X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
"פרנצ'סקה בעיר", שבראשון-לציון, היא מסעדה איכותית, מומלצת מאוד, המגישה לסועדיה, כבר שבע שנים, תפריט מגוון ונדיב, במחירים השווים לכל כיס
▪  ▪  ▪
שירות טוב ואווירה חמימה [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

"פרנצ'סקה בעיר", שבאזור התעשיה הישן של ראשון-לציון (רחוב בקר 11) היא אחת מקומץ מסעדות ישראליות שעשויות להתהדר בתפריט איכותי ושווה לכל כיס, בשירות מעולה ובאווירה חמימה. אז מה עוד תבקשי מאיתנו מסעדה ואין עדיין?
כמסעדה איטלקית ותיקה, בת שבע שנים, מקפידה "פרנצ'סקה בעיר" לשמור על רמה נאותה, ובתור שכזו רשאית בהחלט לטפוח לעצמה על השכם. במרוצת כל ימות השבוע היא מציעה לאורחיה מגוון של מנות קלילות, לצד מנות עיקריות-מורכבות, שהמשותף לכולן הוא נדיבות ראויה לציון.
הסבנו אליה בשניים, לעת צהריים, ביום מהביל, ומצאנו מסעדה יפהפייה, בנויה לתפארת, מרווחת מאוד ומעוצבת היטב. אל השולחן הגיעו כספתח, על חשבון הבית, פוקצ'ה ומבחר מטבלים פיקנטיים, עם קנקן של מים קרים.
9 בסולם
מתפריט המנות הראשונות בחרנו בחציל באש פתוחה, עם מחית של שום-סילאן, סלסה וטחינה ירוקה. הייתה זו מנה נדיבה ביותר, משביעה בפני עצמה, ומעל לכל טעימה - בזכות רטביה השמיימיים ומלאי ההשראה הקולינרית של שף עתיר-ניסיון. בת הזוג הלכה על בטטה-אלפורנו - שהורכבה מפרוסות תפוחי-אדמה ובטטה בבשמל, עם שמפיניון - מנה שערבה מאוד לחיכה.
מן המנות העיקריות נפל הפור שלנו על פסטות של ניוקי-בטטה ברוטב-עגבניות, ועל טורטליני כבד-עוף בקרם-בורדולז, פטריות ובצל. שתי המנות, מתוצרת עצמית, היו בבחינת אמנות קולינרית, והתלוותה אליהן גם סודה צוננת בשני בקבוקים.
חרף המנות המשביעות שבאו אל קירבנו - לא ויתרנו על תפריט הקינוחים המפתים: טירמיסו וסורבה על מצע של סלט-פירות מרענן. שניהם היו לעילא ולעילא, ואף הם מתוצרת ביתית. התלווה אליהם אספרסו כפול, שכבר לגמנו טעים ממנו.
שילמנו 158 שקל והוספנו תשר של 15% לשירות מכל הלב. את "פרנצ'סקה בעיר" זיכינו ב-9 מתוך 10 הנקודות של הסולם הקולינרי שלנו, ועוד נשובה אליה בעתיד הקרוב.

תאריך:  29/08/2013   |   עודכן:  29/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרצל ובלפור חקק
סיור של סליחות בנווה צדק, מפגש עם אחוזת בית, עם מייסד השכונה אהרון שלוש, עם ש"י עגנון וסופרים שגרו בשכונה, וכמובן פיוטי הסליחות. קום בן אדם, מה לך נרדם!
חגית כהן
"במקום שבו לא צולים חיות, עוד ישרפו בני אדם", מתריע מבקר ספרות ישראלי נגד הצמחונות
ד"ר נמרוד פרידמן
הריון ולידה כרוכים בשינויים פיזיים רבים החל מעלייה במשקל, מתיחה של העור באזור הבטן והחזה, וכמובן צניחה והתרוקנות של השד    אם כן, מהי השפעת ההנקה על עיצוב החזה, מהם הפתרונות המוצעים בתחום הכירורגיה הפלסטית והאסתטית ומהם השאלות המעסיקות נשים המעוניינות להניק בהיבט האסתטי?
הרצל חקק
ראיון עם ד"ר חיים גרוסמן על אותן 'שנות טובות' עתיקות, על תולדות המנהג, על התמורות שחלו במשלוח שנה טובה לאורך השנים. בסניפי דואר ישראל יש פס ייצור של איגרות ברכה באותו סגנון מתוק של רֶטרו, ונראה שהגל הזה כובש אותנו שוב: תמונות עם נצנצים, זהב, ציפורים, משפחות ליד שולחן השבת. השנה טובה חוזרת!
צילה שיר-אל
בימים אלה בהם חוגג מזל בתולה את יום ההולדת. מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא......לשאר המזלות. אלו מכם שגם נולדו במזלות האדמה והמים: גדי, שור, דגים, סרטן ועקרב - מוזמנים לקרוא את הכתוב, ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il