X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הסתבכותו של עו"ד יוסי כהן בעבירות פליליות ובכספים שחורים מדאיגה את לקוחותיו, כולל "לקוחות החינם" (שרה נתניהו, משפחת סילבן שלום, לימור לבנת, חיים כץ), במיוחד בשאלה: האם הוא פנוי לטפל בבעיותיהם יוסי כהן הולך ומסתבך בהפעלת משרדי חקירות שנאמנותם מוגבלת וגם: כיצד מימן רכישת שתי דירות לבנותיו המשך יבוא
▪  ▪  ▪
כהן. הלבנת הון [צילום: ניר קידר]
שירלי היקרה
שירלי זילכה היקרה.
עכשיו את מכהנת בתפקיד דירקטור בחברת (י.ז.) קווינקו בע"מ ומשנה למנכ"ל, גם אם כישורייך מוגבלים וקיבלת תפקידים אלה בזכות בעלך. עכשיו אין ברירה. עלייך המלאכה. וזו מרובה.
כדאי שתתמקדי בהצלת קווינקו מקריסה. כדאי שתימנעי מביצוע עבירות פליליות כלפי אחרים. כדאי שתימנעי מביצוע פעולות מלוכלכות, העלולות לסבך אותך קשות בפלילים.
כדאי שתתמקדי בקיום חובותייך כלפי בעלי המניות בחברה, שהינה חברה ציבורית. ואם את מתקשה בכך, את מוזמנת ליצור קשר עם הח"מ כדי לקבל הדרכה. אוכל להציע לך, למשל: כיצד יש לטפל בגניבות הכספים מקזינו ברומניה. פרטי התקשרות אל הח"מ תוכלי לקבל ממשרדי החקירות שאת מפעילה.
אוקיי שירלי? (י.י.)

עו"ד יוסי כהן הולך ומסתבך. העבירות הפליליות שביצע בעת שקיבל כספים שחורים בהיקף של מיליוני דולרים, ופעולות שביצע להלבנת כספים באמצעות חשבונות בכמה בנקים מעוררות שאלות קשות ברשויות המס. השאלה המרכזית: כיצד מימן את רכישת הנכסים, כולל רכישת החווה ברשפון (0.4 מיליון דולר בשחור, מתוך עסקה של 2.4 מיליון דולר), איזה סכום בדיוק קיבל בכסף שחור בעת מכירת דירה, וכיצד מימן רכישת שתי דירות לשתי בנותיו בפרויקט בהרצליה.
יוסי כהן חושש מאוד. למרות זאת, ובמקום להימנע מביצוע עבירות נוספות, הוא מקדיש חלק ניכר מזמנו בניסיונות מטופשים ומיותרים לבלום את הפרסומים ב-News1, כולל ניסיון לערוך מצוד מיותר ומופרע אחרי הח"מ. אגב כך הוא מסבך את עצמו בהפעלת משרדי חקירות מפוקפקים, שנאמנותם כלפיו בטלה בשישים ביחס לאינטרסים המגוונים שלהם... את החשבון הכפול הוא ישלם, כמובן, גם מעצם הסיכון הכרוך בחשיפתו-העצמית לסחטנות וגם עקב פעולותיו.
לקוחות בעייתיים
מצבו האישי של כהן מדאיג כמה מלקוחותיו המרכזיים עימם הוא מנהל יחסים מסוכנים, בהם: בני הזוג שרה ובנימין נתניהו; ולהבדיל - איש העסקים יורם גלובוס, איש העסקים עפר נמרודי, וכמובן - מיודעינו שירלי זילכה ויגאל זילכה. לקוחות אלה מוכרים כבעייתיים, אם לנקוט לשון המעטה, אך בעייתם הדחופה היא: האם יוסי כהן, המסובך בעצמו בעבירות חמורות, הוא האיש שיכול לסדר עבורם עניינים רגישים אצל הרשויות ו/או מול הפרקליטות ו/או אצל היועץ המשפטי לממשלה. התשובה לכך ברורה.
אך לא רק הם. ל-News1 נודע, כי כמה מ"לקוחות החינם" של יוסי כהן חוששים גם הם. בהם: רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, משפחת השר סילבן שלום (כולל ג'ודי שלום-ניר-מוזס), השרה לימור לבנת וח"כ חיים כץ. אישים אלה מקבלים שירותים ממשרדו של יוסי כהן, וכמנהגו - הוא נמנע מחיובם בשכר טירחה בסכום משמעותי, אם בכלל. יוסי כהן לא עושה מאומה בחינם. את החשבון עלול לשלם הציבור. כרגיל. יחסים מסוכנים אלה עלולים לסבך את האישים הנ"ל בחשד לעבירת שוחד.
שיחות רגישות
יוסי כהן מנהל יחסים מסוכנים גם עם כמה גורמים ברשויות. אחד מהם, נכנה אותו: י', מכהן בתפקיד בכיר ורגיש מאוד ברשות המיסים. עו"ד כהן מנהל עמו שיחות רבות - באמצעות מכשירי סלולר מתכלים. בדרך זו, שמשמעותה עולה כדי שיבוש הליכי חקירה ומשפט, הוא מנסה לבלום צעדים נגדו ו/או נגד כמה מלקוחותיו.
גם אחותו, עו"ד רינה מיוחס, המכהנת בתפקיד בכיר בפרקליטות מחוז תל אביב (אזרחי), מצויה במעקב מסוים - שמא היא מנוצלת לרעה על-ידי עו"ד כהן ו/או מי מלקוחותיו. בידי הח"מ מידע מדויק על מקרה בעייתי מאוד שבו נדונה עם עו"ד כהן שאלת הסיוע שניתן לקבל מאחותו, עו"ד מצליח-מיוחס. בנושא זה נטפל בנפרד.
  • המשך יבוא

תאריך:  09/10/2013   |   עודכן:  09/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יחסים מסוכנים
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
לדעתי יש כאן תחרות
הקורא המתמיד  |  9/10/13 12:31
2
יואב יצחק - שר המשפטים! ל"ת
אדם דגול  |  9/10/13 14:35
3
מה זו ההתנפלות הזו ?
עורך דין  |  9/10/13 15:04
 
- אני אסביר
הקורא המתמיד  |  9/10/13 18:58
 
- יש מושחתים ויש שהם מנועים
לעורך דין  |  9/10/13 19:09
 
- ימח שמך קקה ל"ת
שמירוב  |  21/10/13 06:31
4
יוסי כהן
א .י   |  9/10/13 21:48
5
כהן מקומו בבית הסוהר
אליהו חיים  |  10/10/13 12:44
6
יואב יצחק אגדה
google  |  11/10/13 14:51
7
ללא תוצאות הכל דיבורים
המון כתבות  |  14/10/13 13:01
8
לא להרפות מהחרצף עד שיתאבד ל"ת
שמיר  |  21/10/13 14:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר הניה ליכטר
הבעיה עלולה להיות חמורה מאוד אם במהלך החיים העין החזקה נפגעת עקב מחלה או תאונה ואז למעשה עלולים לסבול מעיוורון    בגילאי הילדות עד גיל תשע, הטיפול מבוצע על-ידי חסימת העין הטובה
אורית פרלוב
שתי התנועות, חיזבאללה בלבנון וחמאס בעזה איבדו את הלגיטימציה למאבק אלים (מוקאוומה) נגד ישראל, מצד החברה האזרחית בלבנון והחברה הפלשתינית. התמיכה, האהדה וההערצה הרחבה להן זכו במהלך 30 השנים האחרונות בדעת הקהל הערבית בכלל ובקרב הציבור שלהם - בפרט, אבדה. מאז פרוץ ה"אביב הערבי" איבדו שתי תנועות אלו את כוחן הפוליטי, את התמיכה בהן בדעת הקהל הערבית, אך חשוב מזאת, את "הקהל הביתי".
ראובן לייב
מסעדת "מסה" התל אביבית היא פסגתה של קולינריה איכותית בזכותו של אביב משה - השף המוכשר ואשף המטבח שלה, המפיק ממנו את המירב
איתמר לוין
שופט התעבורה רועי פרי שם לב לפרטים הקטנים העולים תוך כדי הדיון ומפגין אנושיות והתחשבות. יש לקוות, שהללו לא באים על חשבון האינטרס הציבורי של טיפול מתאים בנהגים עבריינים
פזית רבינא
איך הוברח לנשק לתוך הקניון, למה האזהרה הישראלית לא זכתה להתייחסות, ואיך יוסברו הכשלים של כוחות הביטחון. קניה מלקקת את הפצעים    האירנים נבוכים: מותר לצעוק "מוות לאמריקה"?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il