X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
להצחיק את הקהל [צילום: ז'ראר אלון]
קומדיה מטורפת
"פאניקה" - קומדיה שנועדה להצחיק ורצוי לגרום לקהל לצחוק בקול רם ופרוע ואת זה, היא מצליחה לממש עמי סמולרצ'יק גונב את ההצגה תיאטרון הבימה

"פאניקה", מאת המחזאי הבריטי רובין האודן, העולה בתיאטרון הבימה, היא קומדיית מצבים מטורפת שנועדה רק להצחיק והיא עושה זאת באורח מושלם. הקהל גועה מצחוק, נזכר בבדיחות גם באמצע הלילה ובבוקר - שוכח הכול.
האודן אחראי לכמה וכמה הצגות מוצלחות ומופרעות והוא קורץ בהצגה הזו למחזאי ז'ורז' פיידו שהתמחה בהצגות כאלה.
המדובר בקומדיה פרועה המעמידה על הבמה מספר זוגות הנקלעים למצבים מביכים וכל ניסיון ליישר את ההדורים, רק מגביר את קצב הצחוק הפרוע.
העלילה עוסקת בקלאריס שמזמינה לביתה את המאהב הצרפתי שלה כיון שבעלה עומד לצאת למסע עסקים. לאמיתו של דבר הוא עומד לנסוע למאהבת שלו. העניינים מסתבכים כאשר כל הזוגות מוצאים עצמם בבית ומתווספים אליהם מעצב פנים שכופים עליו להתחזות למאהב ובעלה של המאהבת שמגיע לברר את כל הקושיות.
כולם טועים בכולם, מסתבכים בשלל שקרים ומוצאים עצמם בבליל של מצבים הזויים ומטורפים. התוצאה היא שהקהל צוחק ואפילו מגיע לסף דמעות עד לסיום שטיבו טרם התחוור לנו, לאמתו של דבר.
אלון אופיר ביים קומדיה פרועה והצלחתו נמדדת בכך שאין בה רגע דל והשחקנים זוכים לא פעם לתשואות רמות וגעיות צחוק מהצופים. בכלל, לביים קומדיה זו עבודה קשה, הדורשת מיומנויות מיוחדות מהשחקנים.
איילת רובינסון היא קלאריס והיא רצינית להכעיס ובעצם גורמת לצחוקים רמים בשל ההסתבכויות וההמצאות שלה, להתיר את הקשרים. איילת היא שחקנית מצוינת.
טלי אורן כדייזי המאהבת, נפלאה ומעולה, גם במשחק ובמימיקה ובמשחק הגוף והעוויות הפנים והיא גורפת צהלות משונות מהקהל. קובי מאור זוכה כמה פעמים לתשואות מהקהל על שהצליח לעורר פרצי צחוק בלתי נשלט. קובי הוא שחקן טוב מאוד ומשחקו נהדר.
נתי רביץ' מגלם בהצלחה רבה את רוג'ר בעלה של קלאריס וההסתבכויות שלו הן מצחיקות ומגולמות נפלא. יואב דונט הוא המאהב הצרפתי והוא ראוי לתשואות מיוחדות על גילום מצוין של התפקיד המצחיק הזה.
מי שגונב לא אחת את ההצגה הוא עמי סמולרצ'יק, מעצב הפנים שנאלץ להיות שרברב, מאהב, בעלה של דייזי ואפילו גברת ומשחקו הוא מעולה. ירון פריד אחראי לתרגום הקולח. אלכסנדרה נרדי עיצבה תפאורה בריטית מעולה ויפה. ילנה קלריך אחראית לתלבושות המצוינות.
מיכאל גוטליב אחראי למוזיקה היפה ומאיר אלון עיצב תאורה ראויה. אין ספק שאין מדובר בהצגה דרמטית או מחזה עם הילה מיוחדת. זו קומדיה שנועדה להצחיק ורצוי לגרום לקהל לצחוק בקול רם ופרוע ואת זה, היא מצליחה לממש. ואין דבר ראוי יותר מכך בימים קרים, מתוחים ורוויים בצרות משלנו.

מסתבכים בשקרים [צילום: ז'ראר אלון]
הכותב הוא חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים
תאריך:  14/01/2015   |   עודכן:  14/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קומדיה מטורפת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אני מת על קומדיה של טעויות
אהרון שחר  |  15/01/15 09:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
כמעט כל התרומות שגייסו נפתלי בנט ואיילת שקד הגיעו מעבר לים, כאשר חלק מהתורמים סייעו לשניהם    בנט גייס יותר מנתניהו - למרות שאין לו התמודדות של ממש על ראשות המפלגה
חיים נוי
"לה רונדינה" – פוצ'יני מלהיב ומרהיב באופרה הישראלית    היצירה נכתבה ב-1915 והועלתה בבכורה עולמית במונקו שנתיים אחר כך ומקום ההתרחשות הוא בפריז התוססת
אלי אלון
הוא יזם, הקים וניהל את בית ספר שדה הראשון בארץ בעין-גדי. בהמשך ריכז וניהל פרויקטים ארציים בחברה להגנת הטבע, ובשנות ה-80 יזם והקים את המועצה לשימור אתרי מורשת ועמד בראשה ברציפות במשך 26 שנים. סיפור חייו המרתקים של איש הטבע והשימור יוסי פלדמן
ארווין קליין
קולנוע עדן – גן עדן של אשליות בצל החיים האמיתיים - מאת ג'אקו ונטורה, מדריך טיולים, יליד יפו, איש משמר הגבול, מראשוני צולחי התעלה במלחמת כיפור
איתמר לוין
שלי יחימוביץ' לא דייקה כאשר אמרה שכל התרומות לקמפיין שלה באו מ"עמך"    איציק שמולי גילה שעם מחאה חברתית לא משלמים במכולת    אלדד יניב לוחם בטייקונים - אבל גם יודע להיעזר בהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il