X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
עו"ד יוסי כהן שכר דירה יוקרתית בפרויקט המרינה בהרצליה לשימושים פרטיים את החשבון - 2,300 דולר לחודש, גלגל באופן תרמיתי על חברה פרטית שבשליטתו: גי-אה נדל"ן בע"מ גלגול הוצאות פרטיות על תאגיד אסור על-פי דיני החברות ועל-פי פקודת מס הכנסה המשך יבוא
▪  ▪  ▪
כהן. רימה, הסתיר [צילום: יוסי זליגר]
יואב יצחק
הקונסיליירי של נמרודי

יואב יצחק
העסקים השחורים של גלובוס ויוסי כהן

קצינת הלכלוכים עובדת
שירלי זילכה משמשת כקצינת הלכלוכים של קבוצת זילכה-כהן. מטרתה - עצירת הפרסומים - מקדשת אצלה את האמצעים. בתקופה האחרונה היא המשיכה להפעיל חוקרים פרטיים נגד הח"מ ונגד כמה גורמים נוספים, ודאגה לשתף בזאת אפילו את עו"ד רן רייכמן, שהתגלה כרמאי. שירלי, שהשתתפה גם היא בבזיזת כספי קבוצת קווינקו, לצרכים אישיים, טרם הפנימה, כנראה, כי אם תמשיך ללכת בדרכו של עו"ד יוסי כהן היא תסבך במעשיה עוד יותר את מצבו של יגאל זילכה, והיא מסכנת עצמה, במקביל, בהסתבכות בפלילים.

עו"ד יוסי כהן רימה את רשויות המס. שוב ושוב ושוב. בשורה ארוכה של פרסומים חשפנו כאן שורה של עבירות מס שביצע בהיקף מצרפי של מיליוני דולרים, ובמיוחד גלגול כספים שחורים יחד עם אחרים. בין היתר הוא שילם בכספים שחורים כדי לממן רכישת חלק מאחוזתו ברשפון, וכן לבניית ביתו בגודל של כ-500 מ"ר (בנוי), ולרכישת ציוד בערך כספי הנאמד במאות אלפי דולרים. בידנו מידע רב נוסף על מעלליו, שאותו נפרסם בתקופה הקרובה.
עבירות המס וההונאות אינן היחידות שביצע. חשפנו כאן, בין היתר, כיצד הקליט בסתר שורה של לקוחות ועורכי דין, תוך ביצוע עבירה חמורה על כללי האתיקה; וכיצד התערטל באופן פתאומי בפני עובדות ומתמחות, תוך ביצע עבירות מין חמורות באותן בחורות.
ברשימה שלהלן אנו חושפים מידע חדש, המעיד כיצד השתמש יוסי כהן בחברה פרטית שבשליטתו, לשימושיו הפרטיים: מתוכנם של מסמכי רננה כהן (רעייתו) עולה, כי יוסי כהן שכר ב-2008 דירה יוקרתית במרינה בהרצליה מחברת נניח בע"מ. החברה המשכירה יוצגה על-ידי משרדו של פרופ' יובל לוי. כדי להסתיר את דבר שכירת הדירה נחתם החוזה באמצעות חברת גי-אה נדל"ן בע"מ שבשליטת כהן. מיותר כמעט לציין כי לחברה לא נדרשה דירה - לא בבעלות ולא בשכירות, וגם לא כדירת אירוח. בדרך זו הונה את רשויות המס והסתיר את דבר שכירת הדירה.
הדירה היוקרתית נוצלה לשימושיו הפרטיים של יוסי כהן, יחד עם גורמים נוספים, ובראשם חברו הקרוב עפר נמרודי. בין השניים נוצרו, במשך השנים, יחסים קרובים מאוד הכוללים גלגול כספים שחורים, וכן שורה של מעשי הונאה ומרמה - בין היתר על-חשבונה של חברת הכשרת הישוב. נמרודי ויוסי כהן קשורים עתה זה לזה בעבותות ברזל, במיוחד מחמת העבירות הפליליות שביצעו. שניהם פועלים באופן המזכיר חברים בארגון פשיעה - כולל חלוקה והסלקת מזומנים. בנסיבות אלה נראה, כי אם לא יהיו קשורים זה לזה ויגוננו זה על זה, הם עלולים להיות קשורים זה לצד זה.
מתוכנם של "מסמכי רננה" עולה, כי הדירה נשכרה תמורת 2,300 דולר לחודש. היא שימשה כאמור למטרות אישיות שאין זה המקום לפרטן. די אם נקבע כאן, כי מלכתחילה לא היה מקום לרשום זאת כהוצאה בחברה, גם אם זו קוזזה מאוחר יותר, קל וחומר כאשר מדובר בדירה ששימשה לחגיגות פרטיות.
לא היינו עוסקים בזאת, אלמלא השימוש הפסול והבעייתי שביצע יוסי כהן בתאגיד, באופן הנוגד את החוק. ברי, כי על-פי דיני החברות ועל-פי פקודת מס הכנסה, חל איסור על מנהל-בעלים לגלגל הוצאותיו הפרטיות על התאגיד. קל וחומר כאשר מדובר בהוצאת סכומי כסף נכבדים המפחיתים את חבות המס של החברה. רשויות המס נוהגות בחומרה, ובצדק, במנהלי חברות ו/או בבעלי שליטה המגלגלים הוצאות אישיות על חברות שבניהולם.
אין זו הפעולה הבעייתית היחידה שביצע יוסי כהן תוך שימוש בחברת גי-אה נדל"ן בע"מ. תוכנם של מסמכים שהובאו לידיעת הח"מ מלמד, לדוגמה, על גלגול וחיוב גי-אה נדל"ן בע"מ בתשלומי ריבית בגין הלוואות פרטיות שלקח בשוק האפור-השחור, במיוחד מחברת דוק השקעות 1988 בע"מ (בשליטת יוסי אמודאי), בריבית רצחנית ואסורה על-פי חוק. מידע חדש בנושא נפרסם בקרוב.
  • המשך יבוא

תאריך:  24/01/2014   |   עודכן:  26/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יוסי כהן ניצל חברה שבבעלותו לשכירת דירה לשימושים פרטיים
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
התערטלות, מדובר בעו"ד או בנשיא ל"ת
פרקליטות המדינה  |  25/01/14 07:44
2
ככה זה
שילגיה  |  25/01/14 08:54
3
אני שם לב למשהו אחר
אהרון שחר  |  25/01/14 10:02
4
הזילכאים מחוברים חזק לצבי חפץ ל"ת
חפץ יסדר להם  |  25/01/14 13:27
5
מעניין אבל מה עם פינטו ?
נורית ה  |  25/01/14 14:15
6
תמד רעים עוה"ד רן רייכמן ויוסי
יפה55  |  25/01/14 17:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריה אבנרי
חסידיו השוטים של אריאל שרון גילו דווקא פיקחות רבה ולא הסתפקו בעצמות שזרק להם, אלא דרשו וקיבלו את לטרת הבשר    בין המקבלים: ראובן אדלר, אייל ארד ואהוד אולמרט    כתבה שנייה בסדרה
אלעזר לוין
הזינוק המטאורי של בחור חרדי, שלפני תשע שנים החל לעבוד בתפקיד זוטר בחברת נדל"ן, וכיום הוא בעל חברה, מגלגל עסקים במאות מיליונים ונותן עבודה למעבידיו-לשעבר    חריש: 265 או 390 דירות?    האם יש ניגוד עניינים בין תפקידיו?
לאה טרן
"המקוללים" של חגי לוי היא סדרה מעניינת המשרטטת קווים מיוחדים לכל דמות בה, כשהמשותף לכל הדמויות הוא הכאב, הפצע ממנו נובעת היצירה    תערוכה חדשה לניב בורנשטיין    "תהילה" בתיאטרון החאן - סיפורו הנפלא של עגנון
טובה ספרא
משה יעלון שכב אולי על הגדר עבור המערכת המדינית בלי לחשוב על המחיר, כשר בכיר בממשלה    מפלגת הליכוד תמשיך לשמור על אחדותה ותתרחב בהמשך    בשבועות הקרובים כולנו ברצועת זמן בה אנו עושים מה שרוצים ולא מה שצריכים    תחזית אסטרולוגית שבועית: 31.1.14-24.1.14
אורן פרסיקו
במעגל הפנימי של חצר הרב יאשיהו פינטו ניתן למצוא גם דמויות מעולם העיתונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il