X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הסוכרת איננה תוצר דווקא של השמנת יתר היא יכולה לתקוף כל אחד כמעט עם נטייה תורשתית לחולשה בתפקודי לבלב, נטייה תורשתית לצורך במתוקים או נטייה נרכשת לאהוב מתוק מעבר למה שהגוף מסוגל לתפקד בעודפים שמעמיסים עליו
▪  ▪  ▪
המזרק - החבר החשוב ביותר [צילום: AP]

לחטוף סוכרת נעורים בגיל הילדות או הנעורים כשכל טיפה של חיות רוצה לקפוץ, לרוץ, לשיר, לרקוד, להשתולל, ואז פתאום צריך לחשב מתי לאכול, כמה לאכול, כמה להזריק, כן ילדים ונערות ונערים, בחורים ובחורות צעירים, שכל העולם פתאום משתנה ביום אחד, פתאום המזרק הוא החבר הצמוד והחשוב ביותר. איך להימנע, איך לעזור במצב זה שתוקף בימינו כל-כך רבים וטובים.
סוכר לבן, הוא הרעל מספר אחד המוחדר לגופינו ללא השגחה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, ארבעה שבועות בחודש, 12 חודשים בשנה, 20-30-40-50 שנה עד שהמערכת פשוט קורסת.
הסוכרת איננה תוצר דווקא של השמנת יתר. היא יכולה לתקוף כל אחד כמעט עם נטייה תורשתית לחולשה בתפקודי לבלב, עם נטייה תורשתית לצורך במתוקים או נטייה נרכשת לאהוב מתוק מעבר למה שהגוף מסוגל לעכל ולתפקד בעודפים שמעמיסים עליו. סוכרים ריקים מתוכן אקונומי לגוף אכן נאגרים כסוכר, ויש כאלו שאצלם זה פשוט נשרף, אך משאיר את עקבותיו במערכות השונות, הרעילות נשארת, הקושי של הלבלב לעבוד ביתר הופך ליותר קשה עם השנים, הקושי לספק את כמות החומרים שמפרקים כסוכר ויודעים איך לעבד אותו בתוך הגוף, ואז הסימפטומים נוחתים על הילד, נער, בוגר, ככה פתאום ביום בהיר.
פתאום הוא צריך המון. כל רגע לעשות שתן, פתאום הוא עייף ולא מתפקד וצמא לאורך כל היום, לא משנה כמה הוא שותה הוא עדיין צמא, פתאום הוא מאבד פוקוס בראייה ואם זה נמשך לאורך זמן, הוא יוצא מתפקוד.
הסוכרת מתאפיינת בקושי בחילוף החומרים, ואז הסוכר מצטבר בדם ללא יכולת להתפרק, ואז או שהלבלב מחליט לשבות לגמרי וזוהי סוכרת סוג 1 נעורים. במידה והלבלב ממשיך לפעול, רק נהיה עצלן ולא עומד בקצב, זוהי סוכרת סוג 2 - סוכרת מבוגרים - למה מבוגרים? כי הרבה מבוגרים לוקים בה ו/או נשים בהריון.
סוכרת נעורים נקראת על שם גיל הנעורים - פורצת בגילאים צעירים עד גיל 40 לערך. האינסולין מפסיק להיות מופרש, הלבלב על תאיו נהרס ומפסיק לפעול, נוצר חוסר באינסולין, שעליו צריך לפצות בהזרקת אינסולין, בסוכרת מבוגרים שמתפתחת בגיל מאוחר יותר מגיל 40 הלבלב מייצר לא מספיק אינסולין, על מצב זה אפשר להתגבר ואפילו להבריא לגמרי על-ידי התאמת תזונה, הומאופתיה ופעילות פיזית מתונה כמו: הליכה, רכיבה על אופנים, שחייה, טאי צי, יוגה, פלדנקרייז ועוד.
כמו בכל מחלה אחרת, גם כאן אם האדם לא עושה את הטוב ביותר עבור גופו - גופו מחזיר לו באותה מטבע, בעיות שונות עלולות להיווצר מחוסר הקפדה על נתינת תנאים להחלמה, במערכת הלב כלי הדם, העיניים, הרגליים, פצעים שלא מגלידים, בעיות בכליות ועוד.
ההומאופתיה יעילה כעזרה בשני סוגי הסוכרת, יכולה למנוע התדרדרות של היחלשות הלבלב בסוכרת בוגרים ואף התחזקותו, ובסוכרת נעורים גם אם תופסים את התהליך ממש בתחילה, אפשרי אפילו לעורר את התאים.
אך יש להבין, כל מצב פיזיולוגי מבחינה הומאופתית, שורשיו הן במישור הרוחני. אנו לא מטפלים במחלות, אנו מתקנים את הגורם להיווצרותם. והגורם תמיד נמצא במישור לא פיזי.

תאריך:  30/11/2014   |   עודכן:  30/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחלת הסוכרת לא מתוקה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
צריך משהו לנשנש
אהרון שחר  |  3/12/14 21:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צילה שיר-אל
האנרגיה של יופיטר גורמת לדברים להיעשות בגדול. כל אנרגיה שתחושו בהשפעה כוכבית זו תהיה רבת עוצמה בחווייתה מהרגיל
רונית ורדי
הקרבות נגד אשכנזי, העסקים חובקי העולם, המחשבות על קאמבק, הקשרים עם העיתונאים, הספר המתבשל, התחקירים המאיימים
אלעזר לוין
מינהל מקרקעי ישראל חתם עם היזם דניאל גרוסברד על חוזה פיתוח, במקום חוזה חכירה, ובכך פטר אותו מתשלום היטל השבחה ב-32 מיליון שקל    המינהל: "טעות משרדית טכנית"    גרוסברד: חוזה הפיתוח תוכנן ונחתם שוב ושוב
טובה ספרא
במציאות המתפתחת יהיה עלינו לעמוד על שלנו מול הלחצים שיגיעו מהעולם ה"נאור"; נתמודד עם העולם מתוך ידיעה שההתנגדויות יחלפו; ההתלכדות אצלנו היא תמיד מול איומים    תוצאות המו"מ עם אירן על עתיד הגרעין לא הפתיעו    שבוע שבו למילים יש כוח; חישבו לפני שתדברו
מגזין הטכניון
טכנולוגיה שפיתחה קבוצה של בוגרי הטכניון מאפשרת לבעלי מוגבלויות להפעיל את הטלפון בתנועות עיניים, ללא צורך במגע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il