X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
"חוות התבלינים בגלבוע" היא מסעדה אקסקלוסיבית, המתמחה בהגשת מעדני-גורמה ללא תחרות ומומלצת לכל פה אנין-טעם
▪  ▪  ▪
חוות התבלינים. מומלצת לכל פה [צילום: יח"צ]

שמעה של חוות התבלינים בגלבוע כמסעדת-גורמה אקסקלוסיבית, הגיע אומנם כבר מזמן לאוזנינו, אלא שרק זה עתה עלה בידינו לעמוד מקרוב על טיבה.
בסיור קולינרי שערכנו בעצם הימים האלה בעמק יזרעאל, יצא לנו לפקוד שלוש מסעדות, שכל אחת מהן הצליחה לעבור בהצלחה את משוכות הביקורת - מי יותר, מי פחות - אבל הטובה משלושתן בעינינו היא מסעדת חוות התבלינים בגלבוע.
המסעדה, המומלצת ממש לכל פה, ממוקמת במבנה כפרי, מוקף-ערוגות של עשבי-תבלין, על מורדותיו המערביים של הר הגלבוע. מזה עשרים שנה היא נטועה בליבה של צמחיה ירוקה, ולאורחיה ניתן ממנה מבט על נוף מרהיב של העמק.
בניחוח פרובנס
חוות התבלינים בגלבוע מעוצבת עיצוב שובה-לב, המותאם לאסתטיקה הסביבתית ולרוגע הכפרי האופף את האיזור. היא מתמקדת בתפריט ישראלי-ים תיכוני, בניחוח פרובנס. כשהגענו אליה, לעת ערב, הוצע לנו בה תפריט מגרה. משפע המנות הראשונות טעמנו חציל, צלוי על הגריל, עם ממרח-אגוזים ורוקט, גבינת רוקפור ולב-עגבנייה על פסטו-בזיל. ליקקנו שפתיים. לצידו הוגש סלט החווה, שהורכב מעלי-חסה, תפוחי גרנד-סמיט, אגוזי-פקאן וקשיו קלויים, תפוח-עץ מיובש בויניגרט וחומץ של פטל, תוצרת עצמית - מעדן שראוי לכל השבחים. והיה גם פטה מהמם של כבדים לממרח על טוסטונים, עם חזה של אווז מעושן, בריבת-שרי והל וריבת-תפוזים. לרוויה הוגש לנו קנקן של לימונדה צוננת.
מעל ומעבר
מן המנות העיקריות בחרנו בנתחים של פרגית, בנוסח מקומי, על מצע של מחית תפוחי-אדמה,עם שקדים ורוטב-טריאקי - מנה שהייתה ממש לדוגמה. והיו גם ניוקי, תוצרת הבית, עם פטריות מוקפצות במחבת, בצל מקורמל, ערמונים טריים ותרד-בר, שהיו אף הם מעל ומעבר.
גם הקינוחים היו חגיגה: טפיוקה של פרי, בשכבות של קרם-פטיספלורה, עם עוגת-שוקולד נימוחה, בקרם-אגוזים וקפה, שהוגשה לשולחן עם עלה-שוקולד. לסיומת לגמנו אספרסו כפול, מהביל וניחוח.
החשבון לשניים הסתכם ב-347 שקל והוספנו עליו תשר של 15% לשרות מעולה."חוות התבלינים בגלבוע" זכתה אצלנו למלוא 10 הנקודות של הסולם הקולינרי שלנו, ואילו רק יכולנו - היינו מוסיפים לה עוד נקודות-זכות, כהנה וכהנה.

תאריך:  17/09/2014   |   עודכן:  17/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חגיגה קולינרית
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כל הכבוד לאמיר רזוס מס :-) ל"ת
רואה צאן  |  17/09/14 23:02
2
אני מזמין את ראובן לייב
רושפלד  |  9/10/14 12:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרת אהרוני
הודעת "אין קליטה" במשך 3 ימים, טרטור לקוחות שהתנתקו, טעות המונית בחיוב בסלולר ולקוח שמנסה לפתור בעיות קליטה מאז ינואר - ללא הצלחה    הוט בתגובה: "התחלנו מהלכים לשיפור חוויית הלקוח"
צילה שיר-אל
בשנה הקרובה יימצא כוכב השפע בבית המקושר עם כל הנוגע למעמד החברתי בחייכם. נראה שאתם נמצאים בתקופה שתהיה אחת השנים היותר טובות שלכם מבחינה חברתית
אלי אלון
סגן אלוף (מיל.)אליהו חן-ציון כיום כבן 90 ממייסדי המושב הדתי חמ"ד, ובכיר לשעבר במפד"ל, היה במלחמת העצמאות מפקדה של "הפלוגה הדתית" של חי"ש תל אביב. במלחמת יום כיפור שכל את בנו בכורו אריה,שנקרא על שם דודו -אחיו של אליהו, יהודה - אריה חינצינסקי (חן ציון) שנפל בקרב בגוש עציון ערב הקמת המדינה . סיפור חייו של אליהו חן ציון הוא סיפורה של תקומת מדינת ישראל וראיתי לנכון להביאו בפניכם
יפה שיף
אפשרו לילדכם ליהנות מאכילה עצמאית ומגוונת    אל תלחצו עליו לגמור מהצלחת את הכמות שנראית לכם, תנו לו לבחור את הכמות המתאימה לו    בחרו עבורו מזונות עם רכיבי תזונה המתאימים לגילו, והעיקר תיהנו מה"בוגר" הקטן המצטרף אליכם לארוחה משפחתית ומגוונת
ראובן לייב
במסעדת הדרכים "קימל בגלבוע", במעלה כביש התענכים שבעמק, מוצעת לסועדים עסקית טעימה, בניצוחו של השף שאול בן אדרת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il