X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
תאורה סולארית מאפשרת לילדים ולבני המשפחה לשהות ולשחק בחצר גם באזורים שרחוקים מרשת החשמל בלי למתוח כבלים ובלי לשלם עבור החשמל המצבר נטען גם בימי חורף סגריריים
▪  ▪  ▪
העדיפו בגינה שימוש בתאורה סולארית [צילום: יח"צ]

ביום ראשון הקרוב (26.10.14) נעבור לשעון חורף ושוב יחשיך מוקדם. למרות זאת צפויים עוד ימים רבים עם מזג-אוויר נוח שמתאים לישיבה בחצר או בגינה לאחר שעות העבודה ומשחק עם הילדים. תאורה חסכנית תאפשר לנו ליהנות משהות מחוץ לבית ויכולה לשדרג את הגינה.
הגינה בלילה נראית שונה לחלוטין מאשר בשעות היום. האור והחושך יוצרים צללים ומיסטיות מסקרנות ולפתע הגן מקבל ממד חדש. הפרופורציות והצבעים משתנים ויש משחק של צללים.
בתכנון התאורה, הבטיחות צריכה להיות קודמת לכל. זו אחת הסיבות להעדיף בגינה שימוש בתאורה סולארית במתח נמוך על-מנת לשמור על בטיחות ילדים, מבוגרים וחיות מחמד שמסתובבים בגינה. יש לזכור, שתשתיות החשמל מונחות בשטח פתוח החשוף למים, שמש, נזקי טבע, בעלי חיים ועבודות טיפול ותחזוקה בגינה, זאת להבדיל מתאורה סולארית ללא צורך בתשתית חשמל.
כדאי לתכנן את תאורת הגן כך שתדגיש את הדומם והצומח, תבליט פינות ותצייר צללים על קירות הבית שאליהם היא מכוונת, כך ניצור משחק מעניין ומרשים של אור וצל. ניתן להבליט אלמנטים שונים בגינה כמו סלעים וקירות שבאור יום האפקט שלהם מזערי אם בכלל והמראה הלילי החדש יוצר אווירה קסומה חדשה לגינה.
שילוב התאורה עם אלמנטים של מים למשל בבריכות מים או במזרקות, יכול ליצור שילוב של צליל ואור מעניינים. ישנה גם אפשרות להכניס תאורה לתוך הצמחיה על-מנת ליצור מראה ייחודי של הארת הצמח מתוכו, כך תיווצר ניגודיות של צבעים בין הצמחים המוארים לצמחים החשוכים. להשגת האפקט נשתמש בתאורה שמפזרת את האור על-פני הצמח ולא ממקדת אותו.
בהארה של פינת ישיבה אינטימית נדרשת אלומת אור קטנה כדי לא להרוס את האווירה המיוחדת, לכן נשתמש בתיאורה המשתלשלת מלמעלה. אפשר להציב את מוקד האור מבין העצים.
בהקמת תאורת שבילים להארת הדרך בגן יש למקד את האור כלפי מטה ישירות על הדרך כדי שהצועד לא יסתנוור. להארת מוקד חשוב בגן כמו גזע פיסולי או פסלי נוי, נשתמש בזרקור.
תאורה סולארית מאפשרת לילדים ולבני המשפחה לשהות ולשחק בחצר גם באזורים שרחוקים מרשת החשמל בלי למתוח כבלים ובלי לשלם עבור החשמל. המצבר נטען גם בימי חורף סגריריים.
העונה ניתן למצוא פתרונות הארה סולארית קלה להתקנה, כמו דגם ניצן המתאים לגינות פרטיות, חצרות של בתים וגגות. המתקן כולל מצבר שנטען באנרגיית השמש לאורך שעות היום ויכול לספק תאורה במשך שלושה לילות. הוא אינו מצריך תשתית של חוטי חשמל ומספיק להתקינו כיחידה עצמאית לשטח הרצוי. ניצן פועל על מתח נמוך של 12 וולט ולכן אין סכנת התחשמלות וניתן להתקין אותו ללא חשש באזורי משחק של ילדים וחיות מחמד. בניצן יש חיישן תנועה שמגביר את התאורה כשמישהו מתקרב, כך שהוא יכול לשמש להארת שביל הכניסה לבית ולשער.

תאריך:  22/10/2014   |   עודכן:  22/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איך אפשר ליהנות מישיבה בגינה אחה"צ?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרצל חקק
פנינה כבר בגיל הזהב, ואפשר לומר שהיא הפנינה שבכתר, כל כתביה הם פניני הומור    יש גם גמול לעמלה: בעבר זכתה בפרס ספרותי מיוחד מקרן הספרות חיפה
ד"ר איליה בר
הקפאת ביציות אינה דומה להקפאת עוברים, שלרוב מצליחה    הסטטיסטיקה בהשגת הריון מביצית מוקפאת היא של אחוזים בודדים
הרצל חקק
על ספרה של נעמי פוגלמן, "על אמונה, על אהבה וגם על אמנות" הוצאת 'כרמל' ירושלים, 220 עמודים, שנת 2013
איתמר לוין
12% מהארגונים במגזר העסקי נפלו קורבן להונאות בשנתיים האחרונות; שיעור מפתיע של הונאות בגרמניה    מנהלים בכירים ואפילו אנשי ביקורת פנימית ויועצים משפטיים מוכנים "לבשל ספרים" כדי להציג תוצאות משופרות
גיל נוילנדר
איך מצליחה הונאת העוקץ הניגרי להפיל את גולשי האינטרנט בפח במשך שנים? עם גרסה חדשה בעברית היא עלולה לעבוד גם עליכם. כך תזהו ותמנעו ממנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il