X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
הנה הפעלה שוקולדית לחופש הגדול - הפעלה שתעביר עוד יום שמח ובלתי נשכח בחופש הגדול הארוך עשה זאת בעצמך
▪  ▪  ▪
ילדים מכינים שוקולד [צילום: פלאש 90]

החופש הגדול הגיע ואנחנו ההורים שוברים את הראש בחיפוש אחר תעסוקה לילדים. אחת האפשרויות הפופולריות ביותר בחודשי הקיץ, היא סדנת שוקולד לילדים.
הסדנאות מתקיימות בדרך-כלל במרכזי מבקרים של מפעלי שוקולד, או כסדנה פרטית בבית הלקוח, אולם בהחלט ניתן לקיים סדנת שוקולד בבית במו ידיכם, ולחסוך בעלויות. איך עושים זאת? הכל במאמר הבא.

חומרים לסדנת שוקולד

המצרך החשוב ביותר בסדנת שוקולד, הוא כמובן שוקולד. הצטיידו בשוקולד איכותי בטעם האהוב על הילדים - לבן, חלב או מריר. ניתן לרכוש שוקולד איכותי בחנויות המתמחות - מומלץ להשתמש בשוקולד מסוג קליבו, פרויבל או ולרונה, אשר מחירם נע לרוב בין 50-40 שקלים לקילו, אך בהחלט ניתן להשתמש גם בשוקולד הפשוט הנמכר בסופר הקרוב.
בנוסף לשוקולד, מומלץ להצטייד בסוגים שונים של קישוטים, כגון: סוכריות צבעוניות בגדלים ובצורות שונות, לבבות שוקולד, סוכריות גומי, פקאנים מסוכרים, אגוזי לוז מסוכרים או כל דבר אחר שהילדים אוהבים.
הצטיידו בסיר ובקערה, בה תמיסו את השוקולד, בלקקן לערבוב השוקולד הנמס ובמגוון תבניות פלסטיק או סיליקון לתוכן תוכלו ליצוק את השוקולד, לקבלת צורות מעוצבות.

הכנת השוקולד לעבודה

על-מנת לעבוד עם השוקולד בצורה מוצלחת, יש להמיס אותו מעל סיר עם אדים ולא ישירות על האש, משום שהשוקולד רגיש ביותר לטמפרטורה גבוהה ועלול להישרף במהירות. המיסו את השוקולד תוך כדי ערבוב, וכאשר הוא מומס לחלוטין, הניחו את הקערה על השיש, הוסיפו לה כמות של כ-20% שוקולד לא מומס והמשיכו לערבב. לאחר שהכל נמס, המשיכו לערבב עוד כשלוש-ארבע דקות, והרי לכם שוקולד מוכן לעבודה.

מה עושים עם השוקולד?

ישנן אינספור הפעלות ויצירות שוקולדיות שתוכלו להכין עם הילדים. התחילו ביציקת שוקולד לתוך תבניות פלסטיק או סיליקון שהכנתם מבעוד מועד. תוכלו להשתמש בתבניות הסיליקון הפשוטות המשמשות להכנת קרח. צקו את השוקולד לתוך התבנית, קשטו בסוכריות צבעוניות, הכניסו לכ-20 דקות בפריזר, והרי לכם שוקולדים בצורות.
אפשרות נוספת היא ציור בשוקולד. היעזרו בנייר אפייה, ציירו על צד אחד של הנייר, הפכו אותו ועברו על הציור באמצעות שק זילוף ובו שוקולד. עברו על הקווים בשוקולד בצבע אחד, ולאחר-מכן 'הציפו' את הציור בשוקולד בצבע אחר, כך יתקבל ציור שוקולדי מעוצב ומדויק. ניתן לצייר גיבורי על שהילדים אוהבים, כמו דורה או ספיידרמן, ציורים של בעלי-חיים, ספירלות או פשוט לכתוב ברכה משוקולד.
זוכרים את כפתורי השוקולד המצופים בסוכריות שאהבנו 'לטעום' בסופר? ובכן, תוכלו להכין כאלה עם הילדים בקלות רבה. כל מה שעליכם לעשות הוא לזלף כפתורים על נייר אפייה, לקשט בסוכריות צבעוניות, להכניס למקרר או לפריזר לעשרים דקות, וליהנות מהסוכריות האהובות. ניתן להצמיד לכל כפתור מקל של סוכרייה, וכך ליצור סוכריות שוקולד על מקל.

השוקלטיירית אלה חרפ'ק תענה על שאלות ותגובות הקוראים
הכותבת היא בוגרת בית-הספר הגבוה למקצועות קולינריה בלונדון "לה קורדון בלו", בעלת ניסיון של מעל 15 שנה בייצור שוקולד והעברת סדנאות שוקולד מקצועיות בישראל ובעולם
תאריך:  08/07/2013   |   עודכן:  08/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יערה נבון
דווקא באירוע משמח כמו ברית מילה, חשוב לאם להיראות נפלא    אז איך בעצם מצליחים לעשות את זה לגוף שעדיין מתאושש מהטראומה הפיזית של תהליך הלידה? להלן המלצות ללבוש נכון לאירוע
ראובן לייב
המהמר הישראלי המצוי עדיין לא גילה את אתרי ההימורים המפתים של דרום היער השחור הדרומי. אחרי ככלות הכל הם שופעים פיתויי-מזל לאין-ספור ויחסית לאתרי-הימורים אחרים מעניקים זכיות ביד נדיבה למדי
פרופ' גיורא פילר
רצוי לבצע פעילות גופנית ולסיים אותה עד ארבע שעות לפני כיבוי אורות    הימנעות משנת צהריים או שינה במשך היום    הימנעו מארוחות כבדות בשעות שלפני השינה
עליס בליטנטל
Saaychi Gallery בלונדון הוא המוזיאון בהא הידיעה לבקר בו כדי לדעת מה מתרחש כרגע באמנות הבריטית. הגלריה, היא בעצם מוזיאון פרטי שהוקם ע"י ענק הפרסום סאאצ'י, שמזה 25 שנה תומך באמנות האנגלית. התערוכות שהוצגו בה קבעו אמירה חזקה ביותר לאמנות הבריטית בת זמננו. בתערוכה המוצגת בה עד ה-29.9.13 תוכלו לחזות בזאת במו עיניכם
עליס בליטנטל
עובדת הניכור בין בני האדם, החשש מהמוות, והאבסורד שבחיים, מצויים בבסיסם של מחזותיו של אז'ן יונסקו (1995-1909), כמו גם במחזותיהם של קבוצת מחזאי "תיאטרון האבסורד", שנולד באמצע המאה ה-20 והפך מכבר לקלאסיקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il