X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
במשרדו של יוסי כהן עובדים רק שישה עורכי דין, כולל הוא עצמו ובתו למרות זאת, בפרסומיו הוא דיווח על 18 בשלט המשרד שבו נתקלים כל-באי הבניין רשומים 15 עורכי דין עו"ד רן רייכמן מסייע ליוסי כהן בתרמית יוסי כהן מטעה גם בעניין רשימת לקוחותיו
▪  ▪  ▪
כהן. מטעה [צילום: ניר קידר]
מצהיר על 18 עורכי דין; במשרדו עובדים רק 8
יואב יצחק
יוסי כהן מציג עצמו כעורך דין בכיר וכמי שעומד במשרד גדול * בפרסומיו ובנייר המכתבים שלו הוא מציג גם עורכי דין שפרשו מהמשרד לפני זמן רב, חלק מהם לפני שנים * בכך הוא מטעה את לקוחותיו לסבור כי הם מקבלים שירות מאחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים
לרשימה המלאה

ביום 22.07.13 חשפנו כאן, כי בנייר המכתבים שבו משתמש עו"ד יוסי כהן, ובפרסומיו ברשת האינטרנט, רשומים 18 עורכי דין, לעומת שמונה (8) בלבד העובדים במשרדו (כולל הוא עצמו ובתו עו"ד מיכל כהן-דריקר) ועוד שני פרילנסרים.
עתה מתברר, כי התרמית של כהן גדולה עוד יותר, שכן: משרדו של יוסי כהן כולל רק שישה עורכי דין. כמו-כן מתברר, כי גם בשילוט למשרד רשומים-מפורסמים 15 עורכי דין (ראו בהמשך צילום השלט), למרות שכאמור משרדו מונה רק שישה עורכי דין.
תרמית כלפי הלקוחות
מדובר בתרמית חמורה הן כלפי לקוחות פוטנציאליים, הן כלפי מערכת בתי המשפט אליה הוא פונה, והן כלפי גורמים ממלכתיים ורשויות שונות - בפניהם הוא מציג גלריית עורכי דין שכלל וכלל אינה עומדת לרשותו.
בפרסום הקודם חשפנו, כי שמונה עורכי דין (מתוך 18) רשומים בנייר המכתבים כאילו הם נמנים עם צוות המשרד, למרות שאינם עובדים במשרד ועל-אף שחלק מהם עזבו לפני שנים: מימון אביטן (עזב לפני שנים); רן רייכמן (עובד עם כהן בתיקים מסוימים אך מנהל משרד עצמאי בבני ברק); פליקס חדד; עומר שטרק; דנה הירשברג; צביה קשת; לוסי מאיר (אינה עובדת במשרד שנים); נועם אברהם.
יוסי כהן הוזהר
בעקבות החשיפה, נאלץ כהן להשיב לשאלות קשות מצד עורכי הדין שבשמם עשה שימוש מסחרי, בלא לבקש את רשותם ובלי לשתפם ברווחים. במקביל, הוא נדרש לתקן את פרסומיו בכלל ואת נייר המכתבים בפרט. חלק מעורכי הדין שבשמם נעשה שימוש פסול ואסור, אף הזהירו את יוסי כהן: הסר מייד את שמנו מנייר המכתבים.
לאחר הפרסום ב-News1 הובא לידיעתנו מידע נוסף, המעיד כי יוסי כהן עושה שימוש נרחב עוד יותר בשמות של עורכי דין שאינם עובדים במשרדו, תוך הונאת לקוחותיו:
  • ארתור גורביץ אינו עובד במשרד כבר זמן רב. למרות זאת הוא רשום כמי שנמנה עם צוות עורכי הדין הפעילים המועסקים המשרד;
  • תומר פרלמן עזב את משרדו של כהן לפני כמה שבועות לאחר מריבה גדולה עמו. פרלמן שימש יד ימינו של כהן גם נגד הח"מ. אוהד מחרז הוא עתה האיש המוציא אל הפועל משימות בעייתיות;
  • עורכי הדין בין תרדיון וישראל אהרוני, שהוצגו כלפי חוץ כפרילנסרים, הם עורכי דין עצמאיים. הם שכרו חדרים בבניינו של כהן. במכתביהם הם משתמשים בלוגו שלהם הכולל את שמם בלבד, ואין להם שום קשר מקצועי/ייצוגי עם משרדו של כהן. על-כן אין לשייכם כעורכי דין הנמנים עם משרדו של כהן.
משמעות הדבר: משרדו של יוסי כהן מונה בפועל רק שישה עורכי דין: יוסי כהן, בתו מיכל כהן-דריקר, אייל רווח, אוהד מחרז, טל עונה, איתן שור, ולא 18 כפי שפרסם והטעה ביודעין. היינו: רק שליש ממה שדיווח. אין מדובר בפרסום מוגזם אלא בפרסום כוזב בחריגותו, וביודעין, באופן שנועד לסייע לו להציג עצמו כמשרד גדול, לעודד הצטרפות לקוחות חדשים ולהוציא מהם שכר טירחה גבוה יחסית.
רן רייכמן: הסייען
עו"ד רן רייכמן, המנהל משרד עצמאי בבני ברק בתחום של דיני משפחה, נותן ידו למצג מטעה. רייכמן מאפשר ליוסי כהן לרשום את שמו ואת שמם של כמה מעורכי הדין העובדים במשרדו-שלו כאילו הם חלק ממשרדו של יוסי כהן (מעבר לשישה). בכך הוא מאפשר לנפח את רשימת עובדי משרדו של יוסי כהן, ובד-בבד עם-כך עושה בעצמו שימוש פסול ואסור למטרותיו האישיות של יוסי כהן. במקביל הוא מסבך, שלא לצורך, את עורכי הדין הצעירים שמתחתיו בעבירה משמעתית, שכן מרגע שנודע להם הדבר - עליהם למנוע שימוש אסור בשמם. רייכמן מבצע עבירה חמורה. גם נושא זה יטופל.
השקרים של כהן הולכים ומתבררים, ואגב כך מתחוור מעמדו האמיתי: משרד קטן, בראשו עומד כזבן גדול, שלפי עדותה של רעייתו, רננה כהן, עסקינן בעורך דין שהודה בפני רננה בקבלת מיליונים בכספים שחורים, חלקם מלקוחות משרדו.
יוסי כהן מטעה גם באשר לרשימת לקוחותיו. כדי להרשים את הבריות ובעיקר לקוחות פוטנציאליים, הוא מפרסם באתרו רשימה ארוכה של פירמות ואישים אותם הוא מציג כלקוחותיו בפועל, למרות שאין הדבר כך לפחות לגבי חלק מהם. בזאת נטפל בנפרד.
  • המשך יבוא
  • בקרוב, על קשרי השוחד בין בני הזוג נתניהו ליוסי כהן.

שלט משרדו של יוסי כהן. בשלט מופיעים שמות 15 עורכי דין, למרות שמשרדו מונה רק שישה עורכי דין (צולם ביום 23.07.13)
תאריך:  26/07/2013   |   עודכן:  27/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משרד קטן, רמאי גדול
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
חומר למחשבה
זלדין  |  27/07/13 09:58
2
ובעיני למרות השמצותיו של יואב
נאוה מטבריה  |  27/07/13 12:42
 
- כל הכבוד נאוה מטבריה
אחד התם  |  27/07/13 16:32
 
- היתכן שהנוכל טיפל במשפטך ???
שאלה לעברינית  |  27/07/13 18:42
 
- איזה הוא גיבור--הכובש את יצרו
שאלה לטבריינית  |  28/07/13 00:19
 
- ולכן הוא יכול להיתנהל כשקרן
כרמיאלי   |  28/07/13 12:40
 
- באיזה קרב הוא איבד את הרגל?
יהודה כהן 17  |  28/07/13 13:47
 
- לכל מי שמאבד רגל מותר לגנוב?
איזה טיעון פתטי  |  28/07/13 13:48
 
- צריך וחייב שתי תנאים .....
נאווה צודקת  |  28/07/13 19:07
3
מהיכן הדוקטוראט שלו בדקת?
חשיפהפונית  |  27/07/13 16:13
4
עו'ד יורם שפטל .נוכל גדול יותר ל"ת
נצר לנירצחי השואה  |  27/07/13 18:36
 
- מי שהגן על דמיאניוק הנאצי
הוא טינופת משפטית  |  27/07/13 18:49
5
why you didn't let him respond
azarzar  |  28/07/13 09:26
6
כולם רמאים במדינה במיוחד הממסד
עודד יערי  |  28/07/13 13:01
7
לשכת עורכי הדין
יוד אלף  |  3/08/13 13:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל יועז
שפר דוחה את הביקורת על התנהלות הפרקליטות בפרשת מנכ"ל פסגות לשעבר    לדבריו, "כל מי ששומע את ההקלטות שבוצעו לורמוס מבין שנעשו דברים חמורים ביותר"
אריה אבנרי
הילוכי האימים של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו    הדורסניות של מנהיגת "העבודה" שלי יחימוביץ'    המעידות של שרת הבריאות יעל גרמן    והחמקנות של ראש עיריית נתניה מרים פיירברג
טובה ספרא
המשא-ומתן עם הפלשתינים לא יביא את הבשורה. התהליך לא יתקדם, מכיוון שעל כל שני צעדים קדימה יהיה צעד וחצי אחורה    תחזית אסטרולוגית שבועית: 2.8.13-26.7.13
דרור אידר
הדיבורים על כך שרוב העם יתמוך בהסדר עם הפלשתינים - מתחמקים מהשאלה מה בדיוק יכלול הסדר שכזה    הרי לא רק "צורכי הביטחון" יעלו לדיון, אלא גם זכותו ההיסטורית של העם היהודי בארצו
ראובן לייב
מותו של הבדרן המיתולוגי יואל שר, שעיצב את הווי מועדוני הלילה של ישראל, הוא גם מותה של תקופה מופלאה שהייתה וחלפה. קינה על אמן דגול שאיננו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il