X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מענג ומהנה [צילום: יוסי צבקר]
מלון בינתיים: מחזה ייחודי על חלום ומציאות
העלילה עוסקת בעולם חיצוני שבין הארצי לבין עולם האמת, עולם שבו מרוכזים האנשים שנמצאים בין חיים לבין מוות בבתי חולים, שם נאבקים הרופאים להציל את חייהם. זהו מעין בית מלון המנוהל בידי דר' אס , היודעת אודות לקוחותיה פרטים שאסור לה לגלות להם
[צילום: יוסי צבקר]

"מלון בינתיים" המועלה בבית צבי ברמת גן הוא מחזה ייחודי, מענג ומהנה, העוסק בחלל שבין החיים לבין המוות. המחזאי והסופר הצרפתי דר' אריק עמנואל שמיט,53, כתב את המחזה בשנת 1999 והוא מועלה לראשונה בישראל. ספריו של שמיט תורגמו ל-35 שפות וגם לעברית והמחזה ששמו במקור הוא מלון בין שני העולמות, זכה להצלחה בפריז. לפני 9 שנים אמור היה האנסמבל בהרצליה לעלות את המחזה בבימוי של מיטקו בוזקוב, אך היוזמה לא צלחה.
מיטקו בוזקוב ביים את ההפקה העכשווית בבית צבי במקצועיות רבה ובזכות השחקנים המוכשרים , ההצגה היא קולחת, מותחת, מעניינת ומענגת.
העלילה עוסקת בעולם חיצוני שבין הארצי לבין עולם האמת, עולם שבו מרוכזים האנשים שנמצאים בין חיים לבין מוות בבתי חולים, שם נאבקים הרופאים להציל את חייהם. זהו מעין בית מלון המנוהל בידי דר' אס, היודעת אודות לקוחותיה פרטים שאסור לה לגלות להם. לצידה מסייעים המלאכים, הצופים בין קליטת האורחים לבין שחרורם, לחיים או למוות, איך לא - בסרטים מצוירים על מפלצות ודמויות בדיוניות.
האורחים במלון מגיעים הישר ממיטת חוליים, שם הם נמצאים בקומה או מפרפרים בחדר ניתוח, כמות שהם. הם מסוגלים לשמוע את המתחולל ליד מיטת חוליים, אך אינם יכולים כמובן להגיב ואם יזכו לרדת למטה, חזרה לחיים, יישכחו מכל אשר ראו ושמעו. האורחים הם מכל קשת החברה והמקצועות. חלקם חוזרים למקום שוב ושוב והרוב - מגיע למעלית עם החלטה סופית, למעלה, לעולם האמת או למטה, חזרה לחיים.
ובמלון אנו פוגשים את הטיפוסים השונים ויש גם אהבות מרגשות וניסיון להאניש את ההנהלה השמימית. התקווה היא שמפיחה בהם חיים מחדש ומאפשרת להם לחיות את הרגעים שבין שני העולמות.
אורי שילה מגלם את ז'וליאן שנפצע אנושות בתאונת דרכים ומשחקו הוא קסום ומעולה. אורי הוא שחקן מקצועי מצוין.
עידן סמדג'ה משחק את המהראג'ה ההודי ויש לו כישרון משחקי מופלא. עידן הוא רב-שחקן משובח.
דנה ידלין מגלמת את מנהלת המלון, דר' אס. היא כמו המחבר , יודעת את צפונות אורחיה אך אינה יכולה לגלות להם את שיתרחש או לשנות את הגורל. משחקה הוא משובח ומצוין.
דור מנואל הוא מנכ"ל חברה המגיע עם בגדיו המהודרים ותיק העסקים שלו. דור משחק טוב מאוד ויש לו כישרון משחק מעולה.
דניאל ברקאי מגלמת את לורה, בחורה נכה שזקוקה להשתלת לב שמעולם לא חוותה אהבה. במלון הזה היא צופה במימוש חלומה. משחקה הוא מרגש , מעולה ומוצלח מאוד.
אביה חדידה היא מארי, עוזרת בית הממשיכה במלאכתה גם במלון. משחקה הוא מקצועי, אמין, מרגש ונהדר.אביה היא שחקנית מצוינת.
אלירן מועלם ונטלי ליסר מגלמים את שרתי המלון, בפנים חתומות ובמבט אצור. עם זאת, הם מקבלים בשמחה טיפ מהלקוחות, שאין להם מושג מה לעשות בו. מחלקים להם כדורי-סוכריות ואפילו צוחקים פעם אחת בשל בדיחה שדופה. משחקם הוא מוצלח ויפה מאוד.
דניאל אפרת אחראי לנוסח העברי המשובח. סאשה ליסיאנסקי עיצבה את התפאורה היפה והפרקטית. דנה ברלינר אחראית לתלבושות היפות וההולמות. אנדריי יודשקין עיצב את התאורה המוצלחת. מיטקו בוזקוב גם אחראי לעריכה המוזיקלית המפעימה והמותחת.

הכותב הוא עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.
תאריך:  24/07/2013   |   עודכן:  24/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מלון בינתיים: מחזה ייחודי על חלום ומציאות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
מותחן רומנטי על-רקע המציאות הישראלית העכשווית
זהר נוי
ספר אודות ילד להורים גרושים המתגורר לסירוגין בשני בתים
שולמית קיסרי
היה כדאי ששרת החינוך הכה מעורבת בענייני הספורט והתרבות בישראל, תערוך ביקור בבית ביאליק בתל אביב    אולי גם היא כמוני וכמו כל מבקר, תרגיש שמשהו בסיסי חסר שם?
חיים שיר
בקיץ, מומלץ לחפוף את השיער מדי יום בשמפו שמתאים לשימוש יומיומי    מומלץ לתת לשיער להתייבש באופן טבעי    יש לשטוף את השיער לפני הכניסה לים או לבריכה ולמרוח עליו קרם הגנה
איילת נדיב
אנו חייבים לאכול הרבה ירקות ופירות, כי הם תורמים למניעת מחלות בזכות הפוליפנולים שבהם    חייבים לאכול מגוון של פירות וירקות על כל חלקיו של הפרי או הירק, כי לכל חלק יש ערך משלו וכל המרבה הרי זה משובח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il