X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
השבוע האחרון של חודש אוגוסט הוא תור הזהב של התייר הישראלי, שנפשו יוצאת אל מעבר לים. תעריפי השהות צונחים אז בגדול, וגם השלווה והרוגע תופסים את מקומם של ה"הו-הא" מן העונה הבוערת
▪  ▪  ▪
זמן טוב לצאת את הארץ [צילום: פלאש 90]
תשלמו בזול
עבור חדר זוגי ללילה, עם ארוחת-בוקר, במלון בן שלושה כוכבים, תשלמו השבוע במדינות הנזכרות 40 עד 50 אירו לחדר זוגי עם ארוחת-בוקר ו-60 עד 70 דולר בארצו של הדוד סם. תעריפים אלה זולים במחצית מאלה של שיא העונה

אין כמו השבוע הבא, המציין את סופו של ירח אוגוסט, כדי להגיח לחו"ל לחופשה בת שבוע ימים ולהפיק בה הנאה מלאה. בשלהי החודש הזה יוצא התייר הישראלי נשכר ביותר, וזאת אחרי שנדרש לשלם מחירי-שיא לנופש מעבר לים במרוצת העונה הבוערת של הקיץ ומחירים לא פחותים גם בתוקף עונת החגים הממשמשים ובאים. בשבוע הקרוב, שבין לבין, תעמוד לרשותו הוזלה משמעותית, של 40% בממוצע, בכיסוי הוצאות-נסיעתו, והכל, כמובן, בזכות מה שקרוי בעגת התיירות: "השבוע המת" - גם אצלנו וגם בחו"ל.
אז מי שלא נסע עד עכשיו והעדיף להמתין למחירים האטרקטיביים של תום עונת התיירות - יצא, ללא ספק, מורווח. עכשיו, משתם כבר החופש הגדול של הילדים, ובטרם תחל עונת החגים - היציאה לארצות שמעבר לים משתלמת מאוד - לא רק בשל תעריפי הטיסה והשהייה המוזלים, אלא גם בשל השלווה והרוגע הפוקדים אותן עתה. במצב הנוכחי זהו, אפוא, הרגע המתאים ביותר לתייר הישראלי לתור את העולם הגדול.
בעוד התייר הישראלי המצוי נדרש לשלם ב"עונה הבוערת" של הקיץ והחגים תעריפי-שיא - הוא ייהנה בשבוע הבא מהוזלה משמעותית, שיכולה להגיע עד ל-60%, אם פניו מועדות למדינות כמו גרמניה, אוסטריה, שווייץ ואיטליה, וזולים עד 50% בארה"ב.
מעל לכל כדאי לדעת כי תעריפי האכסון בבתי המלון ובפנסיונים לסוגיהם בחו"ל זולים בשבוע הזה לאין ערוך מכל תקופה אחרת של השנה. כך, למשל, עבור חדר זוגי ללילה, עם ארוחת-בוקר, במלון בן שלושה כוכבים, תשלמו השבוע במדינות הנזכרות 40 עד 50 אירו לחדר זוגי עם ארוחת-בוקר ו-60 עד 70 דולר בארצו של הדוד סם. תעריפים אלה זולים במחצית מאלה של שיא העונה. כאן המקום להזכיר כי חצי-פנסיון בבית-מלון באירופה (בארה"ב זה פשוט אינו מקובל), משתלם אולי אפילו יותר: עבור התוספת הזו, שמעבר לארוחת הבוקר, גובים בסך-הכל עוד 10 עד 15 אירו, ובמחיר הזה אפשר רק לחלום על ארוחה דשנה לשתי נפשות, ועוד בנוסח של מזנון חופשי, במסעדה שמחוץ לכותלי המלון.
הכל בזול
עם זאת, מי שנפשו יוצאת לאכול דווקא "מזון מהיר", בארוחת הצהריים או הערב, מחוץ לכותלי המלון - יוכל לשבוע גם תמורת 5 אירו. במחיר זה אפשר לקבל, למשל, חצי עוף בגריל, עם סלט מעורב, לחמניה וחרדל, או המבורגר עם צ'יפס ולחמניה. האיכות והטעם, במיוחד לטף, היא שופרא דשופרא. אז עשו, בעצמכם, את חשבון הכדאיות.
ובאשר לקניות: מכירות סוף העונה באירופה אומנם הסתיימו, אולם ניתן תמיד למצוא חנויות שישמחו להיפטר מעודפי הקיץ שעדיין נותרו בהן. בגדים ונעליים, למשל, אפשר להשיג עכשיו בהנחות שבין 40 ל-60 אחוז - העיקר שתקנו.
א-פרופו נעליים: לא מוכרחים לקנות אותן דווקא בחנויות שברחוב הראשי. ברחובות צדדיים של כל עיירה ממוצעת במרכז ובמערב-אירופה מתקיימים ירידים קבועים, שבהם נמכרים נעליים, כמו גם מוצרי-טקסטיל למיניהם, במחירים הזולים עד למחצית מאלה הנקובים בחנות שברחוב הראשי. איכותם אינה נופלת, בדרך כלל, מזו של החנות היוקרתית. כך, למשל, קנינו ביריד שנערך בעיירה איטלקית קטנה נעלי מוקסין אופנתיות ב-15 אירו, כשמחירן בחנות שברחוב הראשי הגיע ל-30 אירו.
קבקבי-עץ, או שעם, הם בימים אלה בבחינת מציאה של ממש עבור התייר הישראלי המזדמן לאיטליה. כמעט בכל עיירה תוכל להשיג אותם, מתוצרת עצמית, באחת הסנדלריות הרבות המצויות בה. אתה רק בוחר את הסוליה ואת רצועת העור העליונה, והסנדלר מתאים את הרצועה לרוחב הרגל, נועץ בה את אקדח המסמרים שלו, ותוך דקות ספורות מונח הקבקב על רגלך. מחיר קבקב כזה זול ב-40 עד 60 אחוז - תלוי בדגם - ממחירו של קבקב מוכן הנקנה בחנות. אנחנו, למשל, שילמנו 8 אירו עבור קבקב, שמחירו הנקוב בחנות האלגנטית ממול היה 18 אירו.

תאריך:  23/08/2013   |   עודכן:  23/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לאה טרן
"גלוריה" - לא סרט גדול, אך בזכות השחקנית הנפלאה שווה לראותו    עבודות התערוכה "זמן קצוב" בגלריה בנימין מעלות הרהורים ותהייה באשר לזמניות הקיום ולתהליכי ההתכלות    תערוכה נודדת חדשה במוזיאון המומה בניו-יורק
יורם אטינגר
מדינת ישראל מתעלמת מתזזיות המזה"ת ונחושה לסגת בשלבים מרכסי יו"ש המוחשיים ולקבל הסכם ביניים זמני ובלתי-מוחשי במזה"ת הידוע בהסכמיו החתומים על קרח
ורד אורן
כדי להימנע מלרכוש דבש מזויף, על הצרכן לוודא כי על גבי האריזה ישנו סימון של שם האורז, כתובתו ותאריך האריזה מסומן בגלוי (יום, חודש ושנה). אם מחירו של הדבש נמוך באופן משמעותי, יש לבדוק את התווית במשנה תוקף
עליס בליטנטל
גולת הכותרת של כל הצגות השנה החולפת, של מסיימי הסטודיו של יורם לוינשטיין היא הצגת מחזהו של יהושוע סובול "עד ראיה"    לא רק שזה מחזהו הטוב ביותר של סובול, המוצג חזור והצג בכל אירופה, אלא שהבימוי המוצלח של חגית רכבי ניקוליבסקי וליהוקה והטאץ' שהיא מעניקה למחזה – יוצרים חוויה חדשה ורעננה
מוטי אביטן
עליות מחירי הנדל"ן הגדילו את הסיכון בנטילת המשכנתאות לזוגות רבים. כיצד ניתן לפעול על-מנת לחסוך בהוצאה על המשכנתה ו"לישון בשקט"?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il