X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מבין עשרה קבין של יופי שירדו על היער השחור בכללו - נטל איזורו הדרומי את רובם. אבל העיירות הקסומות הפרוסות לאורכו הן, עדיין, "טאבולה ראסה" לתייר הישראלי המצוי
▪  ▪  ▪
באד סקינגן [צילום: באדיבות משרד התיירות המקומי]
לאופנבורג [צילום: באדיבות משרד התיירות המקומי]

חרף האטרקציות הרבות שבהן התברך - עדיין מצוי דרום היער השחור מחוץ לתחום התיירות הישראלית הפופולרית. משום מה טרם גילו את קסמו סוכנויות הנסיעות ואתרי האינטרנט למיניהם, המעדיפים, כנראה, להתמקד דווקא באיזורים אחרים של השווארצואלד, שכבר יצאו לרבים מאיתנו מכל החורים.
הקסומה שבכל עיירות הדרום היא, לכל הדעות, עיירת המרפא והמרחצאות באד סקינגן, הממוקמת על שפת נהר הריין, סמוך לגבול השווייצרי שבמדינת באדן וירטנברג. העיירה הגרמנית העתיקה חוגגת בימים אלה 1100 שנים לקיומה, וקורותיה נסובות סביב מיתוס "החצוצרן מסקינגן", שאינו אלא סיפור-סינדרלה הפוך, בו נווד עני נושא לאשה עלמה אמידה, חרף מחאותיה הנמרצות של משפחתה. סיפור החצוצרן השרמנטי משמש מוטו עיקרי לתהילתה של באד סקינגן, כשכמעט בכל פינה בה פזורים פסלים ואזכורים על אודותיו.
מרחצאות וקניות
לא פחות אטרקטיבי מסיפור החצוצרן הוא גשר העץ המקורה, החוצה את באד סקינגן לאורך 200 מטר, והנחשב לארוך מסוגו באירופה. את מרכז הגשר חוצה קו לבן, המסמל את הגבול שבין גרמניה לשווייץ. מן הגשר המקסים נשקף, מבעד לפרחי הגרניום האדומים, נהר הריין במלוא הדרו.
כעיירת המרחצאות והמרפא המובילה בדרום השווארצואלד, מציעה באד סקינגן לבאים בשעריה אתרי-ספא משוכללים, עם מים טרמליים, בטמפרטורה המגיעה עד 34 מעלות בכל ימות השנה. באתרים אלה ניתנים טיפולים רפואיים למי שסובלים ממחלות ומיחושים. ניתנים גם טיפולים להפגת המתח באמצעות שיטה יפנית עתיקה, המשלבת טיפולי מדיטציה ויוגה.
כעיירת-גבול בין גרמניה לשווייץ משמשת באד סקינגן יעד פופולרי לקניות מוזלות. לתיירים המזדמנים אליה מוצעות רכישות במחירי-מבצע מיוחדים במשך כל תקופת הקייץ. במיוחד קופצים על המציאה התיירים השווייצריים, שבמרחק של פסיעה מארצם יכולים לממש את קניותיהם בתעריפים הזולים פי שלושה מאלה הנקובים במדינתם.
מבאד סקינגן אנו עושים את דרכנו במכונית השכורה לסינגן - עיירת הקניות מספר אחת של דרום היער השחור והנחשבת לזולה ביותר בגרמניה. סינגן היא עיירה שכולה שוק אחד גדול ומשגשג, עם בתי כלבו בינלאומיים ידועים במחירים מצחיקים, לצד באסטות המציעות את מרכולתן במחירים הזולים בהרבה מאלה הנקובים בעיירות אחרות בגרמניה. זו בהחלט ההזדמנות לעוט על מציאות במחירים של מבצע, בעיקר על בגדים מאיכות מעולה, במשך כל ימות השנה.
היהלום שבכתר
מבין העיירות הרבות הפרוסות לאורך נהר הריין, זכתה לאופנבורג, הטובלת כולה בירוק עז, לכינוי "היהלום שבכתר" של דרום היער השחור. אם עשרה קבין של יופי אקזוטי ירדו על השווארואלד הדרומי - הרי שתשעה מהם נטלה לאופנבורג, ללא צל של ספק. המוני התיירים הנוהרים אליה בשל יופיה עוצר הנשימה, הפכו אותה לעיירה שוקקת-חיים. מלבד הבילויים הרבים המוצעים בה יום ולילה, מהווה לאופנבורג כר-פעולה נרחב לטיולים רגליים, בין על גבעות נישאות לגובה של 750 מטר, ובין בשבילי-פארקים, המשתרעים על שטחים רחבי ידיים.
כעיירה ציורית לדוגמה מרתקת אליה לאופנבורג אמנים רבים מן השורה הראשונה, שגם בחרו להשתקע בה. ברבות הזמן הפכה העיירה המרהיבה לקריית-אמנים של ממש, שבה מוצגות יצירותיהם האמנותיות בתערוכות קבועות.
גם בתחום הקולינרי יש ללאופנבורג משהו מיוחד להציע. במסעדות הדגים המפורסמות שלה מככב דג הסלמון האצילי, שאותו שולים ממי נהר הריין הזורם לאורכה של העיירה. אתה יושב במסעדה מקסימה על גדת הנהר וסועד את קיבתך במטעמי הדגה, תוך שאינך שבע מהנוף המרהיב הנשקף לפניך.
חובבי ההימורים, הנקלעים לדרום היער השחור, ימצאו את מבוקשם בעיקר בעיירות באדן וטינגן, בהן ממוקמים בתי-קזינו מרווחים, המשתרעים על שטחים רחבי ידיים, והמצוידים בשפע בלתי-נדלה של מכונות-מזל מפתות - רק שסוף-סוף יבוא.

תאריך:  13/08/2014   |   עודכן:  13/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קסמו של דרום השווארצואלד
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אדון לייב אתה ממחזר
מתעב גרמנים  |  14/08/14 18:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
גבר כפה על אשתו ושלושת ילדיו לנדוד מדי שנה בין ארה"ב, הולנד וישראל - והכל משיקולי מס בלבד. לשתי ערכאות היה מה להגיד על ההתנהלות הזו, כאשר דרש האב להחזיר את בנותיו מישראל לארה"ב
עמנואל רוזן
שמונה שנים אחרי שפרש מהפוליטיקה, דוד לוי עודנו מחוזר, ואין כמעט שבוע שבו לא מצלצל הטלפון ומגיעה ההצעה המפתה התורנית לראיון בלעדי, נרחב, בולט. לוי שותק ולא בטוח שהוא יודע למה. כבר שנים שהוא כותב ספר. כותב ומרפה, מוסיף עוד שורה וזונח את הכתיבה לחודשים
ורד כהן, רענן בר-און
רוצים ויכולים לתת לו דירה או סכום כסף גדול? איך תבטיחו את רכושכם? הבעיות מתחילות כאשר חפצים להוכיח ולממש את ההסכם בעל-פה    בדרך כלל מתרחש הדבר כאשר מתערערת מערכת היחסים בין בני הזוג או ביניהם לבין ההורים שהעניקו את ההלוואה
בתיה אלימלך
לעודף המשקל יש תפקיד משמעותי בהפחתת יכולת הגוף לנצל את האינסולין (ה"תנגודת לאינסולין")    זאת בנוסף להפחתת יכולת הלבלב לייצר אינסולין באופן טבעי, אצל חולי סוכרת
ראובן לייב
בעיירה הציורית של דרום היער השחור מצאנו את הרוגע שאליו נכספנו כל כך בעקבות רוחות המלחמה המנשבות בימים אלה בארץ בעטיו של מבצע "צוק איתן". סיפורם של 11 ימי מנוחה מטילים ופגזים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il