרה!!! גלעד סמק שבלט כבר בהצגות קודמות - הפליא הפעם עוד יותר, בתוספת קולו. כך גם אורי שילה שצרב את הלב ב"כובע מלא גשם" וב"ילדים חורגים לאלוהים" - הקסים בשירתו, בתנועה ובהופעתו כולה. בין הבנות - כולן שרו להפליא: נואית קדם, שירה ויסבלט, מאור גרינר, נקטר גפן ומורן לארי. כולן עם קול והקפדה על היצמדות למקור - כך שהשיר "בני ילד רע", נשמע הרבה יותר טוב מביצועה של רותי נבון, הזמרת המקורית של השיר,ששודר לאחרונה בראיון עמה בטלוויזיה.
הקולות, הזכרונות של ילדותו של
אהוד מנור בבנימינה, הקצב הסוחף של הקטעים מהמחזמר "שיער" - שעוררו תיאבון לחזות בו שוב בביצוע שחקני בית צבי - כל אלה עושים את הערב הזה לקונצרט של ממש. תענוג של חוויה.