X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
השופט אורנשטיין קבע שהצעת אלשטיין-בן-משה אינה רלוונטית עוד במסגרת ההתמודדות לרכישת השליטה באי.די.בי השופט דחה גם את הצעתם לעכב את ההצבעות למרות זאת ובאופן המעורר תהיות משתתפת קבוצה זו בהצבעה ומנסה לכפות עמדתה על בית המשפט
▪  ▪  ▪
אלשטיין. בזיון בית משפט? [צילום: פלאש 90]
אורנשטיין. כבודו מחול? [צילום: בוצ'צ'ו]

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, איתן אורנשטיין, דחה בפועל (יום ב', 18.11.13) את הצעת אדוארדו אלשטיין לרכישת השליטה באי.די.בי, שהוגשה יחד עם איש העסקים מוטי בן-משה. אך למרבה הפרדוכס, אלשטיין-בן-משה מתנהלים כאילו מדובר רק בהלצה או למצער: המלצה, ובכך מסתכנים בבזיון בית המשפט.
דבריו של השופט אורנשטיין, שנפסקו לאחר שבפועל נבחרה הצעת גרנובסקי-דנקנר כהצעה הטובה יותר, היו ברורים וחדים. "לא ניתן להתעלם מן העובדה כי לא זאת בלבד שהבקשה דלעיל הוגשה רק בבוקר היום הקבוע לכינוס האסיפות המקדימות, אלא שהודעה זו, כמו גם ההצעה החדשה שצורפה אליה, אינה אלא ניסיון לעקוף את ההחלטה שדחתה את האפשרות לערוך התמחרות בין ההצעות", אמר השופט אורנשטיין בהחלטתו.
דבריו של השופט אינם מקובלים, כנראה, על אדוארדו אלשטיין, שטרם הבהיר האם הכספים יגיעו ממקורותיו האישיים, וגם לא על שותפו, בן-משה, שמקורותיו הכספיים נותרו עלומים. אחרת קשה להבין מדוע מתנהל אלשטיין משל מדובר בקרקס, שבו הוא משחק כבר כמה חודשים: מאז ניסה מזלו בכניסה לחופה עם דנקנר, ברח לאחר שהבטיח ולא קיים, ובא בלבוש אחר - הפעם עם בן-משה.
אלשטיין ושותפו ממשיכים להדוף קדימה את הצעתם, כאילו כלום. כאילו החלטת השופט אינה רלוונטית. בימים אלה הם ממשיכים לפעול אצל הנאמנים ואצל הנושים כדי לכפות עמדתם על בית המשפט. לא פחות.
יתרה מכך: אלשטיין ובן-משה שכרו את שירותיו של עו"ד יוסי שגב, שותפו לשעבר של השופט אורנשטיין למשרד עורכי דין, כדי שייתן חוות דעת... לא צריך להיות חוקר מדופלם כדי להבין מה מנסים לעולל כאן, ומדוע מכל המומחים ומעורכי הדין בישראל נבחר דווקא שותפו לשעבר של כבודו. סביר להניח שכבודו מבין היטב מה מתרחש ולא יאפשר פסלותו ודחיקתו הצידה.
למרבה הפרדוכס, גם הנאמנים מטעם בית המשפט, שאותם מינה השופט אורנשטיין, ובראשם חגי אולמן, משתפים פעולה עם אלשטיין-בן-משה, אם לא במעשה, אזי במחדל. אחרת קשה להבין, מדוע הם איפשרו לקבוצת אלשטיין-בן-משה להעלות את הצעתה בפני הנושים - באסיפות שכונסו להצבעה. קשה להבין זאת, שהרי השופט אורנשטיין כבר הביע את עמדתו באופן ברור, ובפועל קבע שקבוצת אלשטיין-בן-משה מחוץ לתחרות על רכישת השליטה באי.די.בי.

תאריך:  20/11/2013   |   עודכן:  21/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קרקס אלשטיין
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אם כל הכבוד לאורנשטיין
urixo  |  22/11/13 23:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות אי.די.בי. - המשבר
איתמר לוין
אורנשטיין דחה את בקשתם של מוטי בן-משה ואדוארדו אלשטיין לאפשר להם להגיש הצעה משופרת לרכישת הקונצרן: "ניסיון פסול לעקוף את ההחלטה שלא תהיה התמחרות"
עופר וולפסון
לאחר שקיבלו עדיפות נמוכה בדוח המומחה בעניין אי.די.בי, הגישה קבוצת אלשטיין הצעה משותפת יחד עם קבוצת אקסטרה לרכישת אי.די.בי
איתמר לוין
שני המתמודדים איחדו כוחות וטוענים שהצעתם משקפת לאי.די.בי שווי של למעלה מ-1.5 מיליארד שקל    דנקנר וגרנובסקי: אחיזת עיניים; ההצעה שלנו הייתה ונותרה טובה יותר
עופר וולפסון
איל גבאי הגיש לשופט אורנשטיין את המלצותיו למתווה הסדר החוב    "החברה מעמידה את הבטוחה הגבוהה ביותר להשלמת ההסדר בגובה של כ-624 מיליון שקל"
עופר וולפסון
יפקיד מיידית 90 מיליון שקל בנאמנות קשיחה לטובת הסדר ההבראה באי.די.בי - שווי ערך ל-10% מהחברה    סך כל ההתחייבויות של הקבוצה הגיעו ל-928 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il