X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הירקות מרטיבים את הכריך והורסים אותו ובמהלך היום הפירות הופכים עיסתיים עם החזרה לבית-הספר, איך בכל זאת נשמור על הירקות והפירות שאנחנו שמים לילדים בתיק ונעודד הרגלי תזונה בריאים?
▪  ▪  ▪
כיצד תשמרו על הטריות? [צילום: פלאש 90]

מי מאיתנו לא נתקל באכזבה הקשה של הזאטוטים אחרי שגילו שהבננה שחלמו עליה כל המסלול נמחצה לגמרי, או שהתפוח הקשה והעסיסי, שנראה מזמין ומפתה בתחילת היום, נראה עכשיו כמו מחית? כדאי לדעת שעם מעט מאמץ, יצירתיות, ובעיקר מודעות, עבורנו ועבור הילדים פירות וירקות עשויים להוות אלטרנטיבה מצוינת לחטיפים עתירי הקלוריות בעלי הערך התזונתי הנמוך.
חשוב לזכור, כי לאופן שבו פירות וירקות ארוזים ומאוחסנים, ישנה השפעה מכרעת על המרקם, הטעם ואף על ערכם התזונתי.
דרכי אחסון מומלצות:
כאשר מדובר בירקות קשים כמו מלפפון או פלפל, כדאי לעטוף אותם בעטיפה חזקה (כמו נייר כסף), ולאחסן אותם באמצע התיק, על-מנת למנוע פגיעה בהם עד כמה שאפשר. כאשר מדובר בעגבניות, ההמלצה היא לאחסן אותן בכלי אחסון הניתן לסגירה.
מומלץ לארוז את הפירות והירקות בקופסאות פלסטיק שנסגרות היטב, שכן אחסון פירות וירקות בשקיות פלסטיק לאורך זמן יאיץ את ריקבונם, כיוון שהגזים הלכודים בתוך השקיות, יהפכו אותם לאסורים לאכילה תוך זמן קצר.
כאשר אורזים בקופסאות, כדאי להניח בין הפירות והירקות ומעליהם שקיות ניילון מנופחות קלות שיתפסו את החלל הפנוי. השקיות מיועדות לשמש כריפוד, בכדי שהפירות והירקות לא ימחצו או יקבלו מכה. המבחן להצלחה הוא שבעת ניעור הקופסא, כמעט ולא תהיה תזוזה.
כיצד נשמור על הפירות והירקות קרירים:
דרך הפשוטה יותר, היא לעטוף את הפירות והירקות בנייר עיתון מקומט, שכן מדובר בחומר מבודד טוב ולכן שומר על טמפרטורה נמוכה ומונע מהירקות והפירות להתחמם.
דרך אחת לשמור על פירות וירקות הינה אידוי נוזלים להורדת הטמפרטורה: אחסון הפרי או הירק (למשל תפוח או תפוז) בתוך בד או אריג גס רטוב, ותלייתם על התיק, כך שהרוח תוכל להגיע אליהם ולצנן אותם. כאשר אורזים תפוחים, חשוב שהם יאוחסנו במארז קשיח שגם נושם, ויוצאו מהאריזה בסוף כל יום.
וכשהילדים יוצאים לטיול איך נתאים את הפירות והירקות לסוג הטיול?
כאשר מדובר בטיולים, יתאימו פירות וירקות שאינם מצריכים קירור כלל: תפוזים, תפוחי עץ, אשכוליות, גזר, פלפלים.
בטיולים הכרוכים במאמץ פיזי, פירות יבשים יכולים לשמש כחטיפי אנרגיה שיעזרו לצלוח מסלולים קשים במיוחד. ריכוז הסוכר הגבוה בהם מעניק אנרגיה, מינרלים וויטמינים חיוניים שעשויים להיות שימושיים בעת מאמץ גופני. לטיולים קצרים של כמה שעות עד יום, יתאימו כל סוגי הירקות, בהנחה שישמרו ויארזו בצורה הנכונה.

הכותב הוא מבעלי רשת אפונה וגזר
תאריך:  03/09/2014   |   עודכן:  03/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איך נמנע מהמלפפון להרטיב את הכריך?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
מחזהו הראשון של יונתן קלדרון "מתחת לעור", על פניו - סיפור מתח על עיתונאית גרמנית שבאה לתחקר ניצולת שואה על פרשת אהבתה בינה לבין מפקדת במחנה עבודה נאצי במלה"ע ה-2. אך כשמתקלפות שכבות העור, נחשפות הפתעות שלא יאומנו. במרכז הגאה בגן מאיר
ד"ר טלי צוקרמן
הסטטיסטיקה מראה, כי אנשים חיים היום 15-10 שנים יותר מאשר בעבר, ומחקרים רבים ניסו להתחקות אחר אלו שזכו לשיבה טובה וללמוד מהם על אורחות חייהם, תוך התחשבות בממצאים התלויים בגנטיקה, עליהם הרפואה לא תמיד יכולה להתגבר
ד"ר נמרוד פרידמן
הכוכב התורן והחדש יחסית בתחום, הוא ניתוח לעיצוב קוביות בבטן    הניתוח מתאים בדיוק לגברים העוסקים בספורט, אלה השומרים על המשקל, אך אינם מצליחים להגיע לגוף הגברי המושלם
איתמר לוין
בית המשפט העליון דחה תשעה מתוך 13 ערעורים על פסקי דין של ענת ברון, קיבל אחד וקיבל חלקית שניים נוספים    בדיקת היעילות של ברון מעלה ממצאים מנוגדים
צילה שיר-אל
בגלל השפעתו החזקה של פלוטו כל אחד ירגיש את השפעת הכוכב גם אם לא בצורה ישירה. וזאת, בגלל הקירבה לאנשים אחרים והסיכויים הגדולים כי הם - אם לא אנחנו, נמצאים בהשפעת הכוכב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il