X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
שילוב של צבעים חמים על כל הגוונים יחזק ויתמוך בבית וביושביו, הקשר של חום לאימא אדמה עוזר לתחושה התומכת שהעולם הסובב אותנו יכול לספק לנו ואת האנרגיה והכוח להמשיך ולהתקדם
▪  ▪  ▪
מחממים את הבית [צילום: AP]

בחודשי הסתיו ולקראת עונת החורף הקרה שבפתח, נרצה ל"חמם" את חלל הבית, אם על-ידי הכנסת אלמנטים נוספים כמו ריהוט, שטיחים וכדומה ואם על-ידי שימוש בצבע, היכול, בקלות ובמהירות, ליצור אווירה מחממת ונעימה בבית.
כיצד "לחמם" את החלל בחורף על-ידי עיצוב בצבע:
שילוב של צבעים חמים על כל הגוונים או במילים אחרות גווני חום / כתום / אדום / חרדל, תחזק ותתמוך בבית וביושביו, הקשר של חום לאמא אדמה עוזר לתחושה התומכת שהעולם הסובב אותנו יכול לספק לנו ואת האנרגיה והכוח להמשיך ולהתקדם, צבעים חמים וחום בפרט מחזק את הקשר עם הקרקע.
הכנסת צבעים חמים תמיד יתרמו למראה ולעיצוב החלל. ניתן לשלב חלל בצבעי רקע סולידיים כמו אוף-וייט עם תוספת גוון נועז וכהה יותר רק בקיר אחד באותו החדר, את הגוון הכהה יש לבחור בהתאם לקיים בחלל: גוון הריהוט והריפוד, השטיחים וכדומה, חללים הצבועים בצבעים חמים, יהיו לרוב מזמינים ויתנו תחושה של נוחות ורוגע.
בתחום הצבע מקובלת החלוקה לצבעים חמים וקרים: החמים מבוססים על טונים של גווני האדום-צהוב-כתום והקרים על טונים של ירוק וכחול.
חללים הצבועים בצבעים חמים, יהיו בדרך-כלל מזמינים ויתנו תחושה של נוחות ואילו חללים הצבועים בצבעים קרים, יהיו מתוחכמים ו"רעננים" יותר וישדרו אווירה של שלווה ורגיעה. כאשר משלבים יותר משני גוונים, חשוב להגיע לאיזון. צבעים בוהקים וחזקים, יש להשתמש כמינונים נמוכים, יש להתייחס להשפעה של צבע על צבע אחר, ישנם גוונים שיש להם נטייה להאפיל על כל הגוונים האחרים ולכן חשוב להתייחס בפרופורציות הנכונות, ניתן לראות שילובים מוצלחים יותר ופחות מאותם צבעים בדיוק כאשר ההבדל הוא במינון.
להדגשת אלמנטים עיצובים אפשר להשתמש בקונטרסטים. אפקט זה מתקבל משימוש בצבע בהיר ליד כהה או חם ליד קר על-ידי שימוש בגוונים משלימים למשל אדום וירוק, כחול וכתום וסגול וצהוב מתקבלת צבעוניות דומיננטית ומלאת אווירה.
האפקט שנוצר על-ידי ריבוי צבעים, יתקבל בצורה הטובה ביותר אם תהיה תוצאה של תכנון נכון וראיית התמונה המלאה בראש. צבע מורכב מגוון ומחומר. צבע אקרילי שונה לחלוטין מטיח גרגירי. גם קיר שצבוע בטכניקת "ווש" שונה מקיר הצבוע חלק ולכן תוכנית הצבע צריכה לקחת בחשבון גוון, טקסטורת החומר וטכניקת הצביעה.
יש מספר חומרים בעלי טקסטורה אשר יכולים להעשיר את האווירה המחממת במרקם, נוסף על הגוון עצמו הבולט ביניהם הוא צבע טיח- צבע ייחודי המאפשר קבלת מראה של טיח טבעי, ביישום קל ומהיר.

שימוש באפקטים המעניקים מראה "מחמם"

צבע טיח - ליצירת מראה טבעי
הטרנד הבולט של חזרה לטבע, לשורשיות, לחומרים ולטקסטורות המחוספסות והלא מעובדות, בזירות העיצוב, מקבל משנה חשיבות לקראת העונה הקרה, שכן המראה הטבעי יוצר הרגשה של חיבור מיידי וחמימות, חזרה למשהו מוכר וטוב.
אפקט הקטיפה - ליצירת מראה קטיפתי מהודר
אפקט הקטיפה מעניק לקיר ברק רך ומעברי צבע עדינים ממש כמו בד הקטיפה החורפי והמחמם. אפקט הקטיפה יוצר אמירה עם הרבה סטייל ואידיאלי לצביעה על קיר אחד בחלל הסלון, חדר משפחה או חדר השינה, ליצירת מראה יוקרתי, קטיפתי במהירות ובקלות.

הכותבת היא מעצבת בחברת נירלט
תאריך:  21/10/2013   |   עודכן:  21/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר מוניקה אלמן
הגעת להחלטה ומבחינתך, הגיע הזמן לחזור לגוף נטול שומנים, הקעקוע כבר מיותר והקמטים שניבטים מהמראה הובילו אותך לשלב הטיפול    מה כדאי לברר טרם הטיפול וכיצד נחליט לאיזה רופא לפנות?
בלפור חקק
סיפור מצוקתו של שבוי, קְצין חיל הים המצרי, שהיה מפקד בסיס חיל הים במַארסָה מַטרוּךְ, שאשתו הייתה בחודשי הריונה האחרונים ושלא הסתיר ממני את עצבונו
איילת נדיב
הרופא אמר שיש לכם טריגליצרידים גבוהים בדם ואין לכם מושג מה זה אומר? במאמר הבא תקבלו את כל התשובות, הסיבות והדרכים לטפל בתופעה זו בעצמכם
חיים נוי
ביקורת: "רולטה צרפתית" - בית צבי - קומדיה הזויה של ג'ורג' פיידו
קרן אלמוג
המערכת הלא מודעת מנתבת אותנו באמצעות רגשותינו וקובעת את כל מהלך חיינו    מה שמוטמע בנו זה מה שיקרה במהלך חיינו    גם גירושין הם תוצר של ניתוב רגשי רב עוצמה ובלתי מודע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il