X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בקיץ, מומלץ לחפוף את השיער מדי יום בשמפו שמתאים לשימוש יומיומי מומלץ לתת לשיער להתייבש באופן טבעי יש לשטוף את השיער לפני הכניסה לים או לבריכה ולמרוח עליו קרם הגנה
▪  ▪  ▪
שומרים על השיער [צילום: פלאש 90]

הקיץ, החום, הלחות, הים, הבריכה והמעברים מהמזגן אל הרחוב הלוהט, לא מיטיבים עם השיער. טיפול נכון ותשומת לב לכמה כללים, ימזערו את הנזק העונתי ויסייעו למראה מטופח ובריא של השיער.
דרכים לשמירה על השיער בקיץ הישראלי
חפיפת שיער:
בקיץ, מומלץ לחפוף את השיער מדי יום בשמפו שמתאים לשימוש יומיומי, שכן על הקרקפת מצטברים זיעה, שומן ולכלוך. החפיפה מסייעת להיפטר גם משיער שנשר ומעודדת התחדשות. מומלץ להתחיל את החפיפה במים חמימים או חמים (כדי לפתוח את נקבוביות עור הקרקפת) ולסיים במים קרירים או קרים (כדי לסגור אותן). חשוב לפזר את השמפו על השיער והקרקפת גם יחד.
בזמן חפיפת השיער, כדאי לבצע עיסוי עדין לעור הקרקפת באמצעות כריות האצבעות (ולא בציפורניים). העיסוי ממריץ את זרימת הדם לעור הקרקפת ומסייע בהסרה של התאים המתים. אם השיער בינוני-ארוך, רצוי לחפוף פעמיים (פעם ראשונה לשטיפה שטחית ובפעם השנייה יש להשאיר את השמפו על השיער, תוך כדי עיסוי הקרקפת). יש להקפיד להסיר היטב את שאריות השמפו מהשיער ומהקרקפת כדי למנוע גירויים ושיער דהוי, חסר ברק ועייף.
במהלך הקיץ מומלץ להזין את השיער במסיכת הזנה איכותית על בסיס לחות (לא שמן), שמותאמת לסוג השיער, פעם או פעמיים בשבוע (במקום להשתמש בקונדישנר), משום שבמסיכה יש יותר חומרי ריכוך והזנה. המסיכה מגנה על השיער מפני נזקי השמש, הסביבה, המים ומזג-האוויר, מסייעת בריכוכו ובמניעת פיצול של קצות השערה ומשקמת שיער יבש או פגום. את המסיכה יש למרוח על שיער לח שעודפי המים נספגו ממנו במגבת, להמתין דקה עד חמש דקות ולשטוף במים פושרים.
ייבוש השיער
מומלץ לתת לשיער להתייבש באופן טבעי. שיער רטוב פגיע ואם הוא עבר טיפולים כימיים כמו: צביעה, סלסול, הבהרה, גוונים וכדומה, הוא יהיה פגיע שבעתיים. יש לספוג את השיער הרטוב במגבת - בלי לשפשף בחוזקה, לסחוט או למתוח. סחיטת שיער שוברת ומעקמת את מבנה השערה. מומלץ גם להפחית למינימום את השימוש במייבש שיער (פן) ואם בכל זאת משתמשים בו - יש להפעילו על חום נמוך.
בבריכה או בים
יש לשטוף את השיער לפני הכניסה לים או לבריכה ולמרוח עליו קרם הגנה (אותו קרם שמורחים על הגוף), קרם לחות או קרם שומני לשיער. זאת, כדי להפחית את חדירת הכלור והמלח לשיער. מייד לאחר שיוצאים מהמים, רצוי לשטוף את השיער ומייד כשמגיעים הביתה - לחפוף.
כובע
חשיפה לשמש - ובוודאי בים, בבריכה או בטיול - מזיקה לשיער וחשוב להקפיד לחבוש כובע כדי להגן עליו. כובע יכול להיות פריט אופנה לכל דבר וכך תופסים שתי ציפורים במכה אחת - גם שמירה על השיער וגם לוק אופנתי.
לחות
לטיפוח ולעיצוב השיער, מומלץ להשתמש באופן קבוע בתחליב לחות לשיער - אותו מורחים על שיער יבש או לח. השימוש בחלב מהווה פתרון מהיר לסירוק ועיצוב השיער אשר גם מזין את השערה ומגן עליה מפני יובש, תוך שהוא מעניק לשיער מראה מבריק ורענן לאורך היום.
קצוות מפוצלים
מומלץ לספר את קצוות השיער - ובוודאי אם הם מפוצלים - כדי לשפר את חיוניות השיער ולהעניק לו מראה בריא. מומלץ גם להימנע מאיסוף שיער באופן הדוק כדי למנוע היחלשות ושבירה של השיער. אם רוצים לאסוף את השיער, עדיף עם סיכה ולא עם גומיה לוחצת. כמו-כן, מומלץ למרוח על השיער סרום איכותי או שמן ארגן המזין את השערה.

הכותב הוא מנכ"ל רשת CENT HAIR למוצרי שיער מקצועיים
תאריך:  22/07/2013   |   עודכן:  22/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התמודדות עם השפעות הקיץ על השיער
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תוסף של צורן
שמשון הגיבור  |  24/07/13 09:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איילת נדיב
אנו חייבים לאכול הרבה ירקות ופירות, כי הם תורמים למניעת מחלות בזכות הפוליפנולים שבהם    חייבים לאכול מגוון של פירות וירקות על כל חלקיו של הפרי או הירק, כי לכל חלק יש ערך משלו וכל המרבה הרי זה משובח
יואב יצחק
מפכ"ל המשטרה ניצב יוחנן דנינו מחפה על תנ"צ אפרים ברכה    במקום לפעול לחקירת מח"ש נגדו ולהעמדתו לדין, הוא פועל לקידומו לראש היחידה הארצית לחקירות הונאה תוך הסתרת מידע מהציבור
לאה טרן
בלט בוריס אייפמן חוזר לישראל בפעם ה-13 בשתי הפקות - "אנה קרנינה" וה"רודן"    על הסרט השלישי של הבמאי ריצ'ארד לינקלייטר "לפני חצות"
עליס בליטנטל
שלוש השעות שביליתי במיכלול תערוכות כל המחלקות של "בצלאל" על הר הצופים, היו רק קורטוב ממה שאפשר לראות. התערוכות כה מפתיעות במקוריותן ובכוחות היצירתיים שיש לנו, בתחושה נפלאה הממלאה את הלב בגאווה
יוסף כהן אלרן
מפתיע מאוד היה למצוא בספרו החדש של אביחי קמחי, "מנווט לבד בחושך" את השיר "מג'נון לילא", בערבית המטורף של לַיְלָא, מושא אהבתו של קַאיְס, הגבר המאוהב ללא תקנה מהתקופה האיסלאמית העתיקה, ולתהות איך הדמות הזאת מצאה דרכה לספר השירים הזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il