X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
השאלה הנשאלת היא מדוע כוכבות סרטים מפורסמות, סלבריטאיות, שבדרך-כלל גם נראות נפלא, מאפשרות למנתחים הפלסטיים לשנות להן את המראה עד כדי מראה חדש?
▪  ▪  ▪
רנה זלווגר. לפני הניתוח [צילום: AP]

הכותרות סביב רנה זלווגר היו החמות ביותר בחודש האחרון. מה כל-כך מטריד אותנו ומעסיק אותנו בסיפור? האם זה רגש המציצינות? האם זו הסקרנות? האם באמת כולנו חושבים שהלכה רחוק מדי עם הניתוחים הפלסטיים?
מומחים אמריקנים שבחנו את תמונותיה של רנה זלווגר מאמינים, כי עברה מספר ניתוחים לא מבוטל כמו הרמת עפעפיים עליונים, הזרקות חומרי מילוי באזור המצח ועוד, ולצידם טיפולים אסתטיים להצערת העור, ועוד ועוד. רנה זלווגר אומנם עברה את גיל 45, אבל פניה, שהיו כה ייחודיים לה, נעלמו אצל המנתח הפלסטי שלה. עצוב.
השאלה הנשאלת היא מדוע כוכבות סרטים מפורסמות, סלבריטאיות, שבדרך-כלל גם נראות נפלא, מאפשרות למנתחים הפלסטיים לשנות להן את המראה עד כדי מראה חדש?
כשהפנים שלנו פרושות על מסכי ענק ואנחנו רואים את השינוי שחל בהן עם השנים, אם אנחנו פרפקציוניסטים ומבקשים לשמור על המראה הנפלא לאורך זמן, כנראה שהדרישות שלנו מעצמנו גבוהות, לפעמים מדי. הרצון להשיב את הנעורים האבודים הוא גדול, ולפעמים אף ממכר. אי-אפשר להתעלם לחלוטין מהגיל הכרונולוגי, ואם מבקשים להמשיך ולהיראות בדיוק כמו שנראינו בעבר, אנחנו עלולים להפוך אובססיביים והתוצאות עלולות להיות לא מוצלחות ובלתי הפיכות, בדיוק כמו אצל רנה זלווגר.
גם כוכבת העבר משובר הקופות "ריקוד מושחת", העונה לשם ג'ניפר גריי, איבדה את הדרך בשבילי הרפואה הפלסטית והאסתטית. גריי, שמסתבר שעדיין ממשיכה בקריירה, גם בגיל 54, זכתה לא מכבר בגרסה האמריקנית ל"רוקדים עם כוכבים", אך, יש לומר, במראה מעט שונה ממה שאנו זוכרים. אומנם עברו אי-אילו שנים, אך האף השתנה לחלוטין, התלתלים הפכו לשיער חלק, ונראה כי הפנים עברו הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי רבות מאוד. מה שבטוח הוא, שצהובוני אמריקה עוסקים יותר בשינוי במראה של גריי מאשר בקריירה שלה.
גם הכוכבת לארה פילן בויל ("גברים בשחור 2", "חוק וסדר"), גם היא בת 45, הפכה לדמות שונה לחלוטין מבעבר. בויל, נראתה ביום קניות שגרתי עם אמה, דרך מצלמת הפפארצי, מעוותת לחלוטין, והמראה יש לומר, מעורר רחמים. רופאים בהוליווד סבורים, כי עברה כמה ניתוחי אף, הזרקות רבות מדי בשפתיים ובאזורים נוספים, ניתוח הרמת עפעפיים, ניתוח מתיחת פנים ועוד.
תהליך ההזדקנות משפיע מאוד על פנינו. שינויים במשקל הגוף, גיל, נזקי עישון ושמש וכמובן גנטיקה, גורמים לשינויים הללו. הדוגמאות כאן הן דוגמאות קיצוניות, ואין לקחת מהן שום השראה. הרפואה הפלסטית והאסתטית מתקדמת כל הזמן, ומאפשרת לנו כרופאים היום להעניק מראה טבעי, רענן ואסתטי לכל מי שמבקשת לטשטש את נזקי הזמן. רופא מומחה יידע מתי המטופלת מבקשת באמת לתקן את הקיים ומתי היא נהפכת לאובססיבית. במקרה כזה, שום ניתוח כבר לא ייעשה אותה מרוצה. היא תרצה להמשיך, ותפקיד הרופא הוא לעצור אותה.
ניתוחים פלסטיים או טיפולים אסתטיים, עשויים לשפר משמעותית את איכות החיים ואת התחושה הכללית אם הם נעשים מהמניעים הנכונים כמובן. נשים בנות 45 ומעלה, כמו זלווגר וחברותיה, אינן יכולות לשחזר במדויק את המראה שהיה להן לפני 20 שנה, וזהו תפקידו של הרופא להסביר להן. ניתן לתקן פגמים בצורה טובה מאוד, (ראו דוגמה אצל כוכבות הוליוודיות אחרות כמו ברוק שילדס או מישל פייפר למשל), ולהיראות נפלא גם בגיל כזה. העיקר הוא לבחור את איש המקצוע הנכון, המנוסה והמיומן ולהגיע מהמניעים הנכונים. כך ניתן ליהנות מהתוצאות.

הכותב הוא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית
תאריך:  26/11/2014   |   עודכן:  26/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סלבס והשינויים הדרסטיים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הכותב לא הזכיר בכתבתו את
הזמרת שר  |  28/11/14 10:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים נוי
200 שנה לאחר שעלתה לראשונה, עולה האופרה הפופולרית בתצורה חדשנית, השומרת על הניחוחות המוזיקליים האיכותיים שלה ובזכות הזמרים, המקהלה, השחקנים והתזמורת, מוגש לקהל מעדן משובח
פרופ' רון שחר
בשוק עם תחרותיות נמוכה נוצרים חסמי כניסה גבוהים, והצרכן ניצב חסר אונים מול עליית המחירים. האם ניתן לפתוח את השוק לתחרות ואיך שחקן קטן יכול להוביל לשבירת השוק?
מגזין הטכניון
פרופסור ג'ון קליינברג, חתן פרס הארווי לשנת 2014, מדבר על גישור בין תרבויות ועל מיפוי קשרים רומנטיים בפייסבוק
אילון פרת
מתקן להזזת חפצים בעזרת שימוש פשוט בג'ויסטיק לאישה הלוקה ב-CP ועמדה ייחודית למיחם שמאפשרת לאדם בכיסא גלגלים להכין לעצמו משקה חם הם רק חלק מפתרונות יוצאי-דופן שיצרו סטודנטים מהמחזור האחרון של הקורס "ביומכניקה שיקומית" במכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה עבור בעלי מוגבלויות    הנדסה ברוכה
נעמה בן-דוד-טרבלסי
לכל עדה הדגן שלה, אם זה אורז, חיטה, בורגול או גריסים    במידה ובחרנו למשל בדגנים מלאים, הם יהיו עשירים בסיבים תזונתיים ובוויטמינים, הקטניות הן הכוכבות של החמין והן כמובן נפלאות, עשירות בברזל, סידן, אשלגן ושאר ויטמינים, ואל תסתפקו בעדשים, שעועית וחומוס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il