X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
עצות זהב, כיצד תפעלו במידה וילדכם נפצע במהלך השתתפותו בחוג על-מנת תקבלו את הפיצוי המקסימלי עבור ילדכם
▪  ▪  ▪
קרקע פורייה לפציעות [צילום: פלאש 90]

הילדים של היום הם לא הילדים של פעם. אם בעבר ילד היה זוכה לרוב בחוג אחד במשך כל ימי ילדותו, כיום הילדים דורשים יותר, היצע החוגים רחב יותר, ובכלל, הנורמה הפכה להיות כזאת שבזמנים הללו ילדים רבים זוכים להשתתף במספר חוגים ולעיתים אף להשתתף בהם במקביל (כמובן ככל שההורים יכולים לממן את השתתפות הילדים).
למרבה הצער, חוגים מסוימים הם לעיתים קרקע פוריה לפציעות של ילדים. רוב הפציעות הן פציעות קלות, אך מבחינה סטטיסטית ישנן גם פציעות בסדר גודל בינוני ואף קשה.
אבקש לשתף אתכם בשש עצות זהב, כיצד תפעלו במידה וילדכם נפצע במהלך השתתפותו בחוג וכך תקבלו את הפיצוי המקסימלי עבור ילדכם:
1. דוח פציעה - הורים, שימו לב כי דוח הפציעה שמולא על-ידי מפעיל החוג, נכתב באופן שמשקף את התרחשות הדברים, כפי שאלו באמת קרו, ושאינו כתוב באופן שמקפח אתכם. למילים ישנה משמעות עצומה ובמידה ונכתב בדוח דבר שאינו תקין, קיימת חובה להתייחס אליו בהתאם ולתת עליו את הדעת במהירות האפשרית.
2. ביטוח - מטבע הדברים, רוב פציעות הילדים מתרחשות בחוגי ספורט ולא בחוג שחמט. בדרך כלל הגורם שמפעיל את החוג צריך להיות אחראי מספיק ולדאוג לפוליסת ביטוח שתפצה את הילד, במידה והוא נפצע במהלך הפעילות. אם בעל החוג לא היה אחראי מספיק, יכול להיות שבסיטואציות מסוימות הוא יהיה אחראי לפצות בעצמו את הילד הפצוע.
3. ביטוח תאונות אישיות של תלמידים - אל תשכחו כי ביטוח תאונות אישיות של תלמידי בית הספר וגן חל 24 שעות ביממה, גם אם הילד נפצע מחוץ לשטח בית הספר. כל אחוז נכות שווה ערך לכ-1,000 דולר, כך שמשתלם מאוד לפעול גם במסגרת הביטוח של התלמידים.
4. מסמכים רפואיים - רצוי ביותר לפתוח תיקייה מסודרת ולשמור את כל המסמכים הרפואיים שקיבלתם לאחר פציעת הילד. המסמכים ישמשו אתכם בהמשך כאשר תפעלו משפטית, על-מנת למקסם את סכום קבלת הפיצוי.
5. קבלות וחשבוניות - הקפידו לשמור כל קבלה שהוצאתם במסגרת הטיפול בילד הפצוע החל מהיום הראשון של הפציעה. כל נסיעה במונית, רכבת, אוטובוס או חשבונית דלק של רכב יש לשמור. כל תרופה שרכשתם, סנדוויץ' שקניתם בביה"ח כדאי לשמור. במידה והתיק יגיע לבית המשפט בתביעה נזיקית, תהיה לחשבוניות ששמרתם משמעות כספית ניכרת עבור ילדכם.
6. התיישנות - התיישנות אצל קטינים בתביעה מכוח חוק חוזה הביטוח חלה כשהם מגיעים לגיל 21. בתביעה מכוח פקודת הנזיקין ההתיישנות חלה כשהקטין מגיע לגיל 25. כך שגם אם אירוע התרחש לפני שנים רבות, עדיין ניתן (במידה והילד לא יצא לפנסיה) לפעול ולקבל פיצוי כספי בעקבות הפציעה.

תאריך:  05/03/2014   |   עודכן:  05/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תרצה גדרון
יש אנשים שיענו ויגידו שהאוויר נקי, הכלניות פורחות, השדות ירוקים והדבורים מזמזמות, אבל יש אנשים, והם רבים, שיודעים שבא אביב כי הם מתחילים להתעטש ולפרוח, מתחילים לסבול מקשיי נשימה, עיניים דומעות ואדומות, נזלת שקופה ועוד
שולמית קיסרי
כיצד מתבצעת הצערת פנים בשיטת ליפטינג–חוטים?    באיזה אופן מגיבות הפנים לשתי וערב הנרקמים עליהן?    ומהו הפן הבריאותי שבשיטה?
דניאל פלורנטין
בשנה הבאה ימלא עשור למותו של אחת הדמויות החשובות בתחום ההומור, הספרות, התיאטרון והקולנוע    המרכז למחקר ולמידע מארח ד"ר רפי קישון, בנו של קישון ואיש מרתק מצד עצמו
ציפי לידר
בשולי הכותרות: סיגריה אחרי קפה? לא במחוזותינו    ושוב רצח קשישה שנדחק לשולי החדשות    קידום מעמד האישה הדתית - דת ואישה    ולקינוח על חוד הלשון
אורן פרסיקו
רשלנות, בטלנות, התנהלות תמוהה ומעוררת חשד וזלזול בכספי ציבור: כך איבדה רשות השידור את אולימפיאדת ריו ושילמה מיליונים מיותרים לחברות פרטיות ולעובדים שלא עבדו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il