X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
תצוגת האופנה הצבעונית של דורין בשבוע האופנה [צילום: אבי ולדמן]
שבוע האופנה 2014
פרנקפורט הוותיקה
אינסוף חברות אופנה, בתי ייצור, בוטיקים ויצרנים קטנים וגדולים קמו ונפלו, ודורין פרנקפורט, הצנועה, החרוצה ועתירת הכישרונות, הוכיחה שכל הקלישאות על "אם תתמיד ולא תוותר - תצליח!" אכן קיימות במציאות
שולמית קיסרי
הקיץ של דורין

שבוע האופנה השני במתחם הבנייה של גינדי, בדרך בגין בתל אביב, התקיים השבוע וגרם למתחם הבנייה (מה שהיה פעם השוק הסיטונאי של תל אביב) להפוך לרגע לנקודה תל אביבית של זוהר.
במתחם הבנייה, זו השנה השנייה ברציפות, הוקם אוהל ענק, עם מגרש חניה מסודר ומגודר, צוות מארחים מאורגן, עם שטיח אדום ושטיחים מקיר לקיר, עם לובי ענקי, מעוצב ומואר, זרוע בתי קפה, פינות ישיבה ברמה של מלון יוקרה, בארים ומסכי ענק עליהם רצו במשך יומיים וחצי 22 תצוגות שהתקיימו באולם אחד בן 800 מקומות.
המנצחים על הארגון היו הבמאי מוטי רייף והיחצן רני רהב, שהפיקו תצוגות מקצועיות ואירוח מדויק. הקהל ניסה להיות "כמו" הקהל בפריס, במילאנו, בניו-יורק, באירועים דומים (שהם גדולים פי כמה) ובאמת נראה "כמו". כל המי ומי בברנז'ה, מעצבי אופנה, דוגמנים ודוגמניות, אנשי תקשורת, סלבריטאים, צלמים, יפים, יפות ואוהבי בגדים, הסתובבו שם.
30 שנה לפחות
דורין פרנקפורט חגגה 30 שנה למותג באותו שם ו-39 שנה מאז פתחה את הבוטיק הקטנטן הראשון שלה, בתוך חנות הכלבו הגדולה של פעם, "כלבו שלום". דורין פרנקפורט היא אושיית האופנה הכי ותיקה מכל הפורום הזה והכי שורדת ויציבה מכל מי שהתחיל בשנת 1975. אינסוף חברות אופנה, בתי ייצור, בוטיקים ויצרנים קטנים וגדולים (בארץ ובחו"ל) כבר קמו ונפלו, ודורין, הצנועה, העמלנית, החרוצה, עתירת הכישרונות והמתמידה, הוכיחה שכל הקלישאות על "אם תתמיד ולא תוותר - תצליח!" אכן קיימות במציאות.
תל אביב על המפה
דורין פרנקפורט, ששם המותג שלה מלווה תמיד בסלוגן מעוצב ומיוצר בתל אביב, אכן מצליחה לא לתפור בסין או בטורקיה אלא בתל אביב, לא לקפוץ מסגנון לסגנון, מטרנד לטרנד, או מקהל לקהל. מיומנת ובטוחה בעצמה בעלת, מקצוע מקוף המחט ועד עיצוב התצלומים, אחראית מהיום הראשון לבחירת הבדים, הסריגים והצבעים בחו"ל, עיצוב קולקציות אחדות בשנה, ציור הדגמים, גזירה במו ידיה, עיצוב אבזרים, בחירת שיטות השיווק ופיקוח אישי על 17 חנויות הרשת "דורין פרנקפורט" בכל הארץ (עם השותפה והמנהלת שלה 30 שנה, מרגית סגל).
דורין היא פרסונה מוכרת בתרבות התל אביבית, אישה יפה ודעתנית, שהבגדים שהיא מעצבת ומייצרת, במחירים ממוצעים - מאופיינים בכתב יד ברור ומסוגנן, מעודן ומאופק, באיזון נכון של תחכום ופשטות, דורין היא דוגמה מדויקת ל"עם הצלחה אין להתווכח".
קיץ וסתיו
האוסף לשבוע האופנה 2014, כלל דגמים לקיץ זה ולסתיו הבא - שהמעצבת הכריזה שכולו נמצא בחנויות ולא מיועד "לתצוגה בלבד" - והצטיין בצבעוניות מרגשת של ארבעה אלמנטים: ים, אדמה, מים ושמש. מערכות בגדים מבדי פשתן רכים, קרפ כותנה רך ומתנועע, וסריגי ויסקוזה בגוונים רכים מאוד של אפור-תכלת. בקבוצה, ללא הדפסים על בדים חלקים - כמו האוסף כולו - בלטו, בין השאר, חצאיות ארוכות רכות ומתנועעות, שיתאימו לקיץ הישראלי, עם שלל שילובי עליוניות צמודות ורפויות. בצבעי הקיץ הופיע הצהוב בשמלות ארוכות ובחצאיות ארוכות כשמש זוהרת, משתלב נהדר בקומבינציות של אפורים בהירים וכהים.
מכנסי השבע שמיניות לקיץ, חלקם בצבעי חמרה, קלמנטינה וחול, מופיעים עם גופיות. משחקי שקוף ואטום מופיעים באוסף זה בצבעי קש, חמרה ושחור, בשילובים מעניינים של טול ותחרת קרושא, משחקי אריג וסריג, רכים ומחמיאים. שכמיות ארוכות מרמזות על הסתיו, מעניקות הופעה מלכותית בצבעי חול וזהב עמום, מרכיבים יחד אוסף ובו אבזרים משלימים תואמים: תיקי "בית ספר", לגב, תיקי קלאץ', תכשיטים מוזהבים ופנינים. האדמה והשמש עושים טוב לאוסף התל אביבי, לא רק מעוצבים ומיוצרים בעיר הזו אלא מתאימים-בול לאקלים הפיזי והנפשי של תל אביבים ותל אביבים ברוחם.

תאריך:  14/03/2014   |   עודכן:  16/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רני רהב
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריה אבנרי
אומ"ץ לא תגלה שאננות ותחשוף גם את מעלליו הקודמים של המגה-מושחת אולמרט, שחלקם לא פורסמו ושהוא לא נתן עליהם את הדין, וכן חשד לכאורה שהוא ממשיך לבצע עבירות
ראובן לייב
מסעדת "אושן" בהרצליה פיתוח היא עוד הוכחה שאפשר להוזיל את מחירה של ארוחת-גורמה מבלי לפגום בטעמה המשובח
טובה ספרא
המציאות החדשה תביא להתחדשות מערכת יחסים עם מדינות שהקשרים עימן היו במשבר    החלום של אולמרט עומד להיעלם    תחזית אסטרולוגית שבועית: 30.3.14-14.3.14
ליאון אלי
ראיון עם המנצח ירון גוטפריד שעזב את תזמורתו כדי להיות חופשי לבחור סוגים שונים של יצירות והרכבים ולחבור חיבורים בלתי אפשריים בקונצרט אחד
פזית רבינא
בעוד שהאמריקנים מגנים בתוקף את פלישתו לחצי האי קרים, הוכרז פוטין כשותף אפשרי של אובמה: הוא מועמד לפרס נובל לשלום. אוקראינה יכולה לעבור מתלות אנרגטית ברוסיה לייצור אנרגיה עצמאי בזכות משאבי הקרקע שלה. לכן פוטין יכשיל כל ניסיון מערבי לשקם אותה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il