X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הקולינריה של המסעדה הוותיקה בהרצליה פיתוח ממשיכה להוכיח עצמה לאורך השנים, ועם מעט יותר מאמץ היא עשויה בהחלט להשיג את מלוא הנקודות של הסולם הקולינרי
▪  ▪  ▪
זיכינו את המסעדה ב-8 מתוך 10 [צילום: באדיבות מסעדת נובה ג'ויה]

לקולינריה האיטלקית יש בארץ הזאת עדנה כבר שנים מרובות. אחת מאבני הדרך שלה היא רשת מסעדות "ג'ויה", הפרוסה על מרחב תל אביב והשרון. הוותיקה שבהן ונושאת הדגל שלה היא "נובה ג'ויה" שבאזור התעשיה בהרצליה פיתוח, שאף כי ידעה תהפוכות במרוצת השנים - היא ניצבת כיום על רגליים איתנות למדי.
הסבנו אליה בשניים, לעת צהריים, אחרי שנה ומחצה שפסחנו עליה. התפריט רב הרושם שהוגש לשולחן, העיד על גיוון קולינרי, גדול לאין שיעור מזה שהיה ב"ג'ויה" נחלת העבר. מן המנות הראשונות שהוצעו לנו נדלקנו על מרק הריבוליטה - נזיד-איכרים ייחודי, שראוי כשלעצמו לאות-מישלן. בצדק רב נחשב המרק הזה למנת הדגל של "ג'ויה" ותפארתה בו היא ללא צל של ספק. הוגשה לנו צלחת גדושה של קטניות וירקות, בטעם גן עדן, שכלעצמה עשויה בהחלט להשביע בטן שוקקת-רעב.
קליפה דוחה
מן המנות העיקריות החלטנו לחלוק בינינו מנת רביולי-בטטה ומנת טורטלי-דה-לה-נונה - שתי פסטות מעולות, שהכילו את כל הטעמים הדרושים. ניכר בהן שהוכנו ביד אמונה ואוהבת, והן הותירו אחריהן טעם של עוד. בקבוק גדול של סודה צוננת, איטלקית אף היא, הרווה את צימאוננו ביום קיץ-סתווי.
ועכשיו הגיע תורו של הקינוח כאקורד אחרון. הפור שלנו נפל על דולצ'ה-בננה, שהומלץ בכל לב על-ידי המלצרית שלנו. היה זה מקפא-פרפה בטעם חלבה, ובראשו - אללי - מעטפת דוחה ובלתי-מוצלחת של קליפת-בננה מטוגנת, מרה ונמהרת. הותרנו אותה לאנחות בצלחת וליקקנו בשקיקה את הגלידה הקפואה, כשניחוח קפה האספרסו, שהוגש בצידה, חיפה על פאשלת קליפת הבננה.
שילמנו 267 שקלים, והוספנו תשר של 15% לשירות אדיב ומהיר.
את "נובה ג'ויה" זיכינו ב-8 מתוך 10 הנקודות של הסולם הקולינרי שלנו, וזה בהחלט המקום לציין שעם מעט יותר מאמץ, יכלה המסעדה להגיע ל-10.

תאריך:  01/10/2013   |   עודכן:  01/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
בית המשפט לתעבורה מחייב את השופטים לנהוג במהירות גבוהה, אך כמו בכביש - גם פה חייבים לשמור על החוקים כדי למנוע תאונות. השופט דן סעדון עושה זאת בצורה מרשימה
אורן פרסיקו
שלמה צזנה מביא סקופ    שמעון שיפר נזכר בביקוריו בעצרת האו"ם    במעריב מתריעים מפני קיצוץ בתקציב הביטחון
אלי אלון
השטח שמאחורי תחנות האוטובוסים בכביש גהה מול אוניברסיטת בר-אילן לכיוון דרום וגם מתחת לגשר להולכי רגל הצמוד לתחנות אלה מלא באשפה. הלכלוך בשטח מנוקה בתדירות נמוכה מאוד והפך כבר לחלק בלתי נפרד מהנוף המקומי. עד מתי יימשך מפגע סביבתי וחזותי זה?
פזית רבינא
בעצרת השנתית של האו"ם מנסה המערב להביא לידי מימוש את פירוק סוריה מנשק כימי, תוך תמרון כמעט בלתי אפשרי בין הצורך לרצות את האופוזיציה הסורית לבין הכורח לפייס את ההתנגדות הרוסית
הרצל ובלפור חקק
דברי המשוררים בערב ספרותי של שוחרי הספרות בתיאטרון ר"ג, בהנחיית ישראל שהרבני ויחזקאל יוגב    המאמר פורסם בשנתון "ידע עם" כרך ל"ח-ל"ט - גיליונות 73-74 בעריכת המשורר יצחק גנוז
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il