X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
אינסטלטור בהרבה מובנים צריך להיות כמו מנתח מוח: הוא רואה את הצנרת, הוא רואה את הבעיה והוא אמור להבין איך הוא פותר את הבעיה, בלי "להרוג" את הצינור וחלילה לא לגרום לחבלה נוספת
▪  ▪  ▪
לפתוח סתימה ולא לפגוע בצנרת [צילום: אסף גדות]

כמה אנשים באמת מבינים באינסטלציה? לפעמים יש לך איזה סתימה בבית שהופכת לך את כל היום, ואז אתה מתפלל שתגיע לאיזה אינסטלטור שיודע מה שהוא עושה- חוץ מלקחת כסף !!!
אינסטלטור זה מקצוע מאוד קשה, מאוד מייגע אבל, דורש מומחיות הרבה יותר גדולה מלהכניס איזה ברזל ולשלוף את הסמרטוט שסתם לכם את השירותים. אינסטלטור, בין אם זה אינסטלטור ברחובות, אינסטלטור בראשון לציון או אינסטלטור במודיעין, כמו כל איש מקצוע חייב להבין מהי הבעיה, לנסות לעלות עליה ולתת את הפתרון הכי נכון והכי זול בזמן הכי קצר.
כמו בהרבה תחומים, גם בתחום האינסטלציה יש לא מעט חאפרים שקוראים לעצמם אינסטלטור וחושבים שתמיד מדובר במשהו שהם יצליחו לתקן, ואז התואר שלהם יצדיק את המקצוע שלהם, אבל הרבה פעמים- וזה קורה לא מעט מברבר אותך איזה אינסטלטור בסיפורי פוגי, כשהמים בינתיים שוטפים לך את הבית ואין לו מושג מה הוא צריך לעשות.
מערכת המים בבניין או בבית פרטי, עד כמה שהיא נראית פשוטה, אתה פותח ברז והמים זורמים, עלולה להיות גם מסובכת. במיוחד אם מדובר בבניינים ישנים שצינורות המים שלהם כבר חלודים, שנוצרו בהם חורים, או שכל דבר קטן תוקע אותם, כי הם צינורות מהסוג הישן, בצול הקטן שלא כל דבר עובר בהם.
חוץ מזה למערכת צינורות מים בבניין יש הסתעפויות, וחיבורים וניקוזים וחיבור לשכנים וכו' וכו', כך שאם קורה משהו לשכן שלך, זה עלול להגיע מהר מאוד גם אליך, וזה יגיע אליך הרבה יותר מהר- אם תזמין אינסטלטור שלא יודע ולא מבין את העבודה שלו.
סתימה למשל, אם היא נוצרת במקום מסוים בצנרת של בניין, אי-טיפול מיידי בשחרור הסתימה אמור להתחיל להציף גם את הקומות התחתונות או העליונות, תלוי איפה הסתימה ממוקמת ומה עשה האינסטלטור כדי לשחרר אותה ואם הצליח.
אינסטלטור בהרבה מובנים צריך להיות כמו מנתח מוח: הוא רואה את הצנרת, הוא רואה את הבעיה והוא אמור להבין איך הוא פותר את הבעיה, בלי "להרוג" את הצינור וחלילה לא לגרום לחבלה נוספת.
אינסטלטור, בין אם זה אינסטלטור ברחובות, אינסטלטור בראשון לציון או אינסטלטור במודיעין, חייב שתהיה לו סבלנות כמו לדוקטור כשהוא בא לתקן תקלה באינסטלציה. הוא חייב להבין ראשית איך הצנרת של הבניין מסתעפת, לאן זורמים המים, מאיפה מתחילה סתימה, מה עלול לגרום לה, וכן להיות מצויד בכל הכלים והמכשירים להם הוא זקוק כדי לפתור את הבעיה.
כשמדובר בבניינים שמנוהלים על-ידי חברת ניהול, הרבה פעמים לחברת הניהול הזו יש אינסטלטור קבוע שהם עובדים איתו, והרבה פעמים אם המסכן הזה כבר שחרר היום חמש סתימות ואתם הבניין השישי, סביר להניח שכבר אין לו כוח, להתחיל לחשוב, הוא יכניס איזה צינור ברזל וינסה לשחרר משהו, ולפעמים כשאתה עייף, כבר מאוחר ואין לך כוח, אתה עוד עלול לגרום נזק יותר גדול ולסבך את התקלה.
כשרוצים להזמין אינסטלטור צריך לדעת טוב מאוד עם מי יש לכם עסק. האם הוא אדם אמין, שנותן שירות טוב וגם לוקח אחריות על השירות שלו. שלא ישחרר להם את הסתימה, ואחרי יומיים ייסתם לכם שוב, והוא יגיד שזה לא במקום שהוא שיחרר אלא שזו סתימה חדשה - סתם לדוגמה ואם אתם - ורוב האנשים לא מבינים באינסטלציה יקבלו את הגרסה שלו, הרי שהוא ירוויח עליכם פעמיים.
לכן חשוב מאוד ליצור קשר עם אינסטלטור אמין, ולא רק ברמת השירות אלא גם ברמת התמחור, שהעלויות שלו יהיו סבירות, ושמציג מחירון כללי של אינסטלטורים כמו שיש היום מחירונים כמעט לכל דבר. אנשים הפסיקו לשלם, לפני שהם משווים מחירים, בודקים איפה הם יכולים לקבל את המחיר הטוב ביותר ואז יוצרים קשר עם בעל המקצוע.

תאריך:  30/12/2014   |   עודכן:  30/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אינסטלטור שיצא צדיק בכל המובנים!
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אינסטלטור יצאת צדיק
אינסטלטור צדיק  |  2/01/15 09:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
כיצד ייתכן שאדם שלחובתו עשרה חודשי מאסר על תנאי, סופג הפעלה שלהם ועונש נוסף - ועדיין נדון לשישה חודשי מאסר בלבד? התופעה המתגלה באולמו של השופט יוסי טופף, מלמדת על זלזול של כל הצדדים - כולל בית המשפט - בפסק דין חלוט
ד"ר אלון שיינר
מחלת הנשימה הנפוצה ביותר בקרב כלבים    סימפטומים, טיפול וטיפול מונע    והאם כדאי לקחת את הכלב לווטרינר במקרה של חשד להידבקות?
אפרת כהן
אפרת כהן פגשה שתי חסידות 'תולדות אהרון' ממאה שערים, ויצאה עם לא מעט תובנות, על עצמה ועל החברה    "הרגשתי כמה הנשים האלה שלמות עם המקום שלהן. כמה הן שמחות בו, כמה הן חיות אותו באמת, וקינאתי בהן מעומק הלב"
גילעד ושדי
בטרם נחתום על הסכם השכירות מומלץ לקרוא את ההסכם על כל סעיפיו ולבצע מספר בדיקות    אל תתביישו לבקש עותק של החוזה לעיון בטרם תתנו תשובה למשכיר
מכון ויצמן למדע
פרופ' חיים גרטי, סגן נשיא מכון ויצמן למדע, הלך לעולמו בעת שכיהן בתפקידו    סיפורו של הילד שגדל בחצר האחורית של המכון, וראה במכון "מקום נפלא, אפוף הילה של מקדש מדעי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il