X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מסעדת "טוטו" התל אביבית היא, בצדק, מוקד-משיכה גסטרונומי לא רק לאלפיון העליון, אלא גם לפשוטי-עם כמונו, בזכות הארוחות העסקיות המעולות שהיא מציעה לכל כיס
▪  ▪  ▪
מומלץ [צילום: פלאש 90]

כבר שנים לא מעטות שמסעדת "טוטו" התל אביבית (רחוב ברקוביץ 4) נחשבת לאחת מעשר המסעדות הטובות במדינה. ואומנם, למסעדה, הממוקמת בקומת הכניסה של מגדל המוזיאון העירוני והניצבת אל מול בתי המשפט, יש, בצדק, תדמית של להיט קולינרי. היא קנתה לה את שמה בתור שכזו בקרב חוגי האלפיון העליון, כמו גם בקרב "עמך" כמונו.
אז שאפו גדול לירון שלו, השף המוביל של "טוטו" והרוח החיה שלה. המדובר באשף-מטבח יצירתי , המפגין בו שליטה מוחלטת בטכניקות-בישול ים-תיכוניות, תוך שימוש בחומרי-גלם איכותיים ביותר.
מעלתה הגדולה של "טוטו" ניכרת בכך שבצד היותה מסעדת-פינוק לחברה הגבוהה - היא יודעת להגיע גם אל מי שכיסם מצומק למדי. לאלה גם אלה היא מציעה, במשך כל ימות השבוע,תפריט-צהריים עסקי מפתה, במחיר די סביר. אנחנו, שהסבנו אליה בשניים, נפעמנו מן התפריט הזה, שהיה בו, אכן, הכל מכל כל.
הכל עשר
פתחנו בחציל על האש, עם טחינה שחורה, זעתר ושמן-זית, סלט-עלים, צנוניות ובצל סגול. הייתה זו מנה מהממת. בת הזוג בחרה בסלט-קלמרי, שהכיל עגבניות, עלים טריים, גרגרי-חומוס ובצל -מנה משיבת-נפש וגם רבת-טעם. לשתי המנות התלווה לחם הבית, שהוגש עם קערית של עגבניות מרוסקות וזיתים, שהשביחו מאוד את טעם האוכל.
מבין המנות העיקריות נדלקנו על-מנת הדגל של "טוטו" - שיפוד של פילה-בקר עם ירקות מאודים - מנה שהתגלתה כנדיבה ביותר. הבשר היה רך ונימוח ולירקות היה טעם גן עדן. בקבוק-סודה גדול הרווה והשקיט את צימאוננו הרב.
בהגיע תור הקינוחים נפל הפור על "סנט הונורה" - מעדן-מלכים שאסור להחמיץ. היו אלה פחזניות במילוי פטיסייר, קציפת-שוקולד פרלינה ובננה מקורמלת - כמותן לא טעמנו מזה עידנים. אספרסו כפול, מהביל וניחוח, היה הסיומת.
החשבון הסתכם ב-396 שקל והוספנו עליו תשר של 15% לשירות שהיה יוצא מן הכלל. את "טוטו" זיכינו - ואיך לא - במלוא הנקודות של הסולם הקולינרי.

תאריך:  03/10/2013   |   עודכן:  03/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ראובן לייב
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צבי מגן
ב-1-16.9 2013 התקיים ברוסיה כנס "וולדאי" השנתי, העשירי במניין - כנס בינלאומי המפגיש מומחים ואנשי תקשורת מכל העולם העוסקים בענייני רוסיה, יחד עם בכירי הממסד ומעצבי המדיניות הרוסים    הפורום משמש מעין במה לאומית לדיון במגוון נושאים מרכזיים בעניינים פנים-רוסיים ונושאים הקשורים לזירה הבינלאומית    פרויקט זה מתנהל מראשיתו תחת חסותו האישית של הנשיא פוטין, המייחס לו חשיבות רבה כערוץ להעברת מסרים חיוניים של ההנהגה הרוסית למערכת הבינלאומית
פרופ' ראובן צימלכמן
הקפדה על מניעה, איזון וטיפול בכל אותן מחלות שגורמות לטרשת עורקים ומחישות את קצב שקיעת השומנים, יכולות לסייע בהאטת קצב התפתחות הטרשת ולמנוע או לדחות את התקף הלב
ד"ר בינה כהן-סחר
כאב בשום אופן אינו חלק מחיי מין בריאים. כאשר חיי המין והיכולת ליהנות ממנו נפגעים, אסור להתבייש    יש לגשת להיבדק אצל רופא או רופאת נשים, שכן יש טיפול לכל מצב
מנחם רהט
בחודש חשוון תשע"ד, שיחול מחר ומחרתיים, ימלאו מאה שנה למסע ההיסטורי והמרגש, בראשות הרבנים קוק וזוננפלד, למושבות השומרון והגליל    האם גם בעידן החרפות והגידופים של ימינו יכול היה להתארגן מסע שכזה?
יואב יצחק
בעקבות החשיפות על הכספים השחורים שניהל עו"ד יוסי כהן החלו רשות המיסים, הרשות לאיסור הלבנת הון וגם שני הבנקים הגדולים לגלות עניין בעבירות שביצע    בנק לאומי החל להצר צעדיו    כהן נאלץ לחפש מימון מחוץ לבנק    המשך יבוא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il